Cuntenutu
- 1. Ùn li lasciate micca sniffà è odore
- 2. Tirà u guinzaglio quandu u ghjacaru u tira ancu
- 3. Urlà li o colpisceli quandu si caccianu cù un altru cane
- 4. Ùn li permettenu micca di cuntattà
- 5. Viaghjate troppu cortu o troppu longu
marchjà un ghjacaru ùn significa micca solu falà in strada è lascialu fà e so cose. Si va ben al di là di què. U tempu di a spassighjata duveria permette un rilassamentu è u benessere di l'animali, cuntemplendu sempre ciò chì hè megliu per ellu.
In questu articulu vi spiegheremu 5 cose chì sò male per voi quandu si cammina u vostru cane, cusì pudete pruvà à evità li è cambià per u megliu.
Quì sottu vi mostremu i prublemi di tour di basa chì a maiò parte di a ghjente face, scopre se site ancu unu di elli.
1. Ùn li lasciate micca sniffà è odore
Hè nurmale per voi di sente una piccula sensazione di ripulsione quandu fighjate u vostru cane annusà a pipì o a terra in terra, hè normale. Tuttavia, duvete capisce chì face parte di a natura di i cani. Quandu anu stu cumpurtamentu, accadenu duie cose assai impurtanti:
- Rilassamentu: I cani stressati o quelli chì sò assai inquieti benefizianu di u sniffing senza pressione. Li permette di rilassassi è di canalizà a so nervosità.
- circondu: l'urina informa u vostru cane di quellu chì stà in a listessa zona: ch'elli sianu masci, femine o cuccioli. Tuttu què li aiuta à avè i so cuscinetti è capisce megliu induve campanu è chì transita sta regione.
Se u vostru cane hè vaccinatu currettamente, ùn ci hè nunda da inchietassi, ùn averà micca infezzione. Tuttavia, pudete sceglie di marchjà per più lochi "verdi" per evità a sporcizia eccessiva in ambienti più urbani.
Perchè u mo cane ùn sbuffa?
Se u vostru cane ùn pare micca mostrà interessu à annusà è annusà altre urine, fiori, o anguli, questu puderia esse un prublema di stress. Hè nervosu? Cambiatu? Mostratelu cumu fà cù un eye-catching:
- Situatevi in un locu cù arburi o minimamente puliti, mai in mezu à a cità.
- Cercate terreni irregulari per fà questu.
- Spread feed nantu à un metru quadru.
- Aspittate finu à chì u cane trova alimentu cù u nasu.
2. Tirà u guinzaglio quandu u ghjacaru u tira ancu
Siamu onesti cun voi: ùn ghjunghjerà nunda tirendu. In Peritoanimal simu stufi di osservà i cattivi cunsiglii chì circulanu nantu à Internet. Benchì ùn ci credu micca, tirà a guinzaglia o a maniglia di u to cane provoca stress è pussibili complicazioni di salute cum'è pressione intraoculare o prublemi di gola. Smetta di fà questu subitu.
Chì devu fà sì u mo cane tira u piombu?
Prima di tuttu deve cumprà un imbragamentu anti-pull cum'è ciò chì vede in a stampa. Siconda, duvete cambià i vostri abitudini di marchja cum'è l'avemu spiegatu in u nostru articulu di cunsiglii per impedisce à u cucciolu di tirà u guinzaglio.
3. Urlà li o colpisceli quandu si caccianu cù un altru cane
A ora d'oghje, sta attitudine hè totalmente cundannabile: ùn avete MAI colpisce un cane. Sè avete rimarcatu chì abbaghji o pruvate à attaccà altri cani, duvete ricorre à un prufessiunale, lascià quellu locu prestu o, almenu, scopre e linee guida da seguità, aduprendu sempre un rinforzu pusitivu.
Cum'è voi un zitellu, duvete circà di fà li sentenu bè è aiutalli à superà i so prublemi o e so paure in modu adattu. Cercà un etologu se necessariu. Aduprà l'aggressività solu farà chì u cane passa per un mumentu pessimu è a so relazione cù l'altri cani ùn pò micca avanzà in u megliu modu.
U megliu modu per educà un cane hè di insegnallu cume si comporta. Se durante a spassighjata site nervosu, tensu è aggressivu, l'animali seguiterà questu esempiu. Hè megliu offre li un spassighjata tranquilla è rilassata evitendu situazioni chì puderianu inizià una reazione negativa.
4. Ùn li permettenu micca di cuntattà
A eccezione di i cani chì si comportanu aggressivamente versu l'altri, hè assai impurtante chì lasciate u vostru cane accumpagnà si cun l'altri. Hè di primura chì l'animali si possinu rilazioni trà di elli.
Pudete truvà solu un cane in a vostra zona chì pudete camminà inseme. A volte si presentanu cunflitti, ma questu ùn duveria micca finisce cù u desideriu di ligà cun altri cani, hè assai impurtante per per tene un cane suciale è affettuosu.
5. Viaghjate troppu cortu o troppu longu
deverà capisce què ogni ghjacaru hè unicu è hà bisogni specifichi in quantu à l'abitudini di marchja: i cani più nervosi anu bisognu di più tempu, i più anziani anu bisognu di tranquillità è quelli chì anu respirazione difficiule menu esposizione à u calore intensu (cume pò esse u casu di i pug)
Duvete analizà i bisogni di u vostru cane in modu cuncretu è esercitallu se necessariu cù diverse attività fisiche, sempre adattate à ellu è à u so ritmu.
Di regula, a passeggiata di un cane deve durà trà 20 à 30 minuti è deve ripete trà duie à trè volte à ghjornu. Pruvate à offre à u vostru cane una caminata curretta è vedrete un cumpurtamentu megliu, attitudine è felicità in i so ochji.