Cuntenutu
- Legumi in alimenti per cani
- Cume includere legumi in a dieta di u cane
- I legumi ùn sò micca l'alimentu u più impurtante per u cane
Puderete vulete dà à u vostru cane un dieta naturale è casana o chì vulete cumplementà i nutrienti chì ricevi cù l'alimentu per animali cù un altru tipu di alimentu, chì hè una idea eccellente, postu chì sempre più veterinarii esperti in nutrizione affirmanu chì un cane ùn pò manghjà solu cibu seccu.
Ancu s'ellu hè appruvatu di pianificà una dieta casera è naturale per i cani, hè un sbagliu assai cumunu di estrapolà a stessa dieta chì seguitemu per u nostru animale domesticu. mentre hè vera chì sia anatomicamente sia fisiologicamente avemu alcune similitudini, i sistemi digestivi di e duie spezie anu ancu differenze assai impurtanti.
Se state pianificendu cambiamenti à l'alimentu di u vostru amicu, vi puderete dighjà chiede, I cani ponu manghjà legumi? In questu articulu di PeritoAnimal vi demu a risposta è eliminemu tutti i vostri dubbi nantu à questu tema.
Legumi in alimenti per cani
I legumi sò in realtà e sementi chì cuntenenu e piante chì appartenenu à a famiglia di i legumi, cum'è ceci, lenticchie, soia o piselli.
Hè un alimentu eccezziunale confere proteine cun carboidrati di assorbimentu cumplessu, vale à dì riccu in fibra. Ma, u nostru cane pò prufittà di ste stesse pruprietà? A risposta hè iè.
Videmu quì sottu cumu i legumi aiutanu à mantene a salute di i nostri cani:
- Mantenimentu di strutture impurtanti: furnendu una bona quantità di proteine, i legumi aiutanu u cane à mantene strutture forti quant'è impurtanti cum'è i musculi, tendini, ligamenti, pelle è capelli. Questi nutrienti sò ancu necessarii per u sistema immune è a riparazione cellulare.
- transitu intestinale regulatu: l'inclusione di legumi in a dieta di u cane aiuterà à aumentà u vulume di feci, mantenendu u transitu intestinale regulatu è prevenendu l'ostruzzione di e ghiandole anali. A fibra chì i legumi furniscenu agisce ancu cum'è alimentu per i batteri benifichi chì si trovanu naturalmente in l'intestini di u cane.
- Assai energia cun poche calorie: I legumi furniscenu energia in forma di proteine è carboidrati complessi, ma u so valore caloricu hè assai moderatu, essendu particularmente utile per trattà i cuccioli in sovrappesu senza chì si noti un cambiamentu drasticu in a so dieta.
Cume includere legumi in a dieta di u cane
Hè preferibile aduprà soia o ceci è ovviamente questi devenu esse ben cotti, acquistendu a cunsistenza chì rende i legumi adatti per u cunsumu umanu.
Se u vostru cucciolu ùn hà micca pruvatu questi alimenti prima, hè di primura chì li includiate gradualmente in a vostra dieta, postu chì un cambiamentu improvvisu pò purtà à u rigettu o à u disagiu gastrointestinale.
I legumi ponu esse mischiati in u listessu pastu cù a carne, ma ùn duveriamu micca mischiallu cun alimenti cunvinziunali, postu chì l'alimenti naturali è l'alimentazione anu diverse velocità di digestione è questu pò interferisce cù u funziunamentu currettu di u sistema digestivu di u cane.
L'ideale hè di scumette nantu à ricette casalinghe occasionali o seguità una dieta casalinga quotidiana, chì deve esse survegliata da u veterinariu.
I legumi ùn sò micca l'alimentu u più impurtante per u cane
I legumi sò un alimentu eccellente per u vostru cucciolo, ma fate attenzione quandu interpretate queste informazioni cum'è a dieta di un cane deve esse basata principalmente in prutini animali, in fatti, questi devenu furnisce più di 50% di u cuntenutu caluricu ricevutu attraversu l'alimentu.
Se u sistema digestivu di u cane hè preparatu per l'assimilazione di i carboidrati, questu hè duvutu à u so longu prucessu di domesticazione, postu chì per esempiu u lupu o e volpi chì campanu in natura ùn digeriscenu micca bè stu tipu di alimentu. Per questu hè impurtante chì se decidemu di aduprà e legumi per alimentà u nostru amicu pelutu, u femu in u prupurzioni prupizia.