4 Rimedi umani pruibiti per i cani

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 1 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
8 ODORI che i cani NON SOPPORTANO🐶❌
Video: 8 ODORI che i cani NON SOPPORTANO🐶❌

Cuntenutu

midicini chì sò stati appruvati per l'usu umanu sò passati per vasti provi clinichi, è ancu sò spessu ritirati dopu à u mercatu per via di effetti collaterali potenzialmente periculosi chì ùn eranu micca stati evidenti durante e fasi di u prucessu clinicu.

Se l'effetti chì certi rimedii studiati in l'omu ponu esse cusì grandi, immaginate u periculu ch'elli serianu di espone u vostru animale à elli, se avete decisu di medicallu cù i medicini chì aduprate normalmente.

I prucessi di farmacodinamica (meccanismu d'azione è effettu farmaculogicu) è farmacocinetica (liberazione, assorbimentu, distribuzione, metabolismu è eliminazione) sò assai diversi in u corpu umanu è in u corpu di u cane, dunque una cattiva azzione da parte di u pruprietariu pò guidà per risicà a vita di u cane. In questu articulu di PeritoAnimal vi mostraremu u 4 medicazione umana pruibita per i cani.


1- Paracetamol

U paracetamol appartene à u gruppu farmacologicu di i FANS (medicinali antiinflamatori non steroidali). Alcune fonti riportanu chì nisun AINE pò esse amministratu à i cani, tuttavia, stu gruppu include numerosi principii attivi è hè pussibule chì alcuni d'elli sianu adatti per trattà qualsiasi condizione canina, sempre sottu prescrizione veterinaria.

D'altra parte, s'ellu ci hè un antiinfiammatoriu cun queste caratteristiche chì in nisuna circustanza ùn pò esse amministratu per un cane hè l'acetaminofene, putenzialmente periculosu per i danni chì pò fà à u fegatu.

Amministrazione di paracetamolu à una canina canina dannu gravemente u vostru fegatu, Ci pò esse un fegatu chì porta à a morte è a distruzzione di una grande parte di i globuli rossi hè ancu pussibule.


2- Ibuprofene

Hè un ingrediente attivu chì appartene ancu à u gruppu di i FANS, hè più antiinfiammatorio di u paracetamol ma hà una capacità più bassa di riduce a frebba. U vostru usu abituale è periculosu in l'omu ci face pensà spessu à st'antiinfiammatoriu cum'è una opzione per curà u nostru cane quandu hà dulore o difficultà di muvimentu.

Tuttavia, ibuprofene hè tossicu per i cani à dosi superiori à 5 milligrammi per chilugrammu di pesu corporeu, questu significa chì una tableta adulta di ibuprofene (600 milligrammi) seria mortale per un cane chjucu.

L'intossicazione cù l'ibuprofene si manifesta cum'è vomitu, diarrea, perdita di appetitu, insufficienza renale, insufficienza epatica è ancu morte.


3- Benzodiazepine

E benzodiazepine stesse formanu un gruppu farmaculogicu induve pudemu distingue principi attivi cum'è alprazolam, diazepam o dipotassiu clorazepatu. Si tratta di medicini chì in l'omu sò aduprati cum'è forti sedativi di u sistema nervosu centrale, essendu prescrittu in casu d'ansietà, nervosità o insonnia, frà altre cundizione.

Alcune benzodiacepine, per esempiu, diazepam sò aduprate per trattà l'epilepsia o l'ansietà, tuttavia, solu un veterinariu pò prescrive l'usu di sta droga.

Per questa ragione, parechje persone consideranu chì hè adeguatu di dà stu tipu di medicamentu à u vostru animale domesticu quandu hè inquietu o soffre d'ansietà, ma u e benzodiazepine causanu nervosità è attacchi di panicu in cuccioli, in più di esse assai periculosi per a so salute di u fegatu.

Curiosamente, e benzodiazepine sò state fatte cù u scopu di avè un margine terapeuticu più grande di i barbiturici, tuttavia, u cuntrariu accade in i cani, i barbiturici sò aduprati perchè sò più sicuri, ogni volta chì sò amministrati sottu prescrizione veterinaria.

4- Antidepressivi

Ci sò parechji tippi di antidepressivi, ancu se i più cunnisciuti sò l'inibitori selettivi di ricaptazione di serotonina (SSRI), un gruppu in u quale pudemu distingue principii attivi cum'è fluoxetina o paroxetina.

Ùn influenzanu micca direttamente u salute di i reni è di u fegatu di cane, postu chì ponu ancu disturbà u funziunamentu currettu di u vostru sistema nervosu, chì hè dannosu per a salute di u vostru animale domesticu.

Ùn auto-medicate u vostru cane

Se vulete chì u vostru animale gode di piena salute è benessere, hè di primura chì in nisuna circustanza automedicà, mancu aduprendu medicinali veterinarii, chì questu pò spessu mascherà una malattia seria chì necessita diagnosi urgente è trattamentu specificu.

Per evità incidenti inutili chì puderebbenu custà a vostra vita à u vostru cane, siate cuscenti è cunsultate u vostru veterinariu quandu si nota qualsiasi sintomi di malattia in u vostru cane.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.