Un cane pò manghjà a barbabietola?

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 14 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Ghjugnu 2024
Anonim
Un cane pò manghjà a barbabietola? - Animali
Un cane pò manghjà a barbabietola? - Animali

Cuntenutu

A barbabietola (Beta vulgaris) hè una radice comestibile chì face parte di a dieta di parechje culture, cumpresa quella brasiliana, è hà guadagnatu più prestigiu cum'è supplementu alimentariu per offre un grande cuntenutu di vitamine, minerali, fibre è antioxidanti naturali.

Cù a cuscenza crescente di i benefici di u cunsumu regulare di barbabietola da zuccheru per a salute umana, di più in più tutori si dumandanu ancu se u cane pò manghjà barbabietola per prufittà di tutte ste qualità nutrizionale. In questu novu articulu PeritoAnimal, parleremu di i benefici è e precauzioni di dà a barbabietola à i cani.

Composizione nutrizionale di a barbabietola

Per sapè se U cane pò manghjà barbabietolaPrima hè necessariu cunnosce e pruprietà nutrizionali di questu alimentu. Sicondu u Dipartimentu di l'Agricultura di i Stati Uniti (USDA), 100 grammi di barbabietole crude anu i nutrienti seguenti:


  • Energia Totale / Calorie: 43kcal;
  • Proteine: 1,6 g;
  • Grassi Totali: 0.17g;
  • Carboidrati: 9.56g;
  • Fibre: 2,8 g;
  • Zuccheri: 6,76g;
  • Acqua: 87,5g;
  • Calcium: 16mg;
  • Ferru: 0,8 mg;
  • Fosfaru: 40mg;
  • Magnesiu: 26mg;
  • Potassiu: 325mg;
  • Sodiu: 78mg;
  • Zinc: 0.75mg;
  • Vitamina A: 2 mg;
  • Vitamina B2: 0,04 mg;
  • Vitamina B3: 0.33mg;
  • Vitamina B6: 0,07 mg;
  • Folate (Vitamina B9): 109µg
  • Vitamina C: 4,9 mg;
  • Vitamina E: 0,04 mg;
  • Vitamina K: 0.2µg.

Cumu hè pussibule identificà in a tavula nutrizionale sopra, u e barbabietole anu vitamine è minerali chì aiutanu à rinfurzà u sistema immunitariu è prevene e malatie più cumuni di i cani. Inoltre, hè riccu in vitamina A è beta-caroteni, chì sò grandi alliati per una bona visione è una pelle sana in i cani, aiutendu à cumbatte i prublemi dermatulogichi cum'è l'allergie canine è a dermatite.


L'impurtante cuntenutu di ferru è folatu (vitamina B9) face chì a barbabietola zuccherina sia ottimu supplementu alimentariu per i cani cù anemia è per i cuccioli, postu chì questi nutrienti sò essenziali per a furmazione di l'emoglobina è di i globuli rossi, è ancu per l'ossigenazione curretta di tutti i tessuti è organi di l'organisimu caninu.

A barbabietola offre ancu una alta cuncintrazione d'antioxidanti naturali, cum'è a vitamina C è i lipocaroteni, chì luttanu contr'à l'azzione di i radicali liberi in u corpu di u cane è i danni cellulari chì ne resultanu. Stu effettu antioxidante hè particolarmente beneficu per i cani più anziani, postu chì collaboranu cù u prevenzione di i sintomi di a vechjaia è aiuta à mantene un metabolismu stabile.

Hè ancu impurtante di mette in risaltu u cuntributu di fibra è acqua chì sta verdura offre à a dieta di u cane, favurendu u transitu intestinale è prevenendu i casi d'indigestione è stinzia. A quantità di liquidu prisente in e barbabietule aiuta ancu à mantene a pelusa ben idratata, evitendu prublemi urinarii, è hà un effettu depurativu, cuntribuendu à l'eliminazione di tossine da l'organisimu caninu.


Barbabietula per cani: benefici

A barbabietola ùn hè micca unu di l'alimenti pruibiti per i cani è, in più, hà nutrienti chì aiutanu à rinfurzà u sistema immunitariu di u pelu, aiutendu à prevene parechje malatie cumune in i cani. Tuttavia, hè impurtante avè alcuni precauzioni à l'offerta di barbabietola à i cani, cum'è un eccessu puderia dannà u benessere di u vostru megliu amicu.

Prima, ci vole à cunsiderà chì ligumi, legumi è frutti ùn deve micca esse a basa di a dieta di cuccioli, chì ùn anu micca tutti i nutrienti essenziali chì l'organisimu caninu hà bisognu. Ancu se i cani sò carnivori è ponu digerisce vari tippi di alimenti, anu bisognu di cunsumà una bona concentrazione di proteine ​​è acidi grassi (i famosi "boni grassi").

A carne ferma a fonte più biologicamente adatta di sti nutrienti essenziali è duverebbe esse prisente in a dieta di u cane. Prestu, ùn hè micca adattu per offre solu barbabietole è altri ligumi à i vostri pelosi, postu chì questu puderia causà deficit nutrizionali è aumentà u risicu di cundizioni cumplessi cum'è l'anemia.

Inoltre, hè essenziale sapè chì u a barbabietola hè ricca in ossalati, chì sò cumposti minerali chì, cunsumati eccessivamente, tendenu à accumulassi in e vie urinarie di i cani, chì ponu causà a furmazione di pietre o pietre in i reni o in a vescica. Cum'ellu hè ancu riccu in fibre, a barbabietula puderia causà diarrea o mal di stomacu in quelli pilosi. Dunque, hè di primura chì i cani cunsuminu a barbabietola cun parsimonia, solu cum'è merendella o merendella Naturale.

Un cane cù diabete pò manghjà barbabietole?

Avà chì a sapete U cane pò manghjà barbabietola, vi puderete dumandà se un cane cun diabete pò manghjà barbabietola. Prima di offre a barbabietola à i cani cun diabete, un'altra cosa chì duvete sapè hè chì sta verdura hà una cuntenutu relativamente altu in zuccheru, ancu s'ellu hà poche calorie è grassu. Ancu se u zuccheru naturale ùn hè micca dannosu cum'è u zuccheru raffinatu, un cunsumu eccessivu o sbilanciatu puderia finisce per elevà u nivellu di glucosiu in sangue in i cani.

Dunque, i cani cun diabete ponu manghjà barbabietola, ma sempre in porzioni assai chjuche è sporadicamente.

Pudete un Cucciolu di Cane Mangiare Barbabietola?

Parechji tutori si dumandanu se i cuccioli ponu manghjà barbabietuli è a risposta hè: iè, ma cun grande muderazione è solu quandu anu dighjà svezzatu è ponu cumincià à tastà alimenti solidi. S'ellu hè a prima volta chì alimenterete a barbabietula à un cucciolu, hè ideale per offre un pezzu assai chjucu è aspittà è vede a reazzione di l'organisimu di u cucciolu. In questu modu, garantite chì sta verdura ùn danneghji micca u vostru megliu amicu.

Indipendentemente da l'età di u vostru cane, una bella idea hè di aduprà a barbabietula cum'è rinforzu pusitivu durante e classi di addestramentu, per premià u sforzu è incuragisce u vostru cane à assimilà rapidamente i cumandamenti di furmazione di basa. ubbidienza canina, compiti è trucchi.

Cumu preparà a barbabietola per i cani

Avà chì sapete chì un cane pò manghjà barbabietola è chì pò esse un ottimu alimentu nutrizionale, duvete capisce cumu preparà sta verdura per u vostru megliu amicu. Cum'è noi, u cane pò manghjà barbabietole crude o cotte è pudete scopre cume u vostru animale preferisce manghjà sta verdura.

Per prufittà di u 100% di i nutrienti in barbabietola, l'ideale seria d'offrallu crudu è grattatu à u vostru cane. Tuttavia, pudete ancu cucinà a barbabietola in acqua senza sale o taglialla assai fina è mette la in fornu per preparà un pocu stuzzichini sana. Hè ancu pussibule d'incorporà a barbabietola in varie ricette fatte in casa, cum'è biscotti o torte di cane.

L'ideale hè sempre cunsultate un veterinariu prima di cumincià à incorporà a barbabietola in a nutrizione di u vostru cane. U prufessiunale vi aiuterà à scopre se sta verdura hè adatta per u corpu di u vostru megliu amicu è à verificà quale hè a forma più bona è a quantità curretta per prufittà di tutte e pruprietà nutrizionali di e barbabietole canine.

A barbabietola cambia u culore di l'urina di u cane

Ié, a barbabietola hà tinte naturali chì ponu cambià u culore di l'urina è di e feces di u cane, soprattuttu s'ellu hè cunsumatu regularmente. Ùn vi scantate se u vostru cucciolu manghja barbabietole è face caca o piscia un pocu rossu o rusulinu.

Tuttavia, se si nota altri cambiamenti in consistenza, culore, odore o presenza di sangue in feci o in l'urina di u vostru cucciolu, vi cunsigliemu di purtallu immediatamente à u veterinariu. Inoltre, pudete vede più infurmazioni nantu à i tipi di feci di cane è i so significati in questu articulu PeritoAnimal.

Se vulete leghje più articuli simili à Un cane pò manghjà a barbabietola?, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezzione Dieti in Casa.