Cuntenutu
- Antibiotici, chì sò è cumu travaglianu
- Quandu u vostru cucciolu deve esse datu antibiotici
- Cumu evità l'effetti secundarii di l'antibiotici
- Ùn medicate micca u vostru cane senza una prescrizione veterinaria
Risponde à sta dumanda è determinà se l'antibiotici sò boni o cattivi per u nostru cane hè abbastanza difficiule, postu chì l'azzione di un antibioticu dipende da parechji fattori.
In questu articulu di Animal Expert vi spiegemu cumu funzionanu l'antibiotici, in quali casi sò necessarii è cumu prevene i so effetti collaterali. Solu dopu chì puderete risponde à a dumanda se pò dà antibiotici à u cane?
Antibiotici, chì sò è cumu travaglianu
L'antibiotici sò farmaci chemioterapeutici, chì significa chì solu facenu una terapia solu cù mezi chimichi.
Stu medicamentu hè adupratu per prevene è curà e malatie batteriche, senza avè effettu nant'à e malatie virali. L'antibiotici travaglianu impedendu a crescita di i batteri o eliminendu, secondu a natura di ogni sustanza antibiotica.
Ci hè dui tippi di antibiotici:
- antibiotici selettivu, vale à dì, agiscenu solu contr'à certi batteri.
- antibiotici da largu spettru, chì agiscenu contr'à un numeru assai diversu di batteri.
A volte l'antibiotici à spettru largu sò cumbinati cù altre sostanze chì ùn sò micca antibiotici ma sò destinati à aumentà l'effettu di a droga. L'esempiu più cunnisciutu adupratu in l'omu è i cani hè u Amoxicillina accumpagnata da l'acidu clavulanicu, chì aumenta l'azzione antibiotica.
Quandu u vostru cucciolu deve esse datu antibiotici
U veterinariu prescriverà antibiotici à u vostru animali dopu ogni tipu di interventu chirurgicu, per impedisce chì e lesioni di a pelle si infettinu è per prevene ogni tipu d'infezzione sistemica chì puderia influenzà tuttu l'organismu.
In presenza di morsi di tick o altri parassiti, per prevene u lesione cutanea essa cuntaminatu. Puderanu ancu esse prescritti quandu u vostru cane hè malatu, di solitu cun frebba, è u veterinariu diagnostica una malattia causata da batteri.
Cumu evità l'effetti secundarii di l'antibiotici
Lascendu da parte l'idea chì qualsiasi droga chì ùn sia stata presa prima pò scatenà una reazione allergica, l'antibiotici in generale ponenu una serie di prublemi.
Cumu l'avemu spiegatu à l'iniziu, ci sò antibiotici à spettru largu contr'à un gran numeru di batteri, sia boni sia cattivi. Questu significa chì u flora intestinale di cane, chì hè sanu è necessariu per mantene e vostre difese è u vostru equilibriu, pò esse dannighjatu.
I trattamenti antibiotici danneghjanu a propria flora di u corpu è questu si traduce in a malessere generale, diarrea, nausea, perdita di l'appetitu è ancu vomitu. Per evità questu, parlate cù u vostru veterinariu per raccomandà probiotici per i cani. Questi prudutti cuntenenu batteri presenti naturalmente in a flora intestinale di u cane è impediscenu a distruzzione di e so difese.
Ùn medicate micca u vostru cane senza una prescrizione veterinaria
Alcuni antibiotici chì sò aduprati in e persone ponu esse aduprati ancu in cuccioli, ma ùn li duverete mai dà senza esse prescritti da u veterinariu, postu chì a dosa deve currisponde à u vostru pesu. Inoltre, secondu u medicamentu, pò dannà i vostri reni o altri organi in u vostru corpu.
Se u cane hè malatu, cù vari sintomi, tra cui una febbre alta, deve andà à u veterinariu per fà un diagnosticu è prescrive u medicamentu adattu. U veterinariu hà da indicà a dose racolta è a frequenza.
L'automedicazione di u vostru cane hè un comportamentu risicatu chì pò dannà a salute di u vostru animale domesticu.
Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi.Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.