Cuntenutu
- Va bè u latte à un cane?
- Pudete dà u latte à un cane novu?
- Pudete dà u latte di vacca à un cucciolu?
- Sin'à quandu dà u latte à un cane?
- Pudete dà u latte à un cucciolu s'ellu manghja digià cibu solidu?
- Un cane pò beie latte?
- Intolleranza à u Lattosiu in Cani
- Allergia à u lactosu in i cani
- Benefici di u Latte Puppy
- Un cane pò beie latte di soia, avena o amandule?
- Cumu dà u latte à un cane?
- I prudutti casgili sò boni per i cani?
U alimentazione per cani hè unu di i fattori à chì duvete pagà più attenzione se vulete assicurà chì li state dendu a migliore cura. Indipendentemente da u tippu di alimentu chì li date, l'inclusione di alimenti naturali hè più cà raccomandata per u valore nutrizionale. Cusì, dà carne à u vostru cane, pesci, frutti è ligumi ùn li permetterà micca solu di gode di cibi deliziosi, ma porterà ancu grandi vantaghji, cume a qualità di u pruduttu, vitamine, minerali, fibre, proteine è assai di più.
Soprattuttu se avete appena aduttatu un cucciolu, durante u prucessu di sceglie u megliu cibu per ellu, hè cumunu d'avè dubbi è di dumandassi sè stessu se pudete dà u latte à un cucciolu appena natu. In questu articulu di PeritoAnimal, parleremu di sta bevanda cusì cunsumata in u mondu sanu, spieghendu sì u cane pò beie latte è sì, in chì modu.
Va bè u latte à un cane?
À a nascita, i cuccioli si nutriscenu solu di latte maternu per e prime settimane di vita. Quand'elli crescenu è passanu i primi mesi, u svezzamentu si faci, chì duveria esse fattu di manera naturale quandu a mamma li ritene adatta. Cusì, in sta prima fase di a vita di u cucciolu, u latte hè di primura per assicurà u so sviluppu propiu. Allora perchè hè cumunu di sente chì u latte per i cani adulti hè male?
In a cumpusizione di u latte, hè pussibule truvà u lattosiu, un tipu di zuccheru prisente in u latte chì tutti i mammiferi pruducenu. Per scumpientà u lattosiu è trasfurmallu in glucosiu è galattosiu, tutti i cuccioli, cumpresi i cuccioli, pruduce un enzima chjamatu lactase in grande quantità. Questa enzima hà a so pruduzzione ridutta quandu u cucciolu cresce è acquista novi abitudini alimentari. U sistema digestivu di a maiò parte di l'animali cambia in continuu per adattassi à e diverse tappe di a crescita. Per questa ragione, quandu un animale smette di bere latte, u corpu crede chì ùn hà più bisognu di pruduce tantu è pò ancu sviluppà intolleranza à u lattosiu cum'è parte di u prucessu naturale di adattazione. Questa hè a ragione principale perchè ùn hè micca cunsigliatu di dà latte à cuccioli adulti.
Avà, micca tutti i cuccioli smettenu di pruduce ugualmente, dunque micca tutti seranu intolleranti à u lactosu. Soprattuttu quelli chì cuntinueghjanu à beie u latte di vacca dopu esse svezzati ponu cuntinuà à pruduce una certa quantità di lattasi per digerisce questu lattosiu. Cusì, hè pussibule di vede cuccioli chì beie u latte senza chì li affetti negativamente. Ma dopu à tuttu, dà u latte à un cane hè bonu o male? Tuttu dipende da u corpu stessu di l'animali, ch'ellu sia tollerante u lattosiu o micca. In casu, u cunsumu di latte pò esse pusitivu fintantu ch'ellu hè prupostu currettamente, muderamente è cunsiderendu chì pò esse datu solu cum'è supplementu dieteticu, ma micca cum'è basa principale.
Pudete dà u latte à un cane novu?
I cuccioli ponu piglià u latte maternu senza prublemi. In generale, u svezzamentu cumincia à accade naturalmente dopu à 3-4 settimane di vita, à chì mumentu pudete cumincià à introduce una alimentazione solida per abitualli. Tuttavia, durante stu periodu, continuanu à beie u latte maternu, in modu chì solu circa dui mesi di vita allattanu veramente. Dunque, ùn hè micca cunsigliatu di separà i cuccioli da a mamma prima di ottu settimane, micca solu perchè questu impedisce l'allattamentu, ma ancu perchè, durante queste prime settimane, i cuccioli cumincianu u so periodu di socializazione. Una separazione prematura renderebbe difficili queste prime relazioni è puderebbe causà prublemi di comportamentu in u futuru.
Pudete dà u latte di vacca à un cucciolu?
Occasionalmente, pò accade chì a cagna ùn pruduca micca abbastanza latte o pudete truvà una lettiera di cuccioli orfani. In questi casi, i cuccioli ponu beie u latte di vacca? A risposta hè Micca. Hè necessariu acquistà un latte per cuccioli chì allattanu, formulatu apposta per risponde à i bisogni di sta spezia d'animali perchè, ancu se tutti i mammiferi producenu u latte, a cumpusizione varia, postu chì micca tutti i sistemi digestivi sò uguali. U latte di vacca cuntribuisce à a metà di e calorie di u latte di cagna è dunque i bisogni nutrizionali di i cuccioli ùn ponu esse cuperti da ellu. U prublema di dà un latte di vacca cucciolo cum'è solu alimentu ùn hè micca se pò digeriscelu o micca, ùn hè solu abbastanza per alimentallu.
Tuttavia, se ùn hè micca pussibule d'andà in una clinica veterinaria per cumprà u latte, ci sò alcune ricette di furmulenza d'urgenza in allattamentu chì ponu esse preparate per nutrisce i chjuchi finu à una visita di specialista. Queste ricette ponu include u latte di vacca, di pecura o di capra, più altri ingredienti per simulà u valore nutrizionale di u latte di cagna.
Sin'à quandu dà u latte à un cane?
L'ideale hè di cumincià intruduce alimenti solidi da 3-4 settimane di vita, alternendu cù dosi di latte per cuccioli chì allattanu. Mentre crescenu, l'ingestione di latte serà ridutta è a quantità di cibu solidu aumenterà. Cusì, dopu à dui mesi di vita, seranu capace di manghjà solu cibi solidi. Hè impurtante di rimarcà chì, per favurisce a masticazione, si raccomanda di inumidire l'alimentu solidu in acqua finu à avè dui o trè mesi.
Pudete dà u latte à un cucciolu s'ellu manghja digià cibu solidu?
Se u cucciolu ùn hà micca sintomi d'intolleranza à u lactosu, pò beie latte di tantu in tantu. In ogni casu, hè sempre cunsigliatu di sceglie un latte senza lattosiu o un latte vegetale à pocu cuntu di zuccaru.
Per più infurmazione nantu à u latte à un cucciolo, leghjite stu articulu PeritoAnimal.
Un cane pò beie latte?
I cuccioli adulti producenu pocu o micca quantità di l'enzima lactase, dunque hè pussibule ch'elli anu sviluppatu intolleranza à u lactosu, è in questu casu hè tutalmente contraproduttivu di dà u latte à i cuccioli adulti. In ogni casu, se l'animali ùn mostra micca sintomi di stu disordine, hè pussibule offre u latte cum'è supplementu alimentariu.
Intolleranza à u Lattosiu in Cani
Per sapè se pudete dà u latte à un cane adultu, duvete sapè un pocu di più nantu à stu disordine. Quandu l'intestinu chjucu di u cane smette di pruduce l'enzima lattasi, u lattosiu in u latte ùn pò esse scumpartutu, passendu automaticamente à u grossu intestinu senza esse digeritu, chì u face fermentà è, di cunsiquenza, sviluppà una seria di reazzione in u corpu da eliminà. Cusì, in questi casi, u corpu ùn hè micca capace di digerisce u lattosiu, ùn la tollerà è mostra i seguenti sintomi di intolleranza à u lattosiu in i cani:
- Diarrea;
- Vumitu;
- Dolore addominale;
- Gas;
- Infiammazione addominale.
Allergia à u lactosu in i cani
L'intoleranza è l'allergia sò cundizioni sfarenti, dunque hè impurtante amparà à diferenzialli. L'intulleranza tocca solu u sistema digestivu, mentre chì l'allergia affetta u sistema immunitariu. Questu hè perchè un'allergia hè causata da un ipersensibilità à l'organisimu per cuntattà cù una sustanza particulare. In questu modu, à l'entrata in u corpu, una serie di reazioni sò scatenate, cum'è e seguenti:
- Difficultà di respirazione;
- Tosse;
- Pruritu è rossu di a pelle;
- Otitis;
- Inflammazione di e palpebre è di a zona di u musu;
- Urticaria.
A dermatite allergica à l'alimentu hè spessu unu di i primi sintomi, cù a sofferenza respiratoria. Dunque, se unu di sti sintomi apparisce, hè necessariu di ritirà u latte da a dieta è vede u veterinariu.
Benefici di u Latte Puppy
Quandu u vostru cane tollera u latte senza prublemi, ci sò assai benefici chì sta bevanda pò purtà à u vostru corpu. U latte di vacca hè riccu in proteine à altu valore biologicu, carboidrati, magnesiu, fosforu, putassiu, sodiu, vitamina C, vitamine di u gruppu B, vitamina A, vitamina D è lipidi. Tuttavia, se ci hè una cosa chì si distingue in a cumpusizione nutrizionale di u latte, hè a so altu cuntenutu di calciu. U cunsumu di questu minerale hè assai impurtante in tutte e tappe di a vita di u cane, ma diventa ancu più pertinente durante a fase di u cucciolu, postu chì stimula una crescita ossea adeguata. In listessu modu, postu chì u latte di tutte e spezie animali hè riccu in grassi è zuccheru, u so cunsumu prumove un sviluppu adeguatu in generale.
I cuccioli anu bisognu di ottene questi grassi, zucaroli, vitamine è calciu chì u latte maternu cuntene. Quandu si faci u svezzu, se u vitellu pò tollerà u latte di vacca, di pecura o di capra, u pò piglià di tantu in tantu per gode di i so benefici. Durante l'età adulta è a vichjàia accade u listessu, fintantu chì ùn mostrate micca segni di intolleranza o d'allergia, pudete dà latte à un cane.
Un cane pò beie latte di soia, avena o amandule?
i latti vegetali ùn cuntene lattosiuDunque, sò una bona opzione quandu si dà latte à un cane. Avà chì tippu di latte vegetale hè megliu? Quelli chì cuntenenu menu zuccheru è sò dunque menu calurichi. Cusì, u latte di soia, u latte di risu, u latte d'avena è u latte d'amanduli sò i più racumandati, basta chì l'etichetta dice "senza zuccheru aghjuntu". Allora i cani ponu beie latte di coccu? Questu hè unu di i latti vegetali più calorichi, dunque ùn hè micca unu di i più adatti per i cuccioli. Tuttavia, se introduttu in una ricetta o offertu assai occasionalmente, ùn averà micca effetti negativi. U prublema hè l'abusu.
Cumu dà u latte à un cane?
Avà chì sapete chì pudete dà u latte di cane à l'occasione, è solu per quelli cani chì ùn sò micca intolleranti, hè ora di sapè cumu offre u latte, se ne hè. Ebbè, a prima cosa hè di sceglie u tippu di latte. per cuccioli, O latte sanu ùn pone micca un prublema, perchè e grasse è i zucaroli chì u componi sò boni per elli. Tuttavia, quandu si parla cani adulti o anziani, hè megliu à sceglie u latte scrematu o semi-scrematu. Stu tipu di latte ùn cuntene menu calciu. In fattu, a quantità hè listessa à quella offerta da u latte integrale, a differenza trà elli si trova in grassi è vitamine liposolubili. Durante u prucessu di scrematura di u latte, i grassi presenti sò eliminati è, di cunsiguenza, sò ancu eliminate e vitamine sciolte in queste grasse, chì sò D, A è E. In u mercatu, hè ancu pussibule di truvà latte scrematu arricchitu cù ste vitamine perse.
Se avete adottatu un cane adultu o anzianu è preferite micca piglià rischi, vi cunsigliemu l'usu latte senza lactosu o qualsiasi di i latti vegetali menzionati in a sezione precedente. In quantu à e manere di dà u latte à u vostru cane, u modu u più faciule è u più veloce hè di versà un pocu di latte in a vostra tazzina è lascialu solu beie. A quantità di latte varieghja secondu l'età è a dimensione di u cane, ma hè sempre una bona idea di osservà è di cumincià cù dosi chjuche.
Sè site abituatu à fà cibu per cani, vedi l'opzioni per u ghjacciu di cani in stu video PeritoAnimal, chì pò ancu esse fattu cù u latte, se u vostru cane ùn hè micca intollerante. Cuntrolla:
I prudutti casgili sò boni per i cani?
Avemu digià vistu chì si pò dà u latte di cane, ma chì ne dici di u yogurt è u furmagliu? i cani ponu manghjà iogurt nisun prublema, perchè si tratta di un pruduttu casgiu cù una quantità assai chjuca di lattosiu. Inoltre, hè unu di i migliori alimenti per i cani, grazia à a so cumpusizioni, chì u yogurt naturale hè un eccellente surghjente di probiotici chì favurizanu a flora è regulanu u transitu intestinale. Ovviamente, deve esse un yogurt naturale senza zuccheru.
D’altronde, u furmagliu hè ancu benefiziu finchè hè frescu. I casgi maturati, semi maturati o turchini ùn sò micca cunsigliati. Cusì una bona colazione per un cane pò esse yogurt semplice mischjatu cù una cucchiaina di fiocchi d'avena è pezzi di furmagliu frescu. Completa, nutritiva è deliziosa!
D'altra parte, u kefir di latte o u latte kefirado hè un altru alimentu per cani altamente raccomandatu da nutrizionisti canini. Stu pruduttu cuntene ancu più probiotici cà u yogurt semplice è e so pruprietà sò ancu megliu. Kefir hè bonu per i cuccioli è i cuccioli adulti è anziani.
Se vulete leghje più articuli simili à Pudete dà u latte à un cane?, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezzione Dieti in Casa.