E malatie più cumune in i gattini

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 18 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Sittembre 2024
Anonim
Antonella Clerici, l’infida malattia all’improvviso:toccato proprio a lei | È successo in queste ore
Video: Antonella Clerici, l’infida malattia all’improvviso:toccato proprio a lei | È successo in queste ore

Cuntenutu

Quandu adopremu un gattinu, duvemu esse attenti à a so salute, cum'è gatti sò più suscettibili à e malatie infettive chè i misgi adulti, vale à dì, malatie causate da virus è batteri è chì sò assai contagiosi trà i felini.

PeritoAnimal hà preparatu st'articulu da pudè esse cusciente di e malatie più cumune chì ponu accade in i gattini.

Malatie chì toccanu i gattini

E malatie chì toccanu u più i gattini sò quelle d'origine infettiva è cuntagiosa, chì ponu esse causate da virus è batteri, è chì, in generale, ponu purtà à a morte di u gattinu se ùn sò micca state scoperte prestu. Per via di questu, vaccinà a mamma di i zitelli è di i zitelli hè impurtante, ma a vaccinazione ùn hè micca sicura à u 100% chì i misgi ùn cuntraineranu mai qualchì tipu di malatie, chì i misgi adulti sò più resistenti à alcune malatie, è pò accade chì esse purtatori di una virus è esse asintomaticu, vale à dì, ùn mostranu sintomi clinichi. Tuttavia, quandu inseremu un gattu cù questu adultu asintomaticu, finisce per cuntrae u virus è perchè hè più sensibile si ammala.


À e malatie più cumune chì toccanu i gattini sò:

infezioni respiratorii

E malatie chì affettanu e vie respiratorie superiori di i felini includenu quelle causate da u Virus Rhinotracheitis Felina, Herpervirus Felinu è Calicivirus. U virus Rhinotracheitis hè altamente contagiosu è deve separà u misgiu malatu da altri misgi sani, postu chì hè un agente trasmessu per cuntattu, è tocca i gattini in particulare per via di a non immunizazione di u gattinu, chì u vaccinu riduce e possibilità di u gattinu cuntrattu di ste malatie. I sintomi includenu nasu chì corre, ochji chì colenu, frebba, starnutimentu, cunghjuntivite è gonfiore di l'ochji.

Malatie parasitiche

I parassiti i più cumuni chì infettanu i gattini sò i gattini. ascaris è u Taenias. Tù ascaris, in generale, pò esse trasmessu per mezu di u latte maternu, dunque ùn hè micca necessariu d'aspittà finu à chì u misgiu abbia 1 mese per parassitallu. I vermi noiosi, chì sò di a famiglia di Taenia, sò trasmessi da pulci. Entrambi i parassiti ponu causà diarrea, vomitu, ostruzione intestinale, distensione addominale è ritardu di crescita. Scuprite questu altru articulu PeritoAnimal nantu à Cumu sapè se u mo misgiu hà vermi.


FIV

FIV hè causatu da u virus di l'immunodeficiency feline è hè simili à u virus HIV in l'omu. Si trasmette per mezu di e secrezioni di i misgi malati, di solitu durante e lotte trà i misgi, o pò esse trasmessa da a mamma à i gattini. Alcuni cuccioli ponu sviluppà a malattia, è altri ponu esse asintomatichi, sviluppendu a malattia solu quandu sò più vechji.

Se vulete sapè più nantu à e malatie più cumuni in i misgi adulti, PeritoAnimal hà preparatu questu articulu per voi.

Malatie chì tombanu i gattini

E malatie più cumune in i misgi è chì, in generale, sò murtali à i gattini sò:


Panleucopenia felina

Malattia di virus Panleuk, da u listessu gruppu di parvovirus in i cani, ma specificu per i misgi. Stu virus hè incaricatu di causà a malattia pupularmente cunnisciuta cum'è distemper felinu, è infetta ghjovani misgi finu à 1 annu, perchè ùn sò micca immunizzati contr'à u virus per via di a vaccinazione. Sta malatia hè murtale in i misgi giovani è assai contagiosa, è u ghjattu malatu deve esse separatu da quelli sani, chì u modu di trasmissione hè per mezu di secrezioni cum'è saliva, alimentatori è bevitori.

Calicivirus Felinu

Hè una di e malatie chì tocca e vie respiratorie di i misgi, ma hà un altu tassu di murtalità trà i misgi giovani è adulti. I sintomi sò simili à quelli di a Rinotracheite Felina, dunque hè impurtante di purtà u cucciolu à u veterinariu appena hà avutu i primi starnutiti è u nasu chì gocce, affinchì u veterinariu possa diagnosticà, per mezu di testi specifici per rilevà a malatia. Calicivirus hà un altu tassu di mortalità è u ghjattu chì sopravvive à u virus diventa un purtatore di u virus per a vita, pudendu manifestà dinò a malattia se ci hè una calata di a so immunità di novu.

FELV

FELV hè una leucemia felina, causata ancu da un virus chjamatu Oncovirus, è chì si trasmette ancu per secrezione è cuntattu durante e lotte o misgi chì campanu inseme, è da mamma à gattini. Hè una malatia più aggravante ch'è l'IVF, postu chì u cucciolu, avendu una immunità più bassa, pò sviluppà una seria di fattori aggravanti per via di a malattia, cù linfoma, anorexia, depressione, tumori è u gattu pò ancu avè bisognu di una trasfusione di sangue secondu a malatia chì hè cuntrattu da u virus FELV. In a maiò parte di i casi, i cuccioli ùn sopravvivenu.

PIF

FIP hè una abbreviazione di Peritonite Infettiva Felina, è hè causata da un coronavirus. FIP pò esse diagnosticatu per mezu di testi specifici è ultrasuoni, per verificà u fluidu in a cavità peritoneale, chì provoca un aumentu di l'abdomen, fluidu in a cavità addominale, anorexia, aumentu di a frequenza respiratoria è cardiaca, febbre è u cucciolu hè estremamente debule. Ùn ci hè micca cura, dunque hè mortale in u 100% di i gattini è di i misgi anziani.

Ancu se queste malatie virali sò incurabili è anu una alta mortalità in i gattini, hè estremamente impurtante. vaccinate i cuccioli contru à sti virus, chì a vaccinazione pò impedisce à u misgiu di cuntrae u virus è di ammalassi. A prevenzione hè a megliu suluzione contr'à ste malatie, allora ùn lasciate micca chì u vostru misgiu abbia accessu à a strada è tenelu sempre in casa, postu chì pò vene in cuntattu cù i misgi malati durante e lotte, è finisce per ripurtà u virus. cuntaminendu i cuccioli in questu modu.

Scuprite puru u nostru articulu nantu à u cat cù a sindrome di Down esiste?

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.