Cume alimentà un gattinu di 1 mese

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 5 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Dicembre 2024
Anonim
A small homeless puppy was running along the road. Puppy Jessica’s Story
Video: A small homeless puppy was running along the road. Puppy Jessica’s Story

Cuntenutu

I cuccioli di svezzamentu devenu cumincià à un mese di età, ma di solitu questu transizione à cibi solidi hè compiu solu quand'ellu hà guasi dui mesi. Hè per quessa chì questu passu hè cusì impurtante per un gattinu.

Inoltre, durante u so primu mese di vita, a socializazione si faci, chì serà essenziale per avè un gattu sanu è felice in u futuru. Sì avete appena aduttatu un gattinu assai ghjovanu è ùn avete micca infurmazioni nantu à u so passatu, vi dumandate sicuramente: cumu manghjà un gattinu di 1 mese?

In st'articulu di PeritoAnimal vi daremu l'infurmazioni necessarie per chì sapete crià u gattinu chì ùn hè più cù a mamma è chì l'alimentu dipenderà solu di voi. Bona lettura.


ciò chì manghja u gattinu

I cuccioli neonati acquistanu l'anticorpi da u calostru maternu durante e prime ore di vita è, più tardi, da u latte maternu, i nutrienti chì anu bisognu per ingrassà in e so prime settimane. Se a mamma ricusa a so littera, ùn pruduce micca u latte o se unu di i so zitelli hè debule o hè malatu, duvemu manghjà cù latte specificu per cuccioli, listessa chì quandu truvemu cuccioli abbandunati in carrughju, alimentendu li ogni 2-3 ore finu à avè trè settimane di età.

D’altronde, duvemu sempre furnisce li u calore, chì ùn sò ancu capaci di regulà e so proprie temperature, da solu termoregulazione. À partesi da 10 ghjorni in avanti, apriranu l'ochji, è da 20 ghjorni in avanti, i so denti cumincianu à esce.

Ricetta Casera di Latte di Cucciolo

I bisogni energetichi di i cuccioli neonati aumentanu gradualmente finu à ghjunghje à u 130 kcal / kg per ghjornu da a terza settimana di vita. Da questu tempu in avanti, a frequenza di alimentazione pò esse allargata à 4-5 ore. Hè impurtante d'utilizà latte specificu per i cuccioli. Tuttavia, se ùn ne avete, pudete sceglie di offrirle un latte casanu d'urgenza. Verificate a ricetta per u latte di cucciolo fattu in casa:


  • 250 ml di latte interu
  • 250 ml d'acqua.
  • 2 ghjallu d'ova
  • 1 cucchiaia d'oliu

Insistimu chì si tratta di una formula d'urgenza per u latte di cucciolo è a migliore opzione nantu à cume alimentà un cucciolu di 1 mese hè sempre u latte maternu, ma sapemu chì questu ùn hè micca sempre pussibule.

Se li offre una formula in polvere per u latte di cuccioli, ùn preparate micca più di una porzione per 48 ore à a volta. D'altra parte, se ricustituite un latte in polvere messu in vendita per i misgi, pò esse divisu in porzioni è mantene in frigorifero finu à l'usu. Prima di l'usu, devenu esse riscaldati à 35-38 ° C immergenduli in un bagnu d'acqua calda, mai à u micru, per via di u risicu di surriscaldamentu o di riscaldamentu irregulare.

In u video seguente pudete vede cumu cura di un gattinu:


Cumu alimentà un gattinu - Usendu a buttiglia

i gattini urfanelli deve esse alimentatu in buttiglia, lascendu a siringa per emergenze. Per fà questu, devenu esse posti in orizzontale, a pancia in ghjò è a testa elevata per assomigliare à a pusizione infermiera. Per fà più faciule per u misgiu à cumincià à suchjà, pudemu mette una goccia di latte da a buttiglia nantu à u ditu è ​​purtalla vicinu à a bocca di u gattinu. Durante u prucessu di alimentazione in buttiglia, ùn caccià mai a buttiglia da u ghjattu chì pò pruduce un soffiu di liquidu.

In i gattini di menu di trè settimane, hè necessariu stimulà l'anu è a zona genitale dopu ogni pastu per induce li à allevà si. Mantene un registru cutidianu di pesu, pasti, eliminazione di pipi è feci è cumpurtamentu generale, è mantene una bona temperatura (30-32 ° C durante a prima settimana, falendu à 24 ° C in e settimane seguenti) è chì sò riparatu in un locu sicuru.

Benintesa, prima di cumincià à alimentà un gattinu, soprattuttu se l'avete trovu abbandunatu, hè impurtante chì andiate à u veterinariu perchè, frà altre cose, questu vi aiuterà à sapè esattamente quantu anni hà u gattinu. Per più infurmazione, pudete riferitevi à questu altru articulu nantu à cumu si dice l'età di un gattu?

Quantu duverebbe manghjà un gattu di 1 mese

Se à 3 settimane di età i cuccioli anu da ingerisce almenu 130 kcal / kg per mezu di u latte, sia maternu sia industrializatu, à un mese di età questu ammontu cresce à 200-220 kcal / kg per ghjornu, divisa in 4-5 pranzi ogni ghjornu. Da quì in avanti, i bisogni crescenu assai più pianu.

Cusì, un misgiu di un mese è mezu deve cunsumà circa 225 kcal / kg à ghjornu è, quandu ghjunghje à 5 mesi, serà massimu di 250 kcal / kg à ghjornu. À questa età, a crescita serà abbastanza cumpleta è averà bisognu di menu energia ogni ghjornu finu à ghjunghje, à l'età di un annu, à e calorie cutidiane di un gattu adultu standard (70-80 kcal / kg à ghjornu).

Nurmalmentu, i cuccioli di un mese sempre naturalmente beie a maiò parte di u latte s'elli sò cù a so mamma in una casa, ma postu chì sò denti, mostranu un interessu per l'alimenti solidi. Per via di questu, in natura, a mamma offre generalmente a preda à i so gattini. Se un gattinu orfanu di un mese hè ghjustu ghjuntu in a nostra vita, hè impurtante sapè chì dopu à quattru settimane di vita a so alimentazione deve cumincià à cambià, ancu s'ellu deve esse basatu largamente nantu à u latte formulatu per i gattini.

Ciò chì accade da u primu mese di a vita di u ghjattu

U periodu di socializazione di un gattu inizia à 2 settimane di età è finisce à 7 settimane. Durante questu tempu, i gattini amparanu tuttu da a so mamma, è u cuntattu fisicu cù l'omu hè di primura per un cumpurtamentu ottimale in l'età adulta, chì certi avvenimenti durante stu tempu averanu un effettu à longu andà nantu à a persunalità di u ghjattu.

Ideale, u gattinu deve campà o avè un cuntattu custante cun circa quattru persone di diverse età, micca solu una, è ancu cù animali di altre spezie. Questu aumenterà a vostra sociabilità futura.

À partesi da u primu mese di vita, u gattinu fase di svezzamentu, riducendu a capacità di digerisce u lattosiu in u latte è aumentendu l'enzimi amilasi rispunsevuli di scumpressà l'amidu prisente in i carboidrati in l'alimentu seccu o bagnatu per gatti. U svezzamentu inizia à quattru settimane di età è pò esse allargatu à ottu settimane di età, induve a transizione hè cumpleta.

Verificate cumu svezzà un gattu currettamente in u video sottu:

Cume alimentà un gattinu di 1 mese

Quandu simu rispunsevuli di un gattu di 1 mese, pudemu incuragisce introduzione di cibu umitu per gatti, ma ùn li furzanu mai. S'elli ùn sò micca interessati, hè megliu lasciallu per un altru ghjornu o pruvà un altru cibu.

Un'altra opzione, soprattuttu se ùn avemu micca manghjà per i misgi di 1 mese, hè di pruvà una dieta fatta in casa. li pudemu offre picculi pezzi di pullastru è vede s'elli accettanu. Alcuni misgi ponu esse assai interessati à stu tippu di manghjà, ma ùn duvemu micca esagerà per evità di causà indigestione, chì hè sempre assai chjucu.

Per incuragisce u svezzamentu, duverebbe cambià a buttiglia chì u vostru misgiu hà alimentatu durante e so prime settimane di vita cun una piattinu cù latte per cuccioli per amparalli à beie da quì, è à pocu à pocu si pò cumincià à aghjunghje una certa quantità di alimentu cummerciale per cuccioli, chì s'ammollisce cù u latte. Questu faciliterà l'ingestione di l'alimentu.

Pocu à pocu, duverebbe aumentà a quantità di manghjuscula offerta finu à chì, versu 7 settimane di età, si stia dighjà alimentendu cumpletamente cù manghjusculi. U megliu cibu chì pò esse datu à un gattinu hè quellu specificu per un gattu di gattinu, chì pò ancu esse offertu à a mamma mentre ella hè in u tappa di lattazioni.

Eccu un riassuntu di cume alimentà un gattinu:

  1. dà lu latte formulatu per i gattini.
  2. À quattru settimane di età, duvete cumincià à intruduce cibi secchi per incuragisce u svezzamentu, è fà sempre gradualmente, cuminciendu cù pocu alimentu paragunatu à u latte, finu à questu a proporzione hè inversa è infine solu a razione serà amministrata.
  3. Ùn dimenticate mai ch'ellu deve avè una ciotola d'acqua à a so dispusizione, ancu s'ellu ùn hè ancu alimentatu solu cù cibu seccu.
  4. Deve esse nutritu quattru o cinque volte à ghjornu. Ùn hè micca cunsigliatu ch'ellu l'abbia sempre alimenti dispunibili, postu chì questu pò fà li guadagnà pesu in modu esageratu.
  5. Tenite à mente chì un gattinu da 1 mese di età è finu à almenu 6-7 mesi, hà triplicatu i bisogni energetichi di un adultu, dunque l'alimentazione duveria esse di più energicu. L'ideale hè di offre li alimenti cumerciali per animali per gattini, assai più ricchi in calorie.
  6. quand'elli ghjunghjenu 7-8 settimane di età, Deve esse nutritu solu cù alimenti secchi è / o umidi per cuccioli.

Avà chì sapete cumu alimentà un gattinu di 1 mese è cumu curà i gattini, pudete esse interessatu à st'altru articulu chì vi mostra cumu bagnà un gattu adultu per a prima volta.

Se vulete leghje più articuli simili à Cume alimentà un gattinu di 1 mese, vi ricumandemu di entre in a nostra sezzione Dieta bilanciata.