Cuntenutu
- U mele hè male per i misgi?
- U ghjattu pò manghjà u mele?
- Meli per curà e ferite d'attualità in u ghjattu
U palatu di un misgiu ùn hè micca faciule da suddisfà, soprattuttu quandu si parla di misgi domestichi chì sò abituati à un menu assai variatu chì pò esse cumpostu di alimenti per animali domestici, lattine umide di manghjà o ancu ricette casalinghe.
Sapemu chì suddisfà e voglie di l'alimentu di un gattu pò avè gravi cunsequenze per a salute, cume esse in sovrappesu. Tuttavia, ci sò alcuni alimenti chì, in più di soddisfà u palatu di u misgiu, sò boni per a so salute. Vulete sapè se pò dà u mele à u ghjattu? A verità hè chì li piace assai stu cibu! Continuate à leghje st'articulu PeritoAnimal per truvà a risposta.
U mele hè male per i misgi?
U mele hè un alimentu eccezziunale cù parechje pruprietà medicinali, ancu s'ellu deve esse chjaru chì questu ùn significa micca chì deve esse un puntellu di basa di a dieta di u misgiu.
Cum'è a videremu più tardi, per gode di i vantaghji di u mele d'api per i misgi, hè necessariu sapè quantu spessu offre questu ingrediente è per chì tippu di prublemi hè u più adattu. Vede cumu u melu pò migliurà a salute di u vostru misgiu quandu hè prupostu in a manera bona:
- Hè un alimentu assai energicu. In fatti, hè l'alimentu micca trasfurmatu chì furnisce a più energia.
- u mele hè emolliente, prutegge a mucosa gastrointestinale è aiuta à superà i prublemi di salute situati in questa zona, cum'è a gastrite felina.
- hà un alta putenza bactericida, chì face u so assunzione orale aiuta à luttà infezioni in modu naturale.
- Applicatu topicamente, u melu prumove guariscenza è guariscenza di ferite o lesioni di a pelle.
U ghjattu pò manghjà u mele?
Iè! Avà chì sapete chì u mele hè bonu per i misgi, hè di primura sapè cumu intruduce st'ingredientu in i so alimenti. U mele pò esse datu à bocca à un gattinu à da a quinta settimana di vita è finu à l'ottava settimana, chì si pò fà per arricchisce u latte. Tuttavia, quandu si alimenta a cat adultu, u mele ùn pò esse un ingrediente abituale. Allora quandu duvemu dà u meli à i misgi? U mele pò esse incorporatu in l'alimentu di un gattu quandu hè malatu, perchè hè assai energicu è aiuta à rinfurzà u sistema immunitariu. Pudemu ancu prupone occasionalmente quandu pruponemu cibu chì hè più gourmet, fragrante è appetitivu.
Tenite à mente chì quandu u mele ùn cunvene à u ghjattu, pò esse ligatu à l'eccessu, allora pruvate à offre lu solu in situazioni cum'è quelle sopra menzionate è sempre in una piccula quantità (una cucchiaiata hè abbastanza).
Chì tippu di meli aduprà? A megliu opzione hè, naturalmente, un mele ecologicu di bona qualità.
Meli per curà e ferite d'attualità in u ghjattu
Quandu usemu u meli per trattamentu di ferite in i misgi, ùn pudemu micca aduprà nisun tippu di mele. U pruduttu pò esse contaminatu da un patogenu cum'è, per esempiu, speroni di Clostridium botulinum. In questu casu, duvete aduprà u mele medicale, un tippu di mele sterilizatu da a radiazione chì elimina ogni contaminante pur cunservendu tutte e pruprietà medicinali di l'alimentu.
U mele deve esse applicatu ogni ghjornu nantu à a ferita finu à chì guarisce, ma sta dumanda ùn rimpiazza micca l'igiene curretta di a zona interessata.