scambiu di denti di cane

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 23 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 27 Ghjugnu 2024
Anonim
Fim Completo Italiano CAMBIO DI GIOCO Finale Dvix 480p
Video: Fim Completo Italiano CAMBIO DI GIOCO Finale Dvix 480p

Cuntenutu

Avè un cucciolu in casa hè di scopre un mondu novu, sia per ellu sia per noi, postu chì ci sò parechji cambiamenti chì un cane passa, cumprese cambià i denti, un prucessu chì pò sorprendervi se ùn l'avete mai curatu. un cane nanzu.

Stu prucessu pò passà inosservatu se e complicazioni ùn si verificanu micca, ma se sapemu un pocu di più nantu à u scambiu di denti di cane pudemu accumpagnà u nostru animale ancu durante sta mossa. In questu post di PeritoAnimal, chiaremu informazioni impurtanti nantu à stu prucessu: quanti mesi u cane cambia i denti, i sintomi di questu scambiu è ciò chì si deve fà per chì u prucessu si faci in u modu u menu dulurosu è u più sanu pussibule.


Cane chì cambia i denti?

Ié, cum'è un zitellu, un cane perde i denti. A dentizione di un cucciolu hà 28 denti di latti chì mentre falanu, danu origine à una protesi definitiva cù 42 pezzi dentali. Dunque, quandu ci dumandemu quanti denti hà un cane, duvemu ramintà chì sta risposta hè diversa secondu a so età: i cani adulti anu 42 denti in a so protesi definitiva è i cuccioli di menu di 4 mesi anu 28 denti di latte.

Quantu mesi u cane cambia i denti?

I denti di u lente cumincianu à cresce in un cane appena natu dopu à 15 ghjorni di vita, quandu cumincianu à apre l'ochji è à esplorà l'ambiente. In ogni casu, stu seguitu pò esse fattu da u tutore stessu, cuntrollendu a bocca di u cucciolu, è da u veterinariu o veterinariu durante e cunsultazioni per seguità u calendariu di vaccinazioni è di parassita, essenziale in questa tappa.


Dopu, u scambiu definitivu cumencia à circa Quattru mesi è finisce trà 6 è 9 mesi, ancu se stu periodu di tempu pò sempre varià secondu u cane è a so razza. In certi cani, a dentizione permanente pò continuà à sviluppà finu à u primu annu di vita.

Sintomi di denti chì crescenu in un cane

Stu prucessu passa spessu inosservatu, postu chì u cucciolu ùn mostra micca segni di dolore è à le volte ancu si ingolle i denti. Hè per quessa chì pò esse difficiule à dì quandu u u dente di u cane fala. Unu di i sintomi principali di cambià di protesi dentarie hè brama di muzzicà, stu desideriu hè accumpagnatu da un disconfortu in e gengive è un ligeru dulore o da infiammà e gencive un pocu.


Cosa da fà quandu u cane cambia denti?

A nostra intervenzione duveria esse minima perchè hè un prucessu fisiulogicu è cumpletamente nurmale, ma si pò verificà di tantu in tantu per assicurassi chì i cambiamenti di denti accadinu in modu naturale. Ciò chì pò ancu esse fattu hè di alleviare u dolore chì cambià i denti in u cane provoca cù ghjoculi dolci è freddi.

Se u cane hà ghjoculi molli per muzzicà, averà più risorse per gestisce u dolore è a gengivitis. Hè impurtante chì questi sianu dolci, tenite à mente chì i ghjoculi più duri ùn sò micca cunsigliati finu à 10 mesi. Un'altra punta hè rinfriscà i ghjoculi per riduce u gonfiore s'ellu ci hè.

l'osse ùn sò ancu una bona opzione perchè sò troppu duri è cunsistenti, salvateli per quandu u cane cresce. In listessu modu, durante stu periodu di tempu, ùn serà micca necessariu per voi ancu di lavà i denti di u vostru cucciolu, l'accumulazione di tartru è di placca si faci solu in sti primi stadii.

Per alleviare u dolore è l'inflammi, una alternativa per i ghjorni caldi hè di offre un ghjacciu. In u video sottu lasciemu una ricetta specifica per elli:

Esse cuscenti di pussibili cumplicazioni

Calchì volta hè pussibule chì i denti di criaturu ùn falessinu malgradu a forza esercitata da u dente permanente. In questi casi, alcune complicazioni ponu accade.

Se truvate chì u vostru cane ùn hà micca cambiatu tutti i denti in u tempu assignatu, hè impurtante chì vedite un veterinariu. perchè pò cumprumette u morsu di u cane, vale à dì, pò fà chì a vostra mascella ùn si adatti currettamente. Inoltre, in questi casi, a visita à u veterinariu hè assai necessaria perchè l'aumentu di u dolore pò esse considerable, in più di l'apparizione di ferite, infiammazione in e gengive è una crescita inadeguata di i denti, lascendu un aspettu di cane cù un dente fora. Hè per quessa chì a valutazione veterinaria hè di primura postu chì, in certi casi, una piccula intervenzione chirurgica pò esse necessaria per staccà stu pezzu pruvisoriu è permette u sviluppu di a dentizione definitiva.