Cuntenutu
- Anaconda verde o Anaconda verde
- Anaconda Boliviana o Anaconda Boliviana
- anaconda gialla
- Anaconda maculata
- Curiosità di Anacondas
L'Anaconda appartene à a famiglia di i pitoni, vale à dì, sò serpi custrittori (tumbanu e so prede suffucenduli trà i so anelli). l'anaconda sò i serpi più pesanti di u mondu, è quelli in lunghezza ghjustu daretu à u pitone reticulatu.
Attualmente ci sò registrazioni di anaconda cù 9 metri di lunghezza è 250 kg di pesu.Tuttavia, ancu i registri più vechji parlanu di misure è pesi superiori.
Se continuate à leghje st'articulu da u Spertu Animale, puderete scopre e 4 spezie d'anaconda chì campanu in Sud America.
Anaconda verde o Anaconda verde
U anaconda-verde, Murinus Eunectes, hè a più grande di e 4 anaconda chì campanu in u cuntinente sudamericanu. E femine sò assai più grandi (più di u doppiu) di i masci, in un esempiu assai chjaru di dimorfisimu sessuale.
U so abitatu sò i fiumi trupicali di l'America Meridionale. Hè un eccellente nuvatore chì si nutrisce di pesci, acelli, capibare, tapiri, topi di palude è eventualmente giaguari, chì a so volta sò ancu i so principali predatori.
U culore di u verde-anaconda hè verde scuru cù marchi ovali neri è ocra nantu à i fianchi. U ventre hè più chjaru è à a fine di a coda ci sò disegni gialli è neri chì rendenu ogni esemplariu unicu.
Anaconda Boliviana o Anaconda Boliviana
U Anaconda Boliviana, Eunectes beniensis, hè simile in taglia è culore à l'anaconda-verde. Tuttavia, i punti neri sò spaziati è sò più grandi ch'è in anaconda verde.
Questa spezia di anaconda vive solu in i pantani è e fureste di e terre basse è umide boliviane, più specificamente in i dipartimenti disabitati di Pando è Beni. In questi lochi ci sò paludi di inundazione è savane senza vegetazione arboree.
A preda cumuna di l'anaconda boliviana sò acelli, grossi roditori, cervi, peccarie è pesci. Questa anaconda ùn hè micca in periculu di estinzione.
anaconda gialla
U anaconda gialla, Eunectes Notaeus, hè assai più chjucu cà l'anaconda verde è l'anaconda boliviana. E femine di solitu ùn superanu micca i 4 metri, cù un pesu di 40 kg, ancu s'ellu ci sò vechji registri chì assicuranu l'esistenza di esemplari di 7 metri.
U culore si distingue da l'altra anaconda, hè un tonu giallu è verde. Tuttavia, e macchie ovali nere è u ventre di una sfumatura più pala di u ventre sò cumuni à tutti.
L'anaconda gialla si nutrisce di porchi salvatichi, acelli, cervi, ratti di palude, capibare è pesci. U so abitatu sò mangrovie, corsi d'acqua, fiumi à muvimentu lentu è banchi di rena vegetata. A situazione di l'anaconda gialla hè minacciosa, postu chì hè sottumessu à u braconnage cum'è alimentu per via di a so carne è a so pelle.
Una curiosità di stu tippu di anaconda hè chì in e cità indigene hè cumunu avè una anaconda viva trà di elli per sbarrazzalli di i roditori. Da quì a deduzione chì ùn anu paura di esse attaccati da stu grande serpu.
Anaconda maculata
U anaconda maculata, Eunectes deschauenseei, hè più chjucu cà l'anaconda boliviana è l'anaconda verde. Sò di solitu più di 4 metri di lunghezza. U so culore hè giallasciu cù una prufusione di macchie è strisce nere. A so panza hè giallastra o cremosa.
Hè spargugliatu nantu à una larga regione chì copre u nordeste di u Brasile, a Guiana francese è u Suriname. Abita in paludi, laghi è mangrove. I campioni si trovanu da u livellu di u mare à 300 metri d'altitudine.
A so dieta hè basata nantu à capibare, peccarie, acelli, pesci è, eccezziunale, ancu nantu à picculi caimani, postu chì e piccule gamberi attaccanu l'anaconde per manghjalli.
A distruzzione di u so abitatu da parte di e splutazioni è l'uccisione da l'allevatori per prutege u so bestiame anu fattu sparisce sta spezia, attualmente in un statu di minaccia.
Curiosità di Anacondas
- L'anaconda hà un dimorfisimu sessuale tamantu, postu chì e femine misuranu è pesanu più di duie volte più cà i masci.
- In tempi di scarsità di femine di caccia manghja i masci.
- Anaconde sò vivipari, vale à dì, ùn depone micca l'ova. Parturiscenu una piccula anaconda capace di caccia da u primu ghjornu.
- l'anaconda sò grandi nuvatori è a dispusizione elevata di e so narici è ochji, li permette di avvicinassi à e so prede cù u corpu tuttamente sommersu. Un morsu vigoru di preda è un impegnu rapidu intornu à u corpu di a vittima hè a so forma abituale di caccia. dopu avè tombu a preda ingolle lu subitu è sanu. Un'altra forma di caccia hè di lasciassi cascà da un arburu nantu à e so prede, chì in parechje occasioni uccide cù un colpu tremendu per via di u so pesu maiò.