Cuntenutu
- Soluzione salina per caccià i bug
- Camomilla fredda per sbarrazzassi di i bug di u vostru cane
- Timo per caccià e remelle di u vostru cane
Quandu u vostru cane si sveglia in a mattina o dopu una sunnita per tuttu u ghjornu, ci sò assai ochji bleary? E palpebre sò una secrezione mucosa chì esce da a lacrima è si accumula in i cantoni di e palpebre. A volte, a secrezione oculare hè più chjara è cume ùn si appiccica micca assai à a pelliccia intornu à l'ochji di u cane, e tangle ponu esse rimosse più facilmente, ma altre volte a secrezione mucosa hè più spessa è quandu si secca è stà in u pelu di u cane, crea una scabia chì hè abbastanza difficiule da caccià.
Se u vostru cucciolu ùn hè micca capace di eliminà i bugs sè stessu cù e lacrime in modu naturale, duverebbe aiutallu è ochji puliti bè affinchì sta sustanza ùn cuntinuessi à accumulassi è finiscinu per causà disconfortu è prublemi di visibilità. Se ùn sapete micca cumu fà senza ferite sè stessu, continuate à leghje st'articulu PeritoAnimal è scopri cumu sbarrazzassi di u cane in modu efficace è senza dannu.
Soluzione salina per caccià i bug
Quandu u vostru cane hà un bug è vulete cacciallu ma hè dighjà abbastanza seccu è duru, se asciugate l'ochju cù un pannu hè prubabile di dannallu, postu chì quandu hè difficiule stenderete a pelle è a pelle intornu à l'ochju di u vostru cane, di conseguenza ferite u vostru cane assai. Per evità questu, hè cunsigliatu chì prima di rimuovere i groviglii, l'acqua per addulcialli.
A megliu opzione per fà questu hè aduprà soluzione salina chì pudete truvà in vendita in farmarii. Per fà questu bè, hè cunsigliatu chì invece d'utilizà carta igienica o cotone, aduprate una garza sterilizzata, ancu dispunibile in farmacie, per evità qualsiasi fibra o residu in u to ochju pilosu.
Pigliate una garza sterilizzata è bagnate bè cù salina, in più, mettite u seru direttamente in l'ochju di u vostru cane è aduprate a garza per massaggiare delicatamente. Ùn fate micca pressione perchè sì fate, pudete ferisce u vostru cumpagnu fidu, semplicemente massà cù gentilezza è rimarcherete chì quandu vi idratate di novu, si scioglie più facilmente. Duvete aduprà una garza diversa per ogni ochju, ùn aduprà mai quella di un ochju per pulì l'altru, chì passerà a terra o qualchì situazione oculare da un ochju à l'altru. Continuate à fà stu massaghju cù una soluzione salina finu à chì l'ochji di u cane sianu assai puliti è liberi di e macchie fastidiose.
Inoltre, sta pulizia cun soluzione salina vi permetterà ancu caccià e macchie da l'ochji di u vostru cane, quelli chì si formanu quandu l'ochju acqua assai ma i canali lacrimali ùn si drenanu micca assai bè è macchianu u pelu di un marrone rossu.
Camomilla fredda per sbarrazzassi di i bug di u vostru cane
U infuzione di camomilla freta.
In casu di apparizione di cunghjuntivite in i cani, hè bonu di pruvà à piantà u prublema prima di avanzà è di inizià una infezzione, allora in più di un trattamentu medicu raccomandatu da u vostru veterinariu di fiducia, pudete fà. bagni freddi di camomilla in l'ochji di u vostru cane. Inoltre, se avete capitu chì l'ochji di u vostru cucciolu sò un pocu gonfiati è peghju, hè prubabile chì ci sia qualcosa in l'ambiente, cum'è assai polvere, chì sta causendu una reazione allergica è, in questi casi, hè u più cunsigliatu per caccià ciò chì Provoca l'allergia o vi tene luntanu da a zona è vi aiuta à sbarrazzassi di e contusioni, à riduce u gonfiore è u pruritu di l'ochji cù una infusione di camomilla fredda.
Per fà questu duvete preparà una infusione di camomilla, filtralla per eliminà ogni residu è quandu hè caldu, mette in frigorifero per rinfriscà, per almenu una mezz'ora. Quandu a camomilla hè assai freta, pigliate una garza sterile è imbeviate in l'infuzione, mette a gasa sopra l'ochju affettatu di u vostru amicu fidu è lasciate agisce per uni pochi secondi. Massaggialu delicatamente è noterete chì i ciuffi cuminceranu à allentassi è li pudete rimuovere facilmente. Cù sta medicina puderete caccià e ciglia, pulisce bè l'ochji è sgonfialli grazie à l'effettu di a camomilla fredda.
Timo per caccià e remelle di u vostru cane
Se ùn avete nè salina nè camomilla è cercate un effettu di pulizia chì disinfetta è disinfetta ancu l'ochji di u vostru cane, vi raccomandemu di aduprà. infuzione di timu fretu per caccià e zampe di u vostru cucciolu è alleviale l'ochji.
grazie à pruprietà disinfettante di u timu, hè cunsigliatu di aduprà se suspettate di cungiuntivite, infezioni à l'ochji o allergie, cum'è noi l'avemu mintuvatu prima cù a camomilla, chì cusì riduce u prugressu di l'infiammazione è di l'infezzione. Cù una garza sterilizzata, pudete applicà u timu à l'ochji di u to cucciolu cù un dolce massaghju è cuntinuà a pulizia di i remelas, chì ùn seranu più secchi è duri, permettendu à a garza di bagnassi bè in a zona di l'ochji per sbuffassi è disinfettassi bè.
Oltre à aduprà questi rimedii, hè assai impurtante cunsultate u vostru veterinariu di fiducia per verificà l'ochji di u vostru cumpagnu fidu, postu chì quandu ùn si tratta micca di sèmplice sbavà d'avè dormitu troppu, u prublema di salute deve esse trattatu u più prestu pussibule è impedisce chì a situazione oculare di u cane aggravassi.
Inoltre, fate attenzione quandu bagnate u vostru cane pelutu, chì lavà l'ochji cù shampoo ùn hè micca a megliu opzione chì questu pruduttu pò irrità l'ochji di u cane. Ma, se decide di bagnallu cun qualchì pruduttu naturale per cani, allora forse alcuni ponu esse applicati intornu à l'ochji senza causà problemi per elli, è allora pudete piglià a merda da u to cane, ma per esse sicuru duvete cunsultà prima u vostru veterinariu.