Cuntenutu
- Lotta à e zecche cù l'olii
- Oliu d'aliva è olii essenziali
- oliu d'aliva è alcolu
- Eliminate e zecche cù u limonu
- suchju di limonu è aloe
- Limone, olii essenziali è acitu di sidru di mela
- Ciò chì duvete sapè nantu à e zecche è i cavalli
- Quandu duvemu andà à u veterinariu?
Indipendentemente da se infetta un cane, un gattu o un cavallu, a zecca hè unu di i parassiti esterni più cumuni. scunfortu è periculosu, sia perchè sò difficiuli da eliminà sia per via di u periculu ch'elli ponu per a salute di l'animali. I cavalli sò mammiferi forti è sani, ma ùn hè micca per quessa chì si salvanu da esse attaccati da sti parassiti. In PeritoAnimal sapemu chì ci sò parechje droghe è diversi trattamenti dispunibuli nantu à u mercatu per luttà contr'à u prublema da a so radica.
Ch'ella sia perchè nimu di l'opzioni cummerciale ùn hà micca travagliatu per voi o perchè preferite una alternativa naturale, in questu articulu vi presentemu parechje rimedii casani per zecche nantu à i cavalli.
Lotta à e zecche cù l'olii
Ci sò sfarenti tippi d'olii è olii, tramindui comestibili è aromatizanti. Sò solu boni per a vostra salute, chì parechji di i so prufumi sò un repellente naturale per e zecche, chì si alluntaneranu da u vostru cavallu. Eccu duie ricette:
Oliu d'aliva è olii essenziali
Bisognu:
- 50 millilitri d'oliu d'aliva
- oliu di rosmarinu
- oliu di timu
- oliu di lavanda
- oliu d'eucalyptus
- Spray
Preparà u vostru rimediu casanu hè assai faciule: mette i 50 millilitri d'oliu d'oliva in u spruzzatore è aghjunghje trà 10 à 15 gocce d'olii essenziali. Sparse è strofinà e zone induve cumpariscenu zecche, evitendu l'ochji è u musu di u cavallu. Scrub ancu in spazii stabile.
oliu d'aliva è alcolu
Bisognu:
- 20 millilitri d'oliu d'aliva
- 1 litru di alcolu
- Spray
Imbulighjate l'alcolu è l'oliu d'oliva in u pulverizadore è strufinate in e zone affette.
Eliminate e zecche cù u limonu
E pruprietà di u limone sò parechje. Frà i so sfarenti usi è applicazioni, hè l'ingredientu principale in e preparazioni contr'à e zecche annantu à i cavalli:
suchju di limonu è aloe
Bisognu:
- 1,5 kilogrammi di limoni
- 4 foglie di aloe vera (aloe vera)
- Bicarbonatu di sodiu
- sale
- Spray
A prima cosa à fà hè di sprime i limoni u più pussibule per estrarre u più suchju pussibule. Allora sbuchjate e foglie di l'aloe. L'ideale hè chì li tagliate da u latu, induve vedrete una divisione, è chì cacciate u gel (sustanza d'aloe chì cuntene). Lavate u gelu di aloe cù un pocu d'acqua è versate in u spray bottle, cù u suchju di limonu.
Aghjunghjite 6 cucchiai di sale è 2 di bicarbunatu di sodiu à sta preparazione. Agitate bè è frotte e zecche di u vostru cavallu, lascenduli asciugà.
Limone, olii essenziali è acitu di sidru di mela
Bisognu:
- Un limonu
- Acitu di mela
- Alcolu
- Olii aromatichi (lavanda, rosmarinu, cedru, ecc.)
- Acqua
- Spray
In una padedda, portate à ebullizione 4 tazze d'acqua cun una cucchiaia è mezu acetu di mela è una cucchiaia è mezu alcolu. Stringhje u limone è poi aghjunghje 10 gocce d'olii essenziali. Imbulighjate a riparazione finu à chì bulli è lasciate rinfriscà. Pour in u pulverizador è sparghje a preparazione nantu à u vostru cavallu.
Ciò chì duvete sapè nantu à e zecche è i cavalli
In più di i rimedii casani, vulemu darete alcune raccomandazioni è cunsiglii quandu si tratta di tene luntanu e zicche scomode di u vostru cavallu:
- E zecche si nutriscenu di u sangue di u vostru cavallu è di altri mammiferi è pò trasmette malatie gravi attraversu a so saliva, secondu u tippu à chì appartenenu. Hè per quessa chì questu hè un prublema chì duvete trattà immediatamente.
- Durante a stagione calda, hè pussibule chì u vostru cavallu chjappi una zecca nantu à una di e so cavalcate, se generalmente si alluntana da a stalla o da u locu induve stà. Quandu accade, porta u parassita à a stalla, induve si riproducenu prestu.
- E zecche chì attaccanu i cavalli sò listesse chì toccanu i cani, i misgi è u bistiame in generale.
- Ispeziona regularmente a pelliccia di u to cavallu, postu chì solu uni pochi di zecche ùn a faranu micca assai pruriginosa. Hè per quessa chì duverebbe esse quellu chì li rilevarà à tempu, prima ch'elli si multiplichinu.
- Quandu si verifica u pelu di u cavallu, fate una attenzione particulare à a regione di l'arechje, l'ochji, i pedi è a coda, zone induve e zecche attaccanu u più.
- Verificate u pelu in a direzione opposta à a so crescita, circhendu alti insoliti.
- Ùn hè micca cunsigliatu di caccià li à a manu, postu chì ponu esse sfracicati o cacciati cun troppu forza: duie cose ponu accadere: u parassita deposita più saliva in u sangue di u to cavallu, o a to pinzetta in bocca hè presa in a pelliccia di u cavallu è causanu una infezzjoni.
- Se ne pudete truvà unu, ùn la mette mai à a spazzatura, chì espelle e vostre ova è ùn hà più zecche in a vostra stalla in pochi ghjorni. Intruduce l'animali in una buttiglia d'alcol è cunsultate u vostru veterinariu nantu à e spezie per prevene future malatie.
- L'ideale per rimuoverli direttamente hè di aduprà un ganciu di plastica rimusciu di tick, Cum'è quellu mostratu in a stampa.
Quandu duvemu andà à u veterinariu?
Hè impurtante di cunsultà cù u nostru veterinariu ogni volta chì u cavallu hà un numeru assai altu di zecche, è ancu di verificà ferite di cavallu, malessere o apatia. In ogni casu, hè sempre cunsigliatu di cunsultà u prufessiunale nantu à qualsiasi dubbitu chì pudete avè in quantu à u vostru cumpagnu equinu.