Cuntenutu
- Cumu scantà l'acelli da u giardinu?
- Cumu caccià l'acelli da a finestra?
- Cumu scantà l'acelli da u tettu?
- Cumu scantà l'acelli: altri modi
- Repellente d'uccelli fatti in casa
- Repellenti visivi per l'acelli
- Soni per spaventà l'acelli
Dentru a biodiversità, l'acelli sò un gruppu d'animali strettamente ligati à l'omu, postu chì grazia à a so capacità di spustassi, si trovanu assai facilmente è spessu in zoni urbani. A prisenza di st'animali pò esse piacevule, cù i so culori variati è i canti ch'elli emettenu di solitu. Tuttavia, ponu causà certi prublemi, cume danneghjà alcune culture manghjendu e piante o defecendu in case è in vittura. Ma in più di stu fattu spiacevule, in certi casi ponu esse vettori di certi tippi di malatie.
Se state attraversendu una situazione cum'è quella descritta per via di a presenza di l'acelli in una certa zona, cuntinuvate à leghje st'articulu da PeritoAnimal per scopre cumu spaventà l'acelli.
Cumu scantà l'acelli da u giardinu?
Sapete fà spaventà l'acelli in un giardinu o giardinu? L'acelli ponu causà certi danni à e piante di giardinu, secondu s'elle si nutriscenu semi, foglie o frutti. Ci sò qualchi acelli chì si nutriscenu d'insetti, cusì ponu esse cuntrolli biologichi assai efficaci in i nostri orti è serianu un aspettu da cunsiderà quandu si cuntrolla l'acelli. Eppuru, se ùn vulete micca chì l'uccelli si stabiliscinu in u vostru giardinu, pudete pruvà i seguenti:
- Pone rami nantu à a simminzioni: quandu finimu di piantà e sementi è cumincianu à germinà, diventanu un alimentu attraente per alcuni acelli. Dunque, i rami ponu esse piazzati sopra à a sementa in modo chì l'acelli ùn ghjunghjenu micca à l'alimentu è finiscinu per andà in un altru spaziu.
- stallà schermi: se a zona di u giardinu ùn hè micca assai larga, pudete installà schermi chì coprenu u locu chì vulete prutege, questu impedisce à l'acelli d'accede à a piantazione.
- impiccà scarti di tela: Un'altra opzione economica è utile hè di piazzà stace à ogni estremità di u giardinu è in i punti intermedi. Dopu ligateli cù filati forti, cum'è u nylon, è appesi pezzi di tela di una certa lunghezza in modu chì quandu si movenu per via di l'azzione di u ventu, spaventanu l'acelli.
Cumu caccià l'acelli da a finestra?
Parechji acelli decidenu sbarcà nantu à e nostre finestre, sia per pruteggesi da a pioggia sia per custruisce i vostri nidi, depone è incubate i vostri ova, secondu e cundizioni di a finestra.
Allora se vulete sapè cumu fà paura à l'acelli fora di a finestra, u megliu modu per tene l'acelli fora di a finestra hè mettendu barriere fisiche chì li impediscenu di stallassi culà, cum'è schermi di prutezzione o zanzare.
È se u vostru prublemu hè specificamente cù i culombi, ricumandemu à leghje st'altru articulu nantu à cumu fà paura i culombi.
Cumu scantà l'acelli da u tettu?
Un metudu per spaventà l'acelli pò esse abbastanza caru, ma hè efficace è ùn face micca male à l'acelli o à l'ambiente hè di usu di puntatori laser, chì anu un sistema otticu di alta precisione cù filtri è frequenze di luce è chì scantanu in modu efficace st'acelli, cum'è elli percepisce u raghju di luce cum'è periculosu. Questi dispositivi ponu spaventà questi animali luntanu da e grandi zone, allora sò ideali per i tetti.
Quandu l'acelli si stallanu in una certa zona, ùn hè micca cusì faciule di scantalli, dunque hè cunsigliatu di esse cuscenti di a so presenza è, una volta rilevati, applicà questu o alcune di e misure chì spiegheremu quì sottu per impedisce ch'elli stabiliscinu a so nidi, quellu chì renderebbe più difficiule di scantà li. Un altru aspettu chì deve esse pigliatu in contu in casu di l'alloghju hè ùn lasciate micca manghjà in e zone induve l'acelli anu accessu, chì questu pò attirà.
Inoltre, quandu l'acelli depositanu i so escrementi in e zone di a nostra casa, hè impurtante fà un pulizia curretta, aduprendu cloru è sapone per lavà a zona. Hè ancu cunveniente per pruteggevi cù guanti è maschere, evitendu u cuntattu cù materia fecale, chì pò esse una fonte di trasmissione di certi parassiti.
Cumu scantà l'acelli: altri modi
In più di ciò chì hè digià statu menzionatu sopra, un altru modu per cumu spaventà l'acelli, sò:
Repellente d'uccelli fatti in casa
Un repellente per l'uccelli fattu in casa pò esse fattu cume:
- Mettite in un frullatore o processatore di alimenti circa 40 peperoni o chili peppers.
- Poi mette lu in una buttiglia è aghjunghje l'acqua, senza empie la cumpletamente.
- Tappate a buttiglia è scuzzulate vigorosamente per chì u mischju distribuisci currettamente.
- Dopu, pigliate a buttiglia in un locu assulanatu è tenitela quì per 7 ghjorni.
- Dopu stu tempu, aghjunghje una mezza tazza di acitu biancu è scuzzulate energicamente una volta di più.
Trasferisce a preparazione à una buttiglia spray è applica nantu à e zone induve l'uccelli abitualmente sbarcanu. Ricurdendu chì questu hè un repellente chì perderà a vostra azzione Per via di l'agenti ambientali cum'è a pioggia, u sole è u ventu, hè dunque cunsigliatu di ripete l'applicazioni una volta à a settimana.
Amparate u cuntinuu in un locu bughju per mantene a so efficacezza più longa.
Repellenti visivi per l'acelli
Un altru modu assai cumunu per spaventà l'acelli hè di utilizà ripellenti visivi per tene luntanu l'acelli. Consistenu in l'installazione di parechji oggetti chì simulanu situazione di risicu per sti animali. Hè u casu di e siluette di l'acelli rapaci o predatori. Mettendu parechje di queste immagini strategicamente, pudete impedisce à l'acelli di stallassi in a zona.
Benintesa, dui aspetti assai impurtanti devenu esse cunsiderati per uttene l'efficacità di stu metudu: prima, mudificà a pusizione di e siluette di tantu in tantu, affinchì l'uccelli ùn s'abbituinu à elli è finiscinu per ignuralli, ciò chì causerebbe elli à sbarcà torna nantu à u lucale; secondu, chì ùn sò micca stati, pò movesi da l'azzione di u ventu, dendu cusì un effettu più reale. Alcuni esempi di siluette d'uccelli chì ponu spaventà l'acelli sò civette, falchi o acule.
Studii per spaventà l'acelli da lochi strategichi, cum'è l'aeroporti, anu rivelatu chì una larga varietà di sti animali evitanu di sbarcà in i lochi induve pannelli di fondu biancu cù cerchi concentrici neri chì simulanu l'ochji sò stallati. In questu modu, u piazzamentu di parechji di questi pannelli pò ancu esse utile, l'importante serà sempre un locu currettu è strategicu, dunque hè necessariu fà una valutazione per cunnosce i migliori lochi d'installazione.
Una altra tecnica chì hè stata dimustrata utile hè a usu di CD, chì appendenu in parechji lochi duve solitamente sbarcanu l'acelli. Quandu si movenu, sti dispositivi riflettenu a luce è respingenu l'acelli, chì si movenu in altrò.
Soni per spaventà l'acelli
Aduprà certi tippi di soni pò esse utile per tene l acelli chì ponu esse cagiunendu certi inconvenienti. Ci hè trè tippi di soni chì ponu esse aduprati per spaventà questi acelli:
- sona u predatore: si compone di arregistramenti di acelli carnivori chì includenu altri tippi di acelli in a so dieta, cum'è aquile o falchi.
- Chjama d'alerta: si riferisce à i soni emessi da individui di listessa spezia, chì alertanu à qualchì situazione di risicu.
- chjami di stress: sti tippi di soni sò emessi da l'acelli chì sò in una situazione periculosa, per avvistà l'altri.
Qualcosa di impurtante da cunsiderà à l'acquistu di sti registrazioni hè chì sò da grande qualità, affinchì devenu sunà fideli à i soni originali per esse efficace, è ancu l'usu di parlanti o lettori chì ùn distorsionanu micca i soni.
Avà chì sapete spaventà l'acelli è cunnosce altri modi per spaventà i culombi, ùn mancate micca questu altru articulu nantu à cumu spaventà e mosche.
Se vulete leghje più articuli simili à Cumu scantà l'acelli?, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Curiosità di u mondu animale.