Cuntenutu
Ci sò paesi in u mondu induve certi animali sò venerati, parechji à u puntu di diventà simboli mitulogichi di a sucietà è di e so tradizioni. In India, un locu pienu di spiritualità, certi animali sò assai rispettatu è stimatu perchè sò cunsiderate reincarnazioni di dii di a visione di u mondu indù.
Sicondu a tradizione antica, hè pruibitu di uccideli perchè puderianu cuntene l'energia di l'anima di alcuni di l'antenati. A cultura indù d'oghje, sia in India sia in u mondu, cuntinueghja à mantene un attaccamentu à queste idee, in particulare in e zone rurale di u paese asiaticu. Alcuni di i dii più amati di l'India anu qualità animali o sò praticamente animali.
Ci sò decine di animali sacri in India, ma i più pupulari sò l'elefante, a scimmia, a vacca, u serpu è u tigru. Continuate à leghje st'articulu PeritoAnimal se vulete cunnosce a storia di ognunu d'elli.
Ganesha, u santu elefante
U primu di l'animali sacri in India hè u elefante, unu di l'animali più populari in Asia. Ci hè duie teorie nantu à u so successu. U più cunnisciutu hè chì l'elefante vene da u Diu Ganesha, u diu cù u corpu umanu è a testa d'elefante.
A legenda dice chì u diu Shiva, lascendu a so casa per a battaglia, hà lasciatu a moglia Pavarti incinta di u so zitellu. Anni dopu, quandu Shiva hè vultatu è hè andatu à vede a moglia, hà trovu un omu chì guardava a stanza induve Parvati si bagnava, i dui senza ricunnosce si sò intruti in una battaglia chì finì cù a decapitazione di Ganesha. Parvati, angosciata, spiega à u maritu chì st'omu era ella è u figliolu di Shiva è, in una tentativa disperata di rianimallu, andò in cerca di un capu per Ganesha è a prima criatura ch'ella scuntrò era un elefante.
Da quellu mumentu, Ganesha hè diventatu u diu chì rompe ostaculi è avversità, un simbulu di bona furtuna è di furtuna.
Hanuman u diu scimmia
cum'è e scimie ballà liberamente in tutta l'India, ci hè ancu Hanuman, a so versione mitulogica. Si crede chì tutti questi animali sò a forma viva di stu diu.
Hanuman hè veneratu micca solu in India, ma in guasi ogni angulu di l'Asia. Raprisenta fbudgetu, cunniscenza è sopratuttu lealtà, postu chì hè l'alliatu eternu di i dii è di l'omi. Si dice chì hà una forza sopranaturale è illimitata è chì una volta hè saltatu à u sole cunfundendulu cù un fruttu.
a vacca sacra
a vacca hè una di e animali sacri in India perchè hè cunsideratu un rigalu da i dei. Per questa ragione, l'Induisti consideranu chì hè un peccatu di manghjà carne è hè totalmente ripudiatu per macellallu. Sò ancu più impurtanti ch'è l'Indu stessi. E vacche ponu esse viste girandulà o ripusassi in silenziu per e strette di l'India.
A venerazione di st'animali risale à più di 2000 anni è hè liata à u abbundanza, fertilità è maternità. A vacca era l'inviatu speciale di Diu Krishna in terra per nutrisce i so figlioli è stabilisce una cunnessione cun elli.
Serpente di Shiva
Hè serpu avvelenatu hè cunsideratu sacru perchè hè strettamente ligatu à a divinità Shiva, signore di e duie forze superiori è cuntraddittorie: creazione è distruzzione. E storie religiose dicenu chì a sarpe era l'animale chì stu maestru purtava sempre intornu à u collu per esse prutege da i vostri nemichi è da tuttu u male.
Sicondu un'altra legenda (una di e più populari), u serpente era natu da una lacrima di u diu creatore Brahma quandu si rese contu ch'ellu ùn pudia micca creà l'universu solu.
u tigru putente
Finemu a lista di l'animali sacri cù u Tigre, una criatura chì ci hè sempre parsa assai mistica è enigmatica, in e so strisce ci hè una magia particulare. St'animale hè sempre statu assai apprezzatu in India, hè cunsideratu sacru per dui aspetti fundamentali: prima, perchè secondu a mitulugia induista, a tigre era l'animale chì a divinità Maa Durga cavalcava per luttà in e so battaglie, rappresentendu a vittoria annantu à qualsiasi negativu forza è siconda, perchè hè u simbulu naziunale di stu paese.
I tigri sò cunsiderati u ligame trà l'omu, a terra è u regnu animali. Stu ligame hà aiutatu parechje persone in India à stabilisce megliu relazioni cù a terra induve campanu.