Cuntenutu
- Spaziu di pullastru
- Cumu duverebbe esse un bonu gallinaghju?
- alimentazione di pullastru
- a salute di e ghjalline
- Bisogni di basi di gaddini
Ancu s’elli sò più assuciati à a pruduzzione d’ove o di carne, a verità hè chì i ghjallinacci ponu esse eccellenti Animali. Basta à campà cun elli per capì chì ùn anu nunda à chì vede cù a maghjina stupida di l'acellu chì li hè spessu attribuita. Sarete sorpresi quantu intelligenti è affettuosi ponu esse.
In questu articulu di PeritoAnimal vi spiegheremu cumu allevà u pullastru in casa, solu per gode di a vostra cumpagnia.
Spaziu di pullastru
Prima, prima ancu di pensà à aduttà un pollu, hè di primura chì valutemu se avemu u tempu di curà lu è u spaziu per mantene lu. Partendu da sta sezione cù a quistione di l'alloghju, cum'è a spiegheremu cumu allevà u pullastru in e sezioni chì seguitanu, hè impurtante chì u spaziu induve ella serà copre i bisogni di basa di sti acelli.
Cusì, ùn hè micca solu necessariu pensà à furnisce li un gallinaghju o un spaziu simile induve si possanu riparà, ripusassi è dorme. Anu ancu bisognu di una zona, ancu s'ellu ùn hè micca assai grande, in quale anu accede à l'esternu è pò fà e so attività preferite, cum'è u piccu, u sole o u bagnu di terra.
Cumu duverebbe esse un bonu gallinaghju?
A casa di polli, a casa o u spaziu chì furnemu per i nostri pollastri ùn devenu micca solu furnisce rifugiu, ma dinò sicurezza è deve esse faciule da pulisce. Un accintu perfettamente chjosu ùn mantene micca solu a gallina secca è calda, ma dinò impedirà à l'altri animali di entre.
Sti animali ponu esse predatori, chì a visita pò purtà à un risultatu fatale, ma ancu picculi roditori chì cercanu cibu è sò ancu una fonte di patogeni. In questu sensu, l'alimentatori elevati sò una bona opzione per impedisce l'accessu à l'alimentu. Tuttavia, se a gallina passa solu a notte, ùn manghjarà micca à u bughju. Una bona opzione hè di mantene a gallina fora di a ghjurnata., da l'alba, u tempu u permette, è dopu ripiglialla à u so ghjallinaghju à u tramontu.
Indipendentemente da u materiale di custruzzione adupratu, deve esse faciule da pulisce, postu chì l'igiene è à volte a disinfezione devenu esse effettuate regolarmente. Hè ancu una bona idea spargi o simile in u pavimentu chì questu assorberà l'umidità da e cotte.
Solu a parte brutta deve esse rimossa spessu è rimpiazzata cù materiale pulitu. Inoltre, à i ghjaddini li piaci à scalà lochi alti, dunque, duverete preparà, per esempiu, alcuni pezzi di legnu chì sò abbastanza larghi da attraversà da muru in muru è permettenu à a gallina di scalalli.
È se l'avete appena aduttatu è vulete sapè cumu allevà i pollastri, in questu altru articulu avemu presentatu una serie di nomi di polli suggeriti.
alimentazione di pullastru
Ancu se l'idea chì i pullastru manghjanu granu, erbe è lombrichi hè diffusa, a verità hè chì a so dieta duverebbe esse assai più larga. Sò animali onnivori, dunque ancu se date à a vostra gallina un terrenu induve ella possa pichjà, hà bisognu di più tippi di cibu.
Pudemu truvà preparazioni à base di cereali in vendita per alimentà i pollastri in diverse tappe di a so vita, ma manghjanu ancu altri cereali, frutti, ligumi, legumi, semi è ancu pesciu, carne è ova.
Tù l'alimentu deve esse sempre dispunibule per elli, finu à chì ci sia u sole. A ghjallina pichjarà tutta a ghjurnata, ma se li demu qualcosa chì a puderebbe guastà, hè megliu à offre la in piccule quantità è caccià ogni restu affinch'ella ùn guasti nè attiressi insetti è predatori.
In u nostru articulu nantu à ciò chì manghjanu i pollastri, pudete leghje in dettagliu ciò chì deve esse a dieta, chì vi aiuterà profondamente in cumu allevà u pullastru, cum'è sapete chì alimenti sò raccomandati è chì devianu esse evitati. Inoltre, ùn vi scurdate chì l'acqua pulita è fresca duveria esse dispunibule per ella per tutta a ghjurnata.
Infine, e ghjalline manghjanu scogli è ghiaia chì si trovanu in i so gizzardi per aiutalli à digerisce u so manghjà, chì ùn anu micca denti. S'elli anu un terrenu da pichjà, utteneranu elli stessi a ghiaia. altrimenti, a cumpunente minerale per questu scopu deve esse aghjuntu à u vostru cibu, chì pò esse acquistatu in negozii specializati.
a salute di e ghjalline
Un alloghju adattu è un alimentu di qualità sò e chjave per allevà e ghjalline per assicurà una bona salute. In ogni casu, hè adattu per stabilisce un standard di deworming regulare, internu è esternu. In cliniche veterinarie o in butteghe di animali pudete truvà sfarenti parassiti per questu scopu.
In ogni casu, adupralli sempre in cunfurmità cù l'istruzzioni di u fabricatore è, in casu di dubbitu, cunsultate un veterinariu. Inoltre, secondu induve vive è e circustanze vitali di a gallina, ella pò avè bisognu à esse vaccinati. Questa hè una decisione da fà per u veterinariu. Solu stu prufessiunale pò amministrà i vaccini.
D’altronde, in certe epoche di l’annu, a ghjallina pò perde più piume di u normale senza alcuna patulugia. Tuttavia, se vedemu chì hà scupertu e zone, a so cresta è i so barbelli cambianu di culore, e so ova si deformanu o ùn li mette micca, hà prublemi di mobilità, ferma di manghjà o rimarcemu qualsiasi altri segni insoliti, duvemu cunsultà un veterinariu. In questu articulu, pudete truvà e malatie più cumuni in i pollastri.
Bisogni di basi di gaddini
Oltre à un alloghju bonu, cibu adeguatu è l'assistenza veterinaria sopra menzionata, e galline devenu esse capaci eseguite i vostri cumpurtamenti naturali. Ciò include a scavatura, a creazione di nidi, a nascusione è qualchì volta manghjendu e vostre ova, scalendu i pali, pigliendu u sole, catturendu insetti o bagnendu si in terra.
Ma ùn sò micca solu queste attività chì andemu à vedeli fà. Se vulete sapè cumu allevà un pollu in casa, hè impurtante d'interagisce cun ella è cusì sarete stupiti di a vostra capacità di amparà. Capiscenu prestu ciò chì sò e so ore è ci ubbidiscenu quandu li chjamemu per manghjà o per entre in u pullinaghju. Anu da accumpagnà si cù qualsiasi altru animali in casa è pò ancu accurdassi cù cani o misgi.
Una ghjallina chì faci tutte ste attività, manghja, hà un muvimentu intestinale nurmale, pone guasi un ovu à ghjornu quandu u tempu u permette, è pare bè è ci mostra chì a curemu bè. In altre parolle, se rispettemu e 5 libertà di benessere di l'animali, u risultatu serà un gaddina felice.
Se vulete leghje più articuli simili à cumu allevà u pullastru, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione di Cura di Base.