Pesci Volanti - Tipi è Caratteristiche

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 15 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
Aquascaping Lab - Crossocheilus Siamensis algae eater description / mangia-alghe siamese descrizione
Video: Aquascaping Lab - Crossocheilus Siamensis algae eater description / mangia-alghe siamese descrizione

Cuntenutu

I cosiddetti pesci volanti custituiscenu a famiglia Exocoetidae, in l'ordine Beloniformes. Ci hè circa 70 spezie di pesci volanti, è ancu s'elli ùn ponu micca vulà cum'è un acellu, elli sò capaci di scivulà nantu à longhe distanze.

Si crede chì issi animali anu sviluppatu a capacità di sorte da l'acqua per fughje i predatori acquatichi più veloci cum'è delfini, tonni, doratu o marlin. Sò presenti in praticamente tutti i mari di u mondu, in particulare in e zone tropicali è subtropicali.

Vi site mai dumandatu s'ellu ci hè ancu pesci volanti? Ebbè, in st'articulu PeritoAnimal risponderemu à sta dumanda è vi parleremu di i tippi di pesci volanti chì esistenu è di e so caratteristiche. Bona lettura.


Caratteristiche di i pesci volanti

Pesciu cù l'ale? A famiglia Exocoetidae hè cumposta da pesci marini maravigliosi chì ponu avè 2 o 4 "ali" sicondu a spezia, ma in realtà sò alti petturali assai sviluppati adattatu per scorri sopra l'acqua.

Caratteristiche principali di i pesci volanti:

  • Dimensione: a maiò parte di e spezie misuranu circa 30 cm, a più grande essendu a spezia Cheilopogon pinnatibarbatus californicus, Longu 45 cm.
  • ali: 2 pesci volanti "alati" anu 2 alette petturali enormamente sviluppate è ancu musculi pettorali forti, mentre chì 4 pesci "alati" anu 2 alette accessorie chì ùn sò nunda menu chì un'evoluzione di l'alette pelviche.
  • Velocità: Grazie à a so musculatura forte è e pinne ben sviluppate, i pesci volanti ponu esse propulsi attraversu l'acqua cun relativa facilità. velocità di circa 56 km / h, pudendu spustassi 200 metri in media à un'altezza di 1 à 1,5 metri sopra l'acqua.
  • alette: In più di e duie o quattru alette chì parenu ale, a coda di u pesciu volante hè ancu assai sviluppata è hè fundamentale per u so muvimentu.
  • giovani pesci volanti: in u casu di cuccioli è di giovani, anu dewlaps, strutture prisenti in e piume di l'acelli, chì smariscenu in l'adulti.
  • attrazione ligera: sò attratti da a luce, chì hè stata aduprata da i piscadori per attirà li à e barche.
  • Habitat: abita in acque superficiali di guasi tutti i mari di u mondu, generalmente in zone d'acqua calda tropicale è subtropicale cù una grande quantità di plancton, chì hè u so alimentu principale, cù picculi crustacei.

Tutte queste caratteristiche di i pesci volanti, inseme cù a so forma altamente aerodinamica, permettenu à sti pesci di spinghje si fora è di aduprà l'aria cum'è un locu addiziunale per spustassi, permettenduli di fughje i pridatori putenziali.


Tipi di pesci volanti à duie ali

Frà i pesci volanti à duie ali, spiccanu e seguenti spezie:

Pesci volanti cumuni o pesci volanti tropicali (Exocoetus volitans)

Sta spezia hè distribuita in e zone tropicali è subtropicali di tutti l'oceani, cumpresu u Mare Mediterraniu è u Mari Caraibicu. A so culurazione hè scura è varieghja da u turchinu argentu à u neru, cù una zona ventrale più chjara. Misura circa 25 cm è hà a capacità di volà distanze di decine di metri.

pesci volanti (Exocoetus obtusirostris)

Chjamata ancu pesci volanti di l'Atlanticu, sta spezia hè distribuita in l'Oceanu Pacificu, da l'Australia à u Perù, in l'Oceanu Atlanticu è in u Mediterraniu. U so corpu hè cilindricu è allungatu, di culore grisgiu è misura circa 25 cm. E so alette pettorali sò assai sviluppate è hà ancu duie alette pelviche nantu à u so latu inferiore, dunque hè cunsideratu chì hà solu duie ali.


acutus fodiatore di pesci volanti

Sta spezia di pesci volanti si trova in e zone di u Nordeste di u Pacificu è di l'Atlanticu Orientale, induve hè endemica. Hè un picculu pesciu di dimensioni, circa 15 cm, è hè ancu unu di i pesci chì face a distanza di volu a più corta. Hà un musu allungatu è una bocca sporgente, vale à dì chì a mandibula è u maxillu sò fora. U so corpu hè turchinu iridescent è e so alette pettorali sò guasgi argentate.

Pesci volanti Parexocoetus brachypterus

Sta spezia di pesci alati hà una larga distribuzione da l'Oceanu Indianu à l'Atlanticu, ancu u Mari Rossu, è hè assai cumuna in u Mare di i Caraibi. Tutte e spezie di u genaru anu una capacità più grande per a mobilità di u capu, è dinò a capacità di prughjettà a bocca in avanti. Stu pesciu volante si riproduce sessualmente, ma a fecundazione hè esterna. Durante a ripruduzzione, masci è femine ponu liberà sperma è ova mentre plananu. Dopu stu prucessu, l'ove ponu stà nantu à a superficia di l'acqua finu à chì e covate, è ancu affundesi in l'acqua.

Cute pesciu volante (Cypselurus callopterus)

Stu pesciu hè distribuitu à livante di l'Oceanu Pacificu, da u Messicu à l'Equadoru. Cù un corpu allungatu è cilindricu di quasi 30 cm, a spezia hà alette pettorali assai sviluppate, chì sò ancu assai colpenti per avè macchie nere. U restu di u so corpu hè turchinu argentu.

In più di i pesci chì volanu, pudete esse interessatu à st'altru articulu di PeritoAnimal nantu à i pesci i più rari in u mondu.

Tipi di pesci volanti à 4 ali

È avà passemu à i tippi più cunnisciuti di pesci volanti à quattru ali:

Pesci volanti a testa affilata (Cypselurus angusticeps)

Abitanu tuttu u Pacificu tropicale è subtropicale di l'Africa orientale. Sò carattarizati da una testa stretta è appuntita è volanu grandi distanze prima di vultà in l'acqua. Di culore grisgiu chjaru, u so corpu hè longu circa 24 cm è e so alette pettorali sò ben sviluppate, cù l'apparenza di ali veri.

Pesci volanti bianchi (Cheilopogon cyanopterus)

Sta spezia di pesci volanti hè presente in guasi tuttu l'Oceanu Atlanticu. Hè longu più di 40 cm è hà un "mentone" longu. Si nutrisce di plancton è d'altre spezie più chjuche di pesci, ch'ellu cunsuma grazia à i picculi denti cunichi chì hà in a so mascella.

In questu altru articulu PeritoAnimal vi spiegemu se u pesciu dorme.

Pesciu volante Cheilopogon exsiliens

Presente in l'Oceanu Atlanticu, da i Stati Uniti à u Brasile, sempre in acque trupicali, forse ancu in u mare Terraniu. Hà pinne pettorali è pelviche assai ben sviluppate, dunque questu pesciu alatu hè un aliante eccellente. U so corpu hè allungatu è righjunghji circa 30 cm. A so volta, u so culore pò esse turchinu o cù toni verdi è e so alette petturali sò carattarizati da a presenza di grandi macchie nere nantu à a parte suprana.

Pesci volanti à ali nere (Hirundichthys rondeletii)

Una spezia chì hè distribuita in acque trupicali è subtropicali di quasi tutti l'oceani in u mondu è hè un abitante di acque superficiali. Ancu allungatu in u corpu, cum'è l'altre spezie di pesci volanti, hè longu circa 20 cm è hà un culore blu o argentu fluoriscente, chì li permette di camuffà si cù u celu quand'elli si aventanu fora. Hè una di e poche spezie di a famiglia Exocoetidae chì ùn sò micca impurtanti per a pesca cummerciale.

Pudete ancu esse interessatu à questu altru articulu nantu à i pesci chì respira fora di l'acqua.

Pesciu volante Parexocoetus hillianus

Prisente in l'Oceanu Pacificu, in acque calde da u Golfu di California à l'Equadoru, sta spezia di pesci alati hè leggermente più chjuca, circa 16 cm, è, cum'è l'altre spezie, a so culurazione varia da turchinu o argentu à sfumature di verde iridescente, ancu a parte ventrale diventa guasi bianca.

Avà chì avete amparatu tuttu nantu à i pesci volanti, cù e so caratteristiche, foto è parechji esempi, fighjate u video nantu à l'animali marini i più rari in u mondu:

Se vulete leghje più articuli simili à Pesci Volanti - Tipi è Caratteristiche, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Curiosità di u mondu animale.