5 cunsiglii per a cunvivenza trà ghjatti è cani

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 8 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 24 Sittembre 2024
Anonim
Diretta dalla redazione di Prendimi con te News
Video: Diretta dalla redazione di Prendimi con te News

Cuntenutu

Hè pussibule chì i cani è i misgi campanu in armunia ancu s'ellu sò diverse spezie di natura assai diversa. Una relazione pacifica trà l'animali in casa hè assai impurtante perchè vi permette di gode di i vostri animali senza nisuna preoccupazione.

Scuprite in questu articulu di PeritoAnimal questi 5 cunsiglii per a cunvivenza trà ghjatti è cani per cumincià à gode di una coesistenza armoniosa in casa vostra.

Rispettate l'urganizazione di ogni spezia

I cani urganizeghjanu a so sucietà pack attraversu una ierarchia induve ùn ci hè chè un animale duminante. I misgi, invece, sò animali solitari chì difendenu solu u so territoriu. Questa differenza pò scatenà alcuni cunflitti.


Da questu pudemu deduce chì duvemu rispettà a ierarchia di u cane, in quale serà l'animale dominante in relazione à u misgiu, ma duvemu ancu rispettà è facilità a territorialità di u ghjattu, denduli un spaziu propiu chì ùn pò micca esse invaditu da u cane. .

intruduce l'animali

Ùn importa micca sì u novu animale hè u ghjattu o u cane, l'animale chì stà dighjà in casa nostra deve cunnoscelu, è hà a suprana annantu à u novu "inquilanu".

Hè un mumentu assai impurtante, è duvete pruvà à evità eccitazione eccessiva in modo chì tramindui siate calmi. Per questa mutivu, ricumandemu chì u residente di a vostra casa, prima di scuntrà u novu animale, abbia manghjatu, betu è stancu dopu una spassighjata o una sessione di ghjocu. In questu modu riducemu u stintu di caccia.


Chì duvemu fà per presentà i dui animali?

  1. Ùn tenite micca u misgiu in i vostri bracci, pò graffià, è vi cunsigliemu ancu di taglià e unghie per ùn pudè ferisce u cane se l'incontru và menu bè.
  2. Attaccate i dui animali cù un guinzaglio, in questu modu evitemu chì sia l'unu sia l'altru ponu ferì.
  3. adunì li à pocu à pocu senza furzà a so unione. rispettà i so sguardi, lasciarli annusà l'altri è osservà u so cumpurtamentu.
  4. Se u cumpurtamentu hè curretta è i dui animali sò calmi, lasciarli interagisce è andà gratificanti tramindui cù delizie per l'animali.
  5. Sì à u cuntrariu u cumpurtamentu hè aggressivu, vale à dì, se u cane vole caccighjà u misgiu o u ghjattu prova à grattà u ghjacaru deve dì Micca fermamente. Separate i dui animali in camere diverse senza caccià a cinghia da nimu è ripetite u prucessu finu à chì i dui animali sò rilassati in a stessa stanza.

Cumu possu uttene i dui animali per rilassassi?


Se l'incontru hè statu assai negativu è i dui animali sò inquieti è nervosi per a presenza di l'altru duvete travaglià cù i dui. Chiede aiutu à un membru di a famiglia o à un amicu in stu prucessu di cunciliazione.

Sceglite una stanza o una stanza larga è spaziosa se hè pussibule è move i letti di i dui animali, gattu è cane inseme. Lasciate e porte aperte in modu chì ùn si sentinu micca ansiosi per esse chjusi è cù l'aiutu di un'altra persona rilassate entrambi l'animali. Alcuni trucchi sò per esercità cù u cane mentre u vostru membru di a famiglia ghjoca cù u ghjattu, per esempiu.

Travagliu in casa unu di l'animali è pruvate à distraelu è fà li sentenu cunfortu, pudete mette musica dolce per creà una atmosfera mentre li accarezzate. Pruvate à riunì li torna è sempre finu chì u cumpurtamentu sia di disprezzu o di rispettu. Se stu cumpurtamentu ùn hè micca pussibule, tene u cane è u ghjattu in stanze diverse per un pezzu, fendu stu travagliu in u stessu spaziu in modu chì si abituinu à a presenza, l'odore, ecc. Se u travagliu hè troppu cumplicatu per voi o i risultati sò troppu pessimi, andate ind'è un prufessiunale.

Cumincià à campà inseme da a prima tappa

A coesistenza trà cane è ghjattu ùn deve micca esse necessariamente cattiva, anzi tuttu u cuntrariu. Motivate i vostri dui animali domestici per amparà trucchi è ordini, cum'è duverebbe. ricumpensa ogni volta chì facenu qualcosa currettamente.

deve curà educazione cun rinforzu pusitivu da u primu ghjornu di cunvivenza, arricurdatevi chì l'omu è u prucessu di domesticazione anu permessu à sti dui animali, chì ponu esse aggressivi in ​​natura, di campà in pace è armunia. U travagliu di domesticazione cun a so educazione. Fate di a vostra casa una casa felice per tramindui.

Alimentateli in zone separate

Ùn pudemu micca dimenticà quellu i cani è i misgi sò animali predatori, questu indica chì hè assai faciule per inizià una disputa per l'alimentu chì pò finisce cù un morsu o un graffiu, per evità qualsiasi incidente hè necessariu chì ogni animale manghja in un spaziu diversu è separatu da l'altru animale. Cù u tempu è se vincite l'amicizia ùn avete micca bisognu di separalli.

Mancu duverebbenu permettenu à unu di manghjà l'alimentu di l'altru, fà li rispettà l'altri, s'ellu ci hè alimentu trà o micca, almenu in a so prisenza si devenu rispettà.

ghjoculi per tutti

Ancu s'ellu pò sembrà cunsiglii evidenti, hè impurtante di rinfurzà sta dichjarazione, cum'è questu cunsigliu hè più utile di ciò chì puderete pensà. A gelosia è u desideriu di avè un ghjoculu ponu fà peghju una relazione cane-gattu.

I cani anu una natura suciale è i misgi tendenu à avè un stintu predatoriu più attivu. Sti cumpurtamenti assai sfarenti ponu esse alleviati cù l'usu di ghjoculi chì canalizanu l'istintu di caccia in i misgi, evitendu cusì u cumpurtamentu predatoriu, esternalizerà a so natura in un modu innocu.

D’altronde, u cane truverà in u ghjoculu un ogettu chì li appartene, qualcosa chì farà chì u cane si senti sicuru è in casa.

Dà à ognunu di elli parechji ghjoculi di culori, forme sfarenti, è certi ponu ancu fà rumore. Sia u cane sia u ghjattu ti ringraziaranu è li date ancu un distrazione per quandu ùn site micca quì.