E malatie più cumune di u gattu persianu

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 16 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
🔆Alessandro Barbero presenta: "IL MAESTRO E MARGHERITA" di Michail Bulgakov
Video: 🔆Alessandro Barbero presenta: "IL MAESTRO E MARGHERITA" di Michail Bulgakov

Cuntenutu

U ghjattu persianu hè una di e razze più vechje è più desiderabili cunnisciute. Per via di a so peculiar custituzione fisica u ghjattu persianu soffre di qualchì prublema ricurrente chì vi informeremu in questu articulu. Per questu ùn vulemu micca dì chì i misgi persiani sò malati, perchè se sò furniti cù tutti i bisogni chì a so morfologia hà bisognu, di solitu ùn anu micca prublemi.

In questu articulu di PeritoAnimal vi mostraremu e malatie più cumune di u Cat Persianu, per amparà à prevene li.

Fate una nota di tutti è ùn vi scurdate di fà appuntamenti regulare cù u veterinariu per assicurà chì a salute di u vostru misgiu sia in cundizione perfetta.

Trichobezoar

I misgi persiani sò a razza felina chì u pelu hè più longu è densu. Dunque, i misgi sò più propensi à soffre di trichobezoar cà l'altri misgi di capelli più corti.


I Trichobezoari sò palle di capelli chì si formanu in u stomacu di u ghjattu è in u trattu digestivu. I misgi di solitu rigurgitanu e so palle di capelli, ma certe volte si accumulanu in u stomacu. Quandu sta situazione accade, i misgi sò assai malati è ponu ancu avè cunsequenze gravi per a salute di u felinu. U veterinariu deve intervene u più prestu pussibule per risolve u prublema.

Per prevene i trichobezoars devenu scuzzulate u ghjattu persianu ogni ghjornu, eliminendu cusì i capelli di morte. Duvete dalli maltu di gattu, o oliu di paraffina farmaceutica per fà evacuà i trichobezei.

rinu polichisticu

I misgi persiani sò un razza propensa à soffre di sta malatia, chì cunsiste in u sviluppu di cisti in a zona renale, chì, se lasciatu senza trattamentu, cresce è si multiplica. Hè stimatu chì circa u 38% di i misgi persiani soffrenu di sta malatia ereditata.


Per questa ragione, i misgi persiani devenu fà ultrasoni annuali da i primi 12 mesi di vita. Se vedi chì avete cisti di rene, u veterinariu vi cunsiglierà di trattalli.

S'ellu ùn hè fattu nisun surviglianza, i misgi persiani colpiti spessu si colapsanu di colpu à l'età di 7-8 anni, murendu per via di prublemi renali.

Prublemi di respirazione

Se fighjate a faccia di u ghjattu persianu, una di e cose chì chjama subitu a vostra attenzione hè a so ochji grossi è piatti. E duie caratteristiche causanu à volte effetti collaterali per a salute di u felinu.

U fattu chì u musu sia cusì pocu prununziatu rende u so passaghju nasale assai cortu è hè più sensibile à u fretu, u calore, l'umidità o l'ambiente seccu. Ciò chì affetta l'efficienza di a vostra respirazione. Per questa ragione, i misgi persiani ùn sò micca attivi cum'è altre razze, chì a respirazione hè più efficiente è li permette di ossigene megliu u so sangue.


Prublemi cardiaci

Una cunsiquenza di mancanza di respirazione curretta hè chì prima o poi sta circustanza si traduce in prublemi di core. I misgi Persiani Obesi sò più propensi à soffre di ste malatie menzionate.

Una curiosità pruvata hè chì menu di u 10% di i misgi persiani soffrenu di cardiomiopatia ipertrofica. In questa anomalia, a camera di sinistra di u musculu di u core si sviluppa di più, chì pò purtà à a morte subita di u ghjattu. A cosa curiosa hè chì sta malattia affetta praticamente solu i misgi maschili, e femine essendu assai luntane da sta malattia.

prublemi oculari

A forma particulare di l'ochji di u ghjattu persianu pò ancu causà prublemi. Dopu, vi spiegheremu i più impurtanti:

  • Ankyloblepharon Congenita. Questa anomalia ereditata si presenta generalmente in u gattu turchinu persianu. Si compone di l'unione attraversu una membrana trà a palpebra superiore è inferiore.
  • epifora congenita. Consiste da una strappatura eccessiva di u canna lacrimale, chì dà per risultatu l'ossidazione di i capelli in a zona oculare è l'infezione da batteri o funghi in a zona interessata. Ci hè medicazione specifica per riduce sta anomalia. Hè una malatia ereditata.
  • entropione. Questu hè quandu e ciglia di u felinu sfreganu è irritanu a córnea per via di l'inversione di u margine di u coperchio. Provoca strappi eccessivi, pruvucendu à u misgiu à avè i misgi mezu aperti è a vascularizazione corneale chì provoca ulcerazioni. Deve esse trattatu chirurgicamente.
  • glaucoma primariu. Hè custituitu da una pressione sanguigna eccessiva in l'ochju, chì l'effettu hè l'opacità è a perdita di vista. Deve esse trattatu cù chirurgia.

prublemi cumuni

Ci sò qualchi prublemi cumuni trà i misgi persiani, dunque hè una bona idea di cunnosce li.

  • Albinismu Oculocutaneu. Hè una caratteristica autosomica recessiva chì provoca un tipu leve di albinismu chì affetta a pelliccia di u ghjattu, diventendu più liggeru di u normale. Induve l'effetti di sta anurmalità sò più evidenti hè chì u ghjattu soffre di fotofobia è hè più sensibile à l'infezioni. U veterinariu deve trattà i sintomi.
  • Dermatite piegata. Si riferisce à l'irritazione di i pieghi facciali di u ghjattu in cunsequenza di strappi eccessivi.
  • seborrea olea. I sintomi chì u veterinariu deve trattà sò una pelle sfocata, grassa.
  • dislocazione patellare. Provoca zoppu è impedisce à u ghjattu di saltà senza esitazione.
  • displasia di l'anca. Questu hè quandu l'articulu trà a testa di u femur è l'articulazione di l'anca fiasca. Provoca zoppu, u ghjattu smette di saltà è hà u dulore quandu si move.
  • petri di rene. Pietre renali chì devenu esse cacciate cù una chirurgia. 80% di i misgi Persiani obesi soffrenu di sta malatia.

Avete da pocu aduttatu un gattu di sta razza? Vede u nostru articulu nantu à i nomi per i misgi persiani.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.