Cuntenutu
- Reazzione nurmale è allergica à e punture di l'ape
- caccià u stinger
- lavate è calmate a zona
- Bicarbonate di sodiu è aloe vera
- seguità
U vostru cane li piace à ghjucà à l'aria aperta? I cuccioli sò animali chì si adattanu perfettamente à a vita di famiglia per parechje ragioni, ancu perchè, cum'è noi, sò assai socievuli è godenu u tempu di piacè.
E surtite durante i tempi più caldi di l'annu richiedenu una attenzione particulare, chì, frà altri fattori, duvemu esse cuscenti di u gradu di idratazione di u nostru animale domesticu. Tuttavia, d'estate ci sò ancu altri periculi cume qualchi muzzicuna d'insetti.
Per prevene questu in casu chì accada mai, in questu articulu PeritoAnimal vi spiegheremu à voi cosa fà sì un'ape pica u vostru cane.
Reazzione nurmale è allergica à e punture di l'ape
Solu l'ape femine ponu pichjà, lascendu u stintinu in a pelle per more dopu. Di fronte à una puntura di ape, a prima cosa chì duvete fà hè distingue una reazione normale da una reazione allergica, postu chì e reazzione allergiche significanu un grande periculu è devenu esse curati u più prestu da un veterinariu.
In una reazione normale vedrete un inflammazioni di a pelle cù una crescita di a temperatura è un tintu biancastru. A zona infiammata averà una forma circulare più russiccia intornu, è serà sempre accumpagnata da segni di dulore.
À u cuntrariu, a reazione allergica à a puntura di l'ape si distingue perfettamente perchè ùn presenta micca solu sintomi lucali, ma ancu sintomi sistemichi chì influenzanu l'organisimu sanu. Un cane cù una reazione allergica à una puntura d'api pò avè i sintomi seguenti: inflammazione sproporziunata, letargia, frebba è difficultà à respirà.
Sicondu a zona induve u morsu hè accadutu, a reazione infiammatoria pò ostruisce e vie aeree è causà asfissia. Noterete a mancanza di ossigenu in u culore di e mucose chì ponu diventà pallidi o bluastichi. Da quì l'impurtanza di andate immediatamente à u veterinariu se sperimentate una reazione allergica.
caccià u stinger
Se a reazione à a puntura di l'ape hè normale, u primu chì duvete fà hè di caccià u stinger, più prestu fate questu, più ricupererete l'area induve hè stata a sting.
Deve caccià u stinger prestu ma assai attentu, postu chì sta struttura cuntene una grande parte di u velenu è se ùn a femu micca currettamente, puderiamu aiutà à liberà u velenu è aumentà a reazione infiammatoria.
U stinger ùn deve micca esse cacciatu cù una pinzetta, duvete aduprà un Carta ATM o una chì hè dura. Cacciate u pelu di u cane per avè una bona vista di l'area affettata, cù a carta trascinate cù cura u stinger finu à chì sia completamente fora di a pelle.
lavate è calmate a zona
allora duverebbe lavate a zona cun acqua calda è sapone neutru per i cani. Per ùn aggravà l'infiammazione, duvete evità di sfregà, pulite u più dolce possibile. Risciacqua a pelle per assicurassi chì ùn fermi sapone.
Poi duvete ricorre à qualcosa di assai efficace per l'infiammazione è u dolore per cumincià à diminuisce rapidamente: a applicazione di u fretu lucale.
Avvolge alcuni cubi di ghiaccio o un saccu di gelu fretu per congelassi in un asciugamanu è applica nantu à a zona affetta per circa 15 minuti, pudete ancu fà sta stessa applicazione cù compresse fredde. U fretu hà una azzione vasocostrittore, dunque riduce l'infiammazione è u dolore assuciatu.
Bicarbonate di sodiu è aloe vera
Un rimediu casanu chì pudete aduprà in casu d'una puntura d'ape hè bicarbonatu di sodiu, hè particularmente utile per calmà stu tippu di ferite. Imbulighjate una cucharadita di bicarbunatu di sodiu in un bichjeru d'acqua è appiccate u mischju à l'area affettata. Duvete fà questu subitu dopu l'applicazione di u fretu.
Per a cura dopu una bona opzione hè u gelu di aloe vera puru, chì hà assai benefici per curà a pelle di u to animale.
seguità
Hè impurtante di fà cure periodiche per u morsu finu à chì e lesioni causate da questu sianu sparite cumpletamente, tuttavia, se u lindumane ùn migliora micca, hè cunsigliatu di cunsultà u veterinariu.
U veterinariu puderà cunsigliarvi nantu à u pussibilità di applicà antihistaminio antiinflamatori topicu, attraversu unguenti o lozioni. In i casi più severi, u trattamentu topicu pò esse realizatu cù cortisone. Avà sapete chì fà se u vostru cane hè stung da una ape.
Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.