Cat Paura: Cause è Soluzioni

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 12 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
The Sad Reason Why This Cat Keeps Hiding In The House, Trembling In Fear Is.. | Kritter Klub
Video: The Sad Reason Why This Cat Keeps Hiding In The House, Trembling In Fear Is.. | Kritter Klub

Cuntenutu

Ci hè misgi chì anu paura di l'omu, misgi chì sfidanu d'altri misgi è misgi chì anu paura di qualsiasi stimulu scunnisciutu. Ragioni per chì un ghjattu sia timidu o troppu paurosu varieghja da a parsunalità à u traumu.

In ogni casu, sè avete un gattinu in casa chì hè suspittosu, preferisce stà piattu è ùn si leghje micca cù a famiglia, hè u vostru duvere d'aiutallu à trattà megliu cù a so persunalità in modu da pudè avè una vita felice, tramindui fisicamente è psiculugicamente. Hè per quessa chì ùn pudete micca mancà questu articulu PeritoAnimal nantu à ghjattu spaventatu: cause è suluzioni.

Ragioni per avè un gattu spaventatu

Cum'è cù a personalità di l'esseri umani, ci sò gatti extrovertiti, timidi, avventurosi, fatti in casa eccetera. Micca tutti i misgi sò grandi spluratori, certi preferenu stà in casa, camminendu intornu à u perimetru di a famiglia induve si sentenu in securità. Tuttavia, duvemu esse attenti quandu avemu un gattu spaventatu o un gattu spaventatu al di là di ciò chì puderia esse cunsideratu nurmale.


Ci hè di sicuru una ragione chì spiega u cumpurtamentu di un ghjattu spaventatu. U principale hè di solitu a mancanza di prima esposizione à e persone, durante a fase di socializazione, chì hè u mumentu quandu u ghjattu hè un gattinu è hà u so primu cuntattu cù l'ambiente, altri animali o persone. Se a socializazione ùn hè stata fatta currettamente, hè cumunu di vede un gattu assai spaventatu è spaventatu da l'età di 12 settimane in poi.

In listessu modu, i misgi chì anu patitu una sperienza traumatica, cum'è abusu o un semplice spaventu, sviluppanu un cumpurtamentu spaventosu versu l'omi, diventendu ostili è adoprendu attitudini per piattà è evità u cuntattu cù e persone, ancu quelli chì anu una bona intenzione versu elli.

Pò accade ancu chì avete riscattatu a ghjattu salvaticu, chì ùn hè micca abituatu à avè cuntattu cù e persone (seria ancu una mancanza di esposizione precoce), allora vede l'essaru umanu solu cum'è una minaccia pussibile. Stu tippu di misgiu hè di solitu assai difficiule da addomesticà è ùn pò mai abituassi à a vostra impresa.S'ellu hè u vostru casu, ùn mancate micca st'articulu cù i nostri cunsiglii per aduttà un gattu randagiu.


D’altronde, in l’ordine di i misgi "dumestichi" ponu esse ancu ragioni chì li facenu paura. Per esempiu, parechji misgi di rifugiu tendenu à esse prudenti perchè sò sti lochi custrettu à esse circundatu da altri misgi, è ancu cani, è ancu da stranieri. Senza cuntà chì parechji rifugi ùn anu micca e cundizioni megliu per accoglie animali salvati, ciò chì ci pò cunduce à truvà un gattu cù paura esagerata.

Cumu sapete se un gattu hà paura?

Prima di circà una soluzione à u cumpurtamentu spaventosu di un gattu, duvete assicurassi chì ciò ch'ellu sente hè veramente paura.

Quandu si sentenu spaventati, hè assai cumunu per i misgi di piattassi, allora vedrete u vostru cumpagnu felinu chì cerca rifugiu sottu à letti, mobuli, o qualsiasi altru oggettu chì li pare bè. In più, ellu sbufferà è ancu ringhierà quandu pruvate à avvicinassi è di cacciallu da a so strada.


Hè ancu pussibule per a pelliccia di stà in punta è u felinu aduttà una postura difensiva, pusendu si contra u terrenu, ma attenti à ogni minaccia pussibule. E so pupille seranu dilatate è serà surpresu da ogni rumore.

Qualcosa di queste cose vi pare familiare? Sì iè, significa chì avete un gattu assai spaventatu.

Chì fà cù un ghjattu spaventatu?

Pudete pensà chì avete pruvatu tuttu per fà chì u vostru misgiu perda a so paura è sentite cunfidenza, ma forse aghju fattu e cose in u modu sbagliatu. Eccu dunque alcuni suggerimenti per caccià a paura di u vostru misgiu è fà gradualmente più cunfortu cun voi:

  • ùn causanu micca u stress. U furzatu à stà cun voi, caccendulu fora da a piattatura, pruvendu à ubligallu à manghjà, aumenterà solu a tensione trà voi è rende u prucessu più difficiule. L'adattazione di un gattu paurosu duveria scorrere in modu naturale, ùn importa quantu ci vole. U ghjattu deve sempre piglià l'iniziativa.
  • Ùn avvicinallu da u fronte. Per l'omu hè assai cumunu di parlà chì guardanu a ghjente in l'ochji, ma in i misgi questu hè un segnu di sfida, allora quandu l'avvicinate cù l'ochji fissi nantu à i soi, u site solu intimidendu. Avvicinà lu da u latu, fighjendu in l'altra direzzione, pianu pianu, è stà à fiancu à ellu cum'è s'ellu ùn vi fessi casu d'esse cun ellu.
  • stà à a so altezza. Stà in piedi hè un'altra cosa chì intimida un gattu spaventatu, dunque hè megliu chjappà o chjinassi da u vostru latu, evitendu sempre di fighjallu in faccia. Basta à stà quì è aspettà ch'ellu vene. Pruvate à evità i muvimenti bruschi postu ch'elli ponu fà paura è fà u ghjattu più paurosu.
  • tuttu hè in l'ochju. Hè cumunu per i misgi di fighjà, di lampassi è di guardà luntanu, in segnu di calma è chì ùn cercanu alcun cunflittu. Pudete imità stu gestu per mustrà à u ghjattu chì vene in pace è ùn avete micca pensatu di dannallu. Scuprite tuttu nantu à u linguaghju di u corpu di i misgi in un altru articulu.
  • aduprà l'alimentu. In più di u so cibu abituale, hè cunsigliatu per u ghjattu d'interpretà esse cun voi cum'è chì riceve cose bone, cum'è una ricumpensa. Allora cumpratelu qualcosa chì li piacerebbe è offre li cibu quandu sentite ch'ellu face progressi. S'ellu si avvicina à voi, date li u vostru piacè. In questu modu, u ghjattu spaventatu vi associerà cù qualcosa di pusitivu.
  • ghjucà cù ellu. U ghjocu hè di primura per disinibisce u felinu è permettelu di sentesi tranquillu. Cerca un ghjocu chì pò caccià, scatenendu i so istinti di caccia, cum'è u tipicu bastone di pesca di i misgi.
  • Esse pazienti. Ùn pruvate mai à furzà a relazione o dumandate di più da u vostru misgiu di ciò ch'ellu pensa ch'ellu sia capace di dà. Eventualmente, si senterà cunfortu cun voi è vi darà tuttu u so amore; pruvà à fà questu prematuramente annulerà solu qualsiasi prugressu chì avete fattu è cusì puderete esse definitivamente lasciatu cù un gattu spaventatu.

Cumu migliurà l'ambiente per un ghjattu spaventatu

Unu ghjattu spaventatu hà bisognu à sente sicuru, micca solu in a so relazione cun voi, ma ancu in u so circondu. Hè per quessa chì duvete circà un spaziu induve ellu si senti cunfortu è tranquillu, luntanu da u rumu è stimuli chì ponu disturballu è accentuà a so paura.

L'ideale hè di preparà un "nidu" in un locu tranquillu di a casa (micca un locu di passageru) induve u ghjattu pò rifugià si senza esse disturbatu. Deve esse un locu santu per ellu è cusì a famiglia ùn deve mai circà di cacciallu quandu hè. U vostru lettu è i vostri cibu è cibi d'acqua devenu ancu esse quì. Ùn vi scurdate di piazzà ancu a scatula di littera luntanu da l'alimentu. Più tardi, piazzeremu ogni articulu in a so situazione futura.

Mentre presentate u misgiu à u restu di a famiglia, fate lu cun calma è unu à unu per ch'ellu si abitui à i soni è l'odori di tutti. In nisuna circustanza pruvate à furzà u misgiu à mustrà affettu da u principiu, questu ligame deve esse custruitu cù pacienza quandu avete trattatu cù un gattu spaventatu. È s'ellu ci hè dighjà un altru animale in a famiglia, cum'è un cane, seguitate i nostri suggerimenti per presentalli currettamente.

Crea una rutina per i pasti, i tempi di pulizia, è u ghjocu. In questu modu, u vostru ghjattu ùn si senterà micca ansiatu per ciò chì pò accade dopu. Tenite à mente chì i misgi sò assai suscettibili à cambià, cumu li piaci à avè tuttu sottu cuntrollu, ghjè per quessa chì a rutina aiutarà u vostru ghjattu spaventatu à adattassi assai megliu à a so nova casa.

Arricurdatevi: sì u vostru misgiu diventa di colpu nervosu è impauritu senza chì questa sia a so persunalità nurmale, qualcosa ùn va. Fighjate per vede se a vostra ansietà aumenta quandu i membri di a famiglia, ancu altri animali domestici, sò intornu à voi per pudè capisce u prublema. Similmente, ambienti stressanti, pieni di tensione è di rumore, vi farà scumudà.

In u video sottu pudete verificà qualchi cunsiglii più chì ponu esse utili per trattà cun un gattu spaventatu è spaventatu di tuttu:

Quandu hè necessaria a terapia?

Tutti i cunsiglii chì avemu datu in questu articulu sò destinati migliurà a qualità di vita di u vostru felinu. Nisun gattu pò campà spaventatu o piattatu in modu permanente, dunque hè impurtante chì pruvate à risolve stu prublema.

Tuttavia, in i misgi chì anu patutu situazioni assai traumatiche, sti metudi ponu micca funzionà, allora duvete cercà un specialistu per sviluppà un terapia adatta per ch'ellu si senti sicuru è rilassatu. Per fà questu, vi raccomandemu di andà à un educatore felinu o etologu.

Se vulete leghje più articuli simili à Cat Paura: Cause è Soluzioni, vi cunsigliemu di entrà in a nostra sezione Problemi di Comportamentu.