Cumu fà chì u ghjacaru smetti di muzzicà

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 16 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 23 Ghjugnu 2024
Anonim
Cumu fà chì u ghjacaru smetti di muzzicà - Animali
Cumu fà chì u ghjacaru smetti di muzzicà - Animali

Cuntenutu

I cuccioli sò animali teneri, docili è curiosi. Questa hè una fase assai impurtante di a vita di l'animali chì deve amparà à comportassi in u nucleu di a famiglia, per esempiu, amparà à inibisce u morsu per evità di ferisce i guardiani, i zitelli o ancu altri animali. Per questa ragione, hè impurtante insegnà à u cane à ùn muzzicà mobuli, piante, ghjoculi, mani, ecc. In questu articulu Expert Animal about cumu fà chì u ghjacaru smetti di muzzicà, fighjemu nantu à i prublemi di i denti di u vostru cane è spieghemu perchè è cumu gestisce sta situazione.

Mordu di cane: cause

Cum'è l'omu, i cuccioli nascenu senza denti. In a tappa chì va da u periodu di transizione à u periodu di socializazione, intornu à un mese di vita, hè quandu i denti di latte cumincianu à esce. Più tardi, dopu à 4 mesi, sti denti cresceranu è si forma l'arcu dentale definitivu.


Cum'è cù i zitelli, i cani soffrenu dolore è disconfort chì sò alleviati da oggetti mordenti, mani o qualcosa chì trovanu davanti ad elli. Hè per quessa chì hè cumunu di vede un cane cucciolo chì morda tuttu u tempu.

Se u cucciolu hè statu separatu da a mamma troppu prestu, prima di 8 settimane, per esempiu, questu hè un prublema addizionale, chì u cucciolu ùn hà micca avutu l'occasione di amparà à impedisce u mordimentu cù a mamma è i fratelli, allora, ùn saperà micca cumu per cuntrullà a forza è pò fà male senza avè intenzione. Inoltre, u cucciolu pò ancu muzzicà per altri mutivi assuciati à u so cumpurtamentu naturale è specìficu. A volte, quandu si ghjoca cun voi, pò mordiceli un pocu a manu, ma siate sicuru chì questu hè normale, soprattuttu quandu sò cuccioli.


Cumu fà chì u cucciolu smetti di muzzicà

Se u vostru cane hè statu siparatu da a so mamma troppu prestu, duverebbe cumincià à socializzallu appena avete principiatu u calendariu di vaccinazione è u veterinariu hà liberatu a strada. U cuntattu cù altri cani anziani serà essenziale per ellu per amparà à ghjucà è, dunque, quantu hè difficiule di muzzicà.

Stu prucessu hè estremamente impurtante per u cucciolu perchè, in più di amparà à gestisce a forza di u morsu, saperà ancu cumu si cumpurtenu l'altri animali di a so spezia. A socializazione pò esse lenta ma hè assai impurtante per u cane di cucciolo postu chì u vostru futuru cucciolu adultu si comporterà in un modu o in un altru secondu ciò chì amparate à sta tappa.


Ùn àbbia paura di avvicinà u vostru cane di cuccioli più grandi, assicuratevi solu chì sia un cane socievule è amichevule chì ùn ferisce micca u vostru cucciolu. Dapoi chì, sì accadutu, puderia causà traume à u vostru cane.

Se site interessatu à sapè Cumu fà chì u cane smetti di abbaghjà, leghjite puru st'articulu da PeritoAnimal.

Mordu di cani: hè pussibile evità lu?

prima di sapè chìfà chì u ghjacaru smetti di muzzicà, hè necessariu piglià in contu chì ancu se i cuccioli apprendenu cumportamenti è cumandamenti novi cun una certa facilità, hè certu chì ùn sò micca sempre capaci di memorizà, dunque hè normale per elli dimenticà alcuni dettagli. Insegnate à u vostru cucciolo da chjucu chì ghjoculi pò mordà è chì cose ùn pò micca muzzicà.

Durante u prucessu di socializazione è a mancanza di una mamma naturale, duvete esse un riferimentu per u cumpurtamentu di u cane. Per questa ragione, vi raccomandemu di avè una attitudine rilassata è calma in casa, ùn ghjocate bruscu è aduprate sempre un rinforzu pusitivu, cusì avete un cucciolu sanu è felice.

Perchè u vostru cane fermi di muzzicà e mani, i scarpi è altri elementi ch'ellu trova in casa, hè di primura avè assai ghjoculi è denti per ellu, pudete truvà in vendita in butteghe specifiche per animali.

Hè rimarcatu chì a punizione ùn deve esse applicata à i cuccioli, evite micca rimproveri aggressivi perchè pò avè l'effettu cuntrariu, postu chì in questu modu inibirete u cumpurtamentu di u cane è impegnerà l'apprendimentu, causendu stress, ansietà è u peghju di tutti, rovinendu a vostra relazione.

Leghjite per amparà cumu uttene u vostru cane per smette di mordere passu à passu.

Cumu fà chì u ghjacaru smetti di muzzicà l'uggetti

Cunsiderate i seguenti fattori per sapè cumu fà chì u ghjacaru smetti di muzzicà l'uggetti:

  1. Hè di primura chì, postu chì un cucciolu, u vostru cucciolu si riferisca à muzzicà certi oggetti in modu pusitivu è, per questu duverebbe felicità lu cun entusiasmu ogni volta chì u truverete mordendu alcuni di i so ghjoculi, cusì farà una migliore associazione è in età adulta averà sti cumandamenti assimilati.
  2. Duvete insegnallu à lascià andà cume, in più di impedì lu di muzzicà oggetti, questu cumandamentu aiuta à impedì lu di manghjà qualcosa in strada o di rubà ghjoculi à altri cani, chì puderebbenu purtà à una disputa o lotta.
  3. Una volta chì u cane hà capitu u significatu di a parolla "scioltu", mettitelu in pratica ogni volta chì truvate chì u cane morde qualcosa chì ùn duverebbe micca, l'idea hè di rimpiazzà u "no" cù a parolla scelta, affinch'ellu capisca chì face qualcosa di male è rilascia subitu l'ughjettu. Una bona opzione hè di avvicinallu cun unu di i vostri ghjoculi per ch'ellu capisca chì muzzicallu hè a cosa bona da fà.
  4. Evite di rimpruverà u vostru cane s'ellu hà morsu qualcosa di più di 30 minuti fà, perchè ùn si ne arricurderà micca.
  5. Quandu u vostru cane impara à lascià andà l'uggetti, hè di primura di cumincià à rinfurzà cumpurtamenti pusitivi, cum'è quandu morde i ghjoculi curretti. Lasciate ghjoculi ch'ellu possi muzzicà intornu à a casa è, ogni volta chì u vedi fà, feliciteghja cù cordialità u vostru cane, cù una delizia, un "assai bè" o una carezza.

Ùn hè micca un prucessu cortu è dipende da l'intelligenza di u cane è da e ripetizioni di sti cumpurtamenti. U cane listerà prima o dopu ciò chì ùn hà micca da muzzicà. U più impurtante hè di avè pacienza è assai affettu per offre l'animali.

Attenti chì ci sò qualchi ghjoculi micca adatti per i cani, vedi di più in l'articulu Ghjoculi micca raccomandati per i cani.

Cosa da fà quandu un cane morde u tutore

Vi puderete dumandà parechje volte cosa fà quandu un cane morde u tutore, sà chì questu cumpurtamentu hè normale quandu ghjoca, ma pò ancu fà lu in situ di nervosità. Per evità chì u cane morde i pedi è e mani, seguitate sti suggerimenti:

  1. À u mumentu chì u cane vi morde forte, duvete emette un sonu di dulore in modu ch'ellu amparessi à identificà u dolore in l'omu. Dopu smette di ghjucà per ch'ellu capisca è associe u sonu à a fine di u ghjocu.
  2. Questu eserciziu deve esse ripetutu parechje volte finu à chì u cane assimilassi currettamente u sonu cù u dolore è a fine di u ghjocu, cusì u cane capisce ciò chì accade.

Quandu u cane impara à cuntrullà a forza di u morsu, evite i ghjochi chì u rendenu assai eccitatu perchè in questi casi pò perde u cuntrollu di sè. Ricumpensa "assai bè" per ghjochi tranquilli è attitudini pusitivi versu tè è l'altri.

A stu puntu travagliate cum'è in u casu precedente. A chjave hè di evità situazioni chì incuraghjenu u cane à muzzicà pedi è mani è, d'altra parte, per rinfurzà attitudini pusitive cume muzzicà u ghjoculu currettu cù parolle, dolci, accarezzate, ecc. U più impurtante hè di esse pazienti è dà assai amore è affettu à u vostru animale domesticu, dopu tuttu, stu tipu di cumpurtamentu ùn cambia micca da a notte à a notte è richiede tempu è sforzu.

Amparate più nantu à a dentizione canina in questu articulu PeritoAnimal.