Perchè i misgi manghjanu i so gattini?

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 25 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
FILMUL JLP: Am Supravietuit 1.000 Zile In Minecraft Hardcore Si Asta S-a Intamplat
Video: FILMUL JLP: Am Supravietuit 1.000 Zile In Minecraft Hardcore Si Asta S-a Intamplat

Cuntenutu

Unu litter di gattini esse natu hè sempre una ragione di nervosità in casa, ma ancu d'emuzione. site siguramente statu nervosu per l'arrivu di novi membri di a famiglia, vi dumandate cumu serà a vita cù i cuccioli. Tuttavia, ci sò i tempi quandu quellu pensamentu finisce quandu si scopre chì u vostru misgiu, a mamma di cuccioli, hà decisu di manghjà alcuni di i so gattini, o ancu tutta a littera. Questu ùn solu provoca frustrazione in a famiglia, ma ancu disgustu è disgustu.

Tuttavia, questu hè un comportamentu chì, in una certa misura, hè normale in u mondu animale. Cuntinuà à leghje st'articulu PeritoAnimal, scopri perchè i misgi manghjanu i so cuccioli è amparà à trattà sta situazione.


Cuccioli debilitati o malati

Prima, hè necessariu chjarificà chì quandu ogni animale divora un altru di a so propria spezia, u prucessu hè chjamatu cannibalismu. Ancu se a parolla hè forte, questu ùn hè micca un cumpurtamentu raru in natura.

In certi casi, i cuccioli in una lettiera ponu nasce cù una malattia o disabilità chì ùn si ponu vede facilmente è chì a mamma rileva cù u so acutu sensu di l'olfattu. In questi casi, u misgiu assume chì u cucciolu ùn puderà sopravvive, dicidendu di manghjà i discendenti è impedisce di infettà u restu di a littera. Listessu accade cù i discendenti chì anu qualchì deformità.

Qualcosa di simile accade cù i discendenti più debuli. In tutte e lettere, in particulare quelle di 5 o 6 gattini, ci sò i gattini chì sò più grandi è più forti di l'altri più chjuchi è più debuli. Ancu s'ellu ùn accade micca sempre, certi misgi trovanu convenientu di fà senza i discendenti menu capaci di dà u so latte è di curà quelli chì anu una megliu probabilità di sopravvivere.


Queste cose ponu sembra assai crudeli, ma sò solu un prucessu di selezzione naturale da u quale tutte e spezie sò guvernate in un modu o in un altru.

Stressu

Generalmente, un gattu di casa ùn uccide micca i so gattini per via di u stress, ma ùn duvemu micca escludere sta pussibilità. Un ambiente assai rumurosu durante a gravidanza o u partu, un muvimentu constante di e persone da una parte à l'altra, riempendu l'animali cù cura è attenzione senza furnisce un spaziu tranquillu per parturisce, frà altri motivi, pò pruvucà un cumpurtamentu nervosu.

A nervosità causata in u misgiu ùn nasce micca solu per ella stessa è per a so sicurità, ma ancu per paura di ciò chì puderebbe accade à a so littera (chì separanu i cuccioli da a mamma, ch'elli sianu preda di qualchì preda) è, in certi casi, stu sintimu porta à quellu tristu finale chì parlemu. pò accade dinò quandu ci sò altri animali intornu è u ghjattu li vede cum'è minacce pussibuli.


Tuttu què hè di solitu più cumunu in i misgi chì sò mamme per a prima volta, quandu u stress hè capace di suppressione u so stintu maternu.. Per questa ragione, hè di primura furnisce a migliore cura per a Mamma durante a gravidanza è assicurà chì abbia un ambiente rilassatu, pacificu è senza stress.

mancanza di stintu maternu

Hè ancu pussibule chì u ghjattu ùn abbia stintu maternu è, in questu casu, ùn averà micca interessu à piglià cura di i cuccioli o ùn saperà micca cumu fà, ciò chì li dà a voglia di sbarrazzassi di elli è, prestu, di manghjà i so zitelli appena nati.

Per impedisce chì questu accade o per pudè salvà u più pussibule, osservate u cumpurtamentu di u vostru misgiu dopu avè parturitu è, se avete nutatu ch'ella hà una mancanza di stintu maternu è chì a vita di i cuccioli pò esse in periculu, voi duverebbe esse quellu chì accoglie è cura i più chjuchi. per quessa, ùn mancate micca st'articulu chì spiega cumu alimentà un gattu appena natu è, se necessariu, cercà aiutu da un veterinariu.

mastite felina

A mastite hè una infezzione cumuna in parechji mammiferi, affettendu e ghiandole mammarie. Pò esse mortale per mamma è cuccioli, ma hè ancu assai faciule da curà. U prublema hè chì provoca assai dulore, soprattuttu quandu i cuccioli stanu allattendu u latte, chì pò fà chì u ghjattu li porti, manghjendu ancu i zitelli per evità di soffre. Se suspettate chì questu pò esse u casu cù u vostru gattinu, cunsultate st'articulu nantu à a mastite in i misgi è assicuratevi chì site bè infurmatu da pudè cunsultà u vostru veterinariu è cumincià u trattamentu.

Ùn ricunnosce micca a so discindenza

Hè pussibule chì u ghjattu ùn ricunnosca micca i gattini cum'è i soi o ancu cum'è membri di a so propria spezia. Questu accade cù alcuni i misgi chì avianu bisognu di una cesariana, postu chì l'hormoni relativi à a maternità chì di solitu sò attivati ​​durante u partitu ùn sò micca prudutti.

In listessu modu, in alcune razze o in e mamme di a prima littera, ponu cunfondà i cuccioli cù prede più chjuche, piuttostu chè di vede i zitelli cum'è i so figlioli. Per questa ragione, vi raccomandemu ùn toccate micca i cuccioli sì ùn avete micca bisognu., postu chì l'odore umanu elimina l'odore di u misgiu, fendu ch'ellu ùn si ricunnosca micca.

Cosa da fà quandu u misgiu manghja i cuccioli?

Nanzu tuttu, stia calmu. Sapemu chì questu pò esse assai impressionante per e persone, ma ùn lasciatevi micca portà da l'emozioni è ùn maltrattate micca u vostru misgiu. Stu cumpurtamentu hè fundatu è naturale, ancu se per noi ùn hè micca.

Invece di rimpruverà u ghjattu, prova à capì perchè hè accadutu, analizendu e ragioni presentate. Queste sò ragioni per a salute o u stress di u vostru gattu, allora duvete pruvà à trattalli u più prestu pussibule cù u vostru veterinariu.

Se qualchissia di i misgi in a lettu hè sopravvissutu o avete rimarcatu à tempu chì u misgiu morde i gattini per finisce a so vita, vi raccomandemu di alzalli da per evità chì qualcosa di male accada. Pigliate u cucciolu à un spezialistu per esaminà u so statu di salute.

In listessu modu, se tutti i gattini sò stati divurati, vi raccomandemu di sterilizà u ghjattu per impedisce chì l'evenimentu si ripete. Ùn vi scurdate di dà à u vostru misgiu u listessu affettu è amore di sempre per chì, inseme, possinu superà sta piccula tragedia.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.