verità o mitu nantu à i misgi

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 5 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 24 Sittembre 2024
Anonim
verità o mitu nantu à i misgi - Animali
verità o mitu nantu à i misgi - Animali

Cuntenutu

I misgi causanu assai ammirazione è curiosità per cumpetenze è u so cumpurtamentu istintivu, chì li trasforma in prutagunisti di parechji miti. Ch'elli sianu sette vite, ch'elli sianu sempre in piedi, ch'elli ùn possinu campà cù i cani, ch'elli sianu periculosi per e donne incinte ... Ci sò parechje false dichjarazioni nant'à e nostre amiche feline.

Per luttà contr'à i pregiudizii è prumove una megliu cunniscenza nantu à i felini è e so vere caratteristiche, PeritoAnimal ti vole sapè 10 False Miti di Gattu Duvete Smette di crede.

1. I misgi anu 7 vite: MITU

Quale hè chì ùn hà mai intesu dì chì i misgi anu 7 vite? Questu hè certamente unu di i miti più publicizzati in u mondu. Probabilmente stu mitu si basa nantu à a capacità di i felini di fughje, evità l'accidenti è ancu qualchì colpu fatale. O ancu, puderia vene da qualchì storia mitologica, chì sà?


Ma a verità hè chì i misgi anu solu 1 vita, cum'è noi umani è altri animali. Inoltre, sò animali dilicati chì anu bisognu di riceve una cura adatta, sia da medicina preventiva, cum'è nutrizione curretta è igiene. Un allevamentu felinu in un ambiente negativu pò facilmente sviluppà parechji sintomi associati à u stress.

2. U latte hè bonu per i misgi: MITU

Ancu se u lattosiu hà guadagnatu qualchì "mala reputazione" in l'ultimi anni, l'imaghjina tipica di un gattu chì beie latte da u so piattu. Dunque, parechje persone cuntinueghjanu à dumandassi se i misgi ponu beie u latte di vacca.

Tutti i mammiferi nascenu pronti à beie latte maternu è questu hè senza dubbitu u megliu cibu mentre sò zitelli. Tuttavia, l'urganisimu cambia mentre si sviluppa è acquista nova nutrizione diversa è, di conseguenza, diverse abitudini alimentari. Durante u periodu di lattazione (quandu sò allattati da a mamma), i mammiferi producenu una grande quantità di un enzima chjamatu lattasi, chì a funzione principale hè di digerisce u lattosiu in u latte maternu. Quandu hè ghjuntu u tempu di u svezzamentu, a pruduzzione di st'enzima diminuisce progressivamente, preparendu u corpu di l'animali per a transizione alimentaria (smette di cunsumà latte maternu è cumencia à nutrisce da per ellu).


Benchì certi gattini possinu cuntinuà à pruduce qualchì quantità di l'enzima lattasi, a maiò parte di i masci adulti sò allergichi à u lattosiu. U cunsumu di latte per questi animali pò causà seriu prublemi gastrointestinali. Dunque, u latte essendu bonu per i nostri misgi hè cunsideratu cum'è un mitu. Duvete sceglie di nutre à u vostru gattu una croccata cummerciale apposta pensata per i so bisogni nutrizionali o optà per una dieta fatta in casa preparata da un prufessiunale cun esperienza in nutrizione animale.

3. I misgi neri sò sfurtunati: MITU

Questa falsa dichjarazione risale à i tempi di Medievu, quandu u ghjattu neru era assuciatu à a pratica di a stregoneria. In più di esse un preghjudiziu, hà effetti assai negativi, postu chì hè una realità chì i misgi neri sò menu aduttati per via di ste credenze mitiche.


Ci sò parechji argumenti per affirmà chì sta cridenza hè solu un mitu. Prima di tuttu, a furtuna ùn hà nunda à chì vede cù u culore o un animale domesticu. Siconda, u culore di un misgiu hè determinatu da l'eredità genetica, chì ùn hè ancu in leia cù a furtuna o a mala furtuna. Ma sopratuttu, se adottate un gattu neru, averete a cunferma chì sti chjuchi ùn sò altru cà mala furtuna. Anu un caratteru unicu chì porta assai gioia à tutti quelli chì li circondanu.

4. U misgiu sbarca sempre in piedi: MITU

Ancu se i misgi ponu spessu cascà nantu à i so pedi, ùn hè micca una regula. In fatti, i misgi anu un assai corpuflissibile, chì li permette d'avè un ottima mubilità è sustene parechje gocce. Tuttavia, a posizione in cui l'animali ghjunghje in terra dipende da l'altezza à a quale cade.

Se u vostru misgiu hà u tempu di accende u so corpu prima di chjappà in terra, pò sbarcà nantu à i so pedi. Tuttavia, ogni caduta pò pone un risicu per u vostru gattu, è cascà nantu à i vostri pedi ùn garantisce micca chì ùn vi ferite micca.

D’altronde, i misgi sviluppanu solu u stintu di girassi rapidamente dopu à a 3a settimana di vita. Dunque, e cadute sò spessu particulari periculosi per i gattini è devenu esse evitati per tutta a vita di l'animali.

5. Incinta ùn pò avè un misgiu: MITU

Stu disgraziatu mitu face chì millaie di misgi sianu abbandunati ogni annu perchè a guardiana hè incinta. L'urigine di stu mitu hè assuciatu cù u suppositu risicu di trasmissione di una malattia chjamata toxoplasmosi. In termini brevi, hè una malattia causata da un parassita (u Toxoplasma gondii) chì a forma principale di cuntaminazione hè u cuntattu direttu cù u feci di ghjattu infettatu.

A toxoplasmosi hè pocu frequente in i misgi casani chì cunsumanu alimenti per animali domestici cummerciali è chì anu a cura di medicina preventiva di basa. Cusì, se un misgiu ùn hè micca purtatore di u parasite, ùn ci hè risicu di trasmissione à a donna incinta.

Per amparà di più nantu à a toxoplasmosi è e donne incinte, vi cunsigliemu di leghje l'articulu hè periculosu d'avè gatti durante a gravidanza?

6. I misgi ùn amparanu micca: MITU

Hè vera chì i misgi sviluppanu naturalmente a maiò parte di e cumpetenze istintuali è di cumpurtamenti caratteristici di a so spezia, ma què ùn significa micca chì l'apprendenu da soli. In realtà, u furmazione non solu hè pussibile, ma hè assai raccomandatu per i nostri misgi. Unu educazione A pruprietà aiuterà u vostru zitellu à adattassi à a vita di l'appartamentu, chì li impedisce di pruvà à fughje è di sviluppà cumpurtamenti più aggressivi.

7. À i misgi ùn li piace u so pruprietariu: MITU

I misgi anu un caratteru indipendente è tendenu à mantene abitudini solitarii. Questu ùn significa micca chì un gattu ùn hà micca cura di u so tutore è ùn senti micca affettu. Certi caratteristiche è cumpurtamenti sò inerenti à a so natura. Malgradu questu, u domesticazione hà cambiatu (è cuntinueghja à cambià) parechji aspetti di u cumpurtamentu di i misgi.

Ùn hè micca ghjustu paragunà u caratteru di un gattu cù quellu di un cane chì sò animali completamente diversi, cù forme di vita è etogrammi diversi. I misgi priservanu a maiò parte di l'instinti di i so antenati salvatichi, ponu caccighjà è assai d'elli serianu capaci di sopravvivere da soli. À u cuntrariu, u cane, per via di u vastu prucessu di domesticazione postu chì u so antenatu, u lupu, hè totalmente dipendente da l'essere umanu per sopravvive.

8. I misgi sò nemichi di i cani: MITU

A vita in una casa è a socializazione curretta di u gattinu ponu modellà certi aspetti di u cumpurtamentu felinu è caninu. Se u vostru misgiu hè intruduttu currettamente à un cane (di preferenza mentre ch'ellu hè sempre un cucciolu, prima di e prime 8 settimane di vita), amparerà à vedelu cum'è un esse amichevule.

9. U ghjattu vede neru è biancu: MITU

L'ochji umani anu 3 tippi di cellule di recettori di culore: blu, rossu è verde. Què spiega perchè simu capaci di distingue tanti culori è sfumature sfarenti.

I misgi, cum'è i cani, ùn anu micca e cellule di u receptore rossu è sò dunque incapaci di vede rosa è rossu.Hanu ancu difficultà à ricunnosce l'intensità è a saturazione di u culore. Ma hè tutalmente sbagliatu di pretende chì i misgi vedenu in biancu è neru, cum'è elli distingue e tonalità di turchinu, verde è giallu.

10. I misgi anu bisognu di menu cura cà i cani: MITU

Questa dichjarazione hè in realtà assai periculosa. Sfurtunatamente, hè troppu cumunu per sente chì i misgi ùn ne anu micca bisognu. medicina preventiva per via di a resistenza di u so urganisimu. Ma sapemu tutti chì cum'è tutti l'altri animali, i misgi ponu soffre di varie malatie.

Cum'è qualsiasi altri animali domestici, meritanu tutte e cure basiche di l'alimentazione, l'igiene, a vaccinazione, a parassita, l'igiene orale, l'attività fisica, a stimolazione mentale è a socializazione. Dunque, hè un mitu dì chì i misgi sò "menu travagliu" di i cani: a dedicazione dipende da u tutore è micca da l'animali.