Cuntenutu
A volte vedemu in i nostri cuccioli manifestazioni (fisiche o cumportamentali) chì indicanu chì qualcosa ùn funziona micca bè in u so corpu è hè di primura di fà attenzione à sti segni se vulemu mantene u nostru cucciolu in salute è trattà qualsiasi cundizione in tempu è currettamente.
Hè impurtante amparà à ricunnosce certi segni in modu chì pudemu associalli à una causa particulare, micca per trattà a malattia (qualcosa chì solu u veterinariu duveria fà), ma per sapè cume piglià una decisione in tempu chì si traduce in una salute è felice animale domesticu.
In questu articulu di PeritoAnimal vi spiegheremu perchè i cani anu l'ochji rossi, per agisce u più prestu pussibule davanti à stu segnu.
Ochji rossi in i cani
Quandu vedemu chì u nostru cane hà l'ochji rossi, questu rossu hè chì affetta una struttura concreta di u globu oculare, in questu casu osservemu rossi in a parte bianca di l'ochju, cunnisciuta medicamente cum'è episclerite, un termine chì indica infjammazione di sta struttura oculare.
Hè una infiammazione chì si pò presentà cum'è un ispessimentu generalizatu in u globu oculare o cum'è un picculu nodulu infiammatu cù un locu assai definitu. Chjaremu subitu chì si tratta di un cundizione benigna è cù un bon pronosticu.
Sintomi di episcleritis in u cane
Se u nostru cane soffre d'infiammazione di l'episclera vi vede i seguenti sintomi in questu:
- Nodulu in l'ochju o ispessimentu generalizatu.
- Colorazione alterata di a parte bianca di u globu oculare chì pò varià da u rosu à u marrone.
- Occhi arrabbiati, arrussiti.
- U cane pò mantene l'ochju affettu chjosu.
- Segni di malessere è dolore quandu l'infiammazione hè troppu larga.
Cume trattà l'ochji rossi in i cani
U episclerite pò avè cause diverse è qualchì volta sta infiammazione currisponde à cundizioni sfarenti, alcune d'elle facili da trattà, cume a cungiuntivite, ma altri cun pronostichi più cumplessi, cum'è u glaucoma. U valutazione veterinaria Serà impurtante di determinà a causa sottostante è prescrive u trattamentu adattatu.
Cumu l'avemu menzionatu à l'iniziu, stu sintomu ùn indica micca di solitu serietà è u so pronosticu hè bonu, ma hè necessaria una attenzione veterinaria immediata per quessa, postu chì si ponu truvà complicazioni se l'infiammazione ùn hè micca trattata è se si diffonde.
U veterinariu pò prescrive gocce d'ochji è unguenti oftalmichi, chì pò cumprende diversi ingredienti attivi, di solitu cumpresi cumpunenti antiinflamatori è analgésici, ma se l'infiammazione hè assai severa, una droga chì cuntene cortisone, unu di i più forti antiinfiammatori, pò esse aduprata, ancu s'ellu hà ancu effetti secondari impurtanti .
U trattamentu pò esse amministratu in casa è u pruprietariu deve impegnà eseguisce una conformità terapeutica adeguata oltri un seguitu di a cundizione di u to animale, cunsultendu subitu u veterinariu s'ellu ci hè un tipu d'aggravamentu o di sintumu novu.
Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.