Insetti Gianti - Caratteristiche, Specie è Immagini

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 1 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Maghju 2024
Anonim
A Gentle Giant? ft. Rhino Beetle
Video: A Gentle Giant? ft. Rhino Beetle

Cuntenutu

Puderete avè abituatu à campà cù picculi insetti. Tuttavia, ci hè una immensa diversità di sti animali invertebrati artropodi. Si stima chì ci sò più di un milione di spezie è, trà elle, ci sò insetti giganti. Ancu oghje hè cumunu per i scentifichi scopre spezie nove di st'animali chì anu trè coppie di zampe articulate. Cumpresu, u u più grande insettu insettu in u mondu hè statu scupertu in u 2016.

Vulete sapè quale sò i più grandi insetti in u mondu? In questu articulu di PeritoAnimal vi presentemu alcuni di i insetti giganti - spezie, caratteristiche è immagini. Bona lettura.

u più grande insettu in u mondu

Vulete sapè quale hè l'insettu u più grande di u mondu? Hè un insettu bastone (Phryganistria Chinensis) in 64 cm è creatu da i scientifichi chinesi in u 2017. Hè u figliolu di l'insettu u più grande di u mondu, scupertu in u sudu di a Cina in u 2016. L'insettu bastone di 62,4 cm hè statu trovu in a regione di u Guangxi Zhuang è purtatu à u museu di l'insetti da a Cina occidentale in a cità di Sichuan. Quì, hà postu sei ova è hà generatu ciò chì hè attualmente cunsideratu u più grande di tutti l'insetti.


Nanzu, si credia chì l'insettu u più grande di u mondu era un altru insettu bastone, chì misura 56,7 cm, truvatu in Malesia in u 2008. L'insetti bastone riprisentanu circa trè milla spezie d'insetti è facenu parte di l'ordine Phasmatodea. Si nutriscenu di fiori, foglie, frutti, germogli è, alcuni, ancu di sapa vegetale.

Coleoptera

Avà chì sapete quale hè u più grande bug di u mondu, andemu avanti cù a nostra lista di bug giganti. Trà i scarabeci, chì i so esemplari i più pupulari sò i i scarabeci è e coccinelle, ci sò parechje spezie d'insetti maiò:

titanus giganteus

O titanus giganteus o cerambicidae gigante appartene à a famiglia Cerambycidae, cunnisciuta per a lunghezza è a dispusizione di e so antenne. Hè u più grande scarabeu in u mondu cunnisciutu oghje è hè per quessa chì si classifica trà i principali insetti giganti. Stu scarabeu pò misurà 17 cm da a testa à a fine di l'abdomen (senza cuntà a lunghezza di e so antenne). Hà e so mascelle putente capaci di taglià una matita in dui. Abita in fureste tropicale è pò esse vistu in Brasile, Culumbia, Perù, Ecuador è Guiana.


Avà chì avete scontru u più grande scarabeci in u mondu, puderete ancu esse interessatu à st'altru articulu nantu à i tippi d'insetti: nomi è caratteristiche.

Macrodontia cervicornis

Stu scarafaghju tamantu compete cù u titanus giganteus u titulu di u più grande scarabeu in u mondu quandu hè cunsideratu i so giganteschi mandibuli. Hè cusì grande chì hà ancu parassiti (chì puderebbenu esse scarabeci più chjuchi) nantu à u so corpu, più specificamente, nantu à e so ale.

I disegni simili à l'illustrazioni tribali ne rendenu un insettu assai bellu, ciò chì ne face una mira di cullettori è dunque hè cunsideratu cum'è spezie vulnerabili nantu à a lista rossa d'animali à risicu di sparizione.

In questu articulu scuntrarete i più belli insetti in u mondu.


erculu scarabeu

U Scarabeu di Erculu (erculi dinasti) hè u terzu più grande scarabeu in u mondu, daretu à i dui chì avemu dighjà menzionatu. Hè dinò un scarabeu è si pò truvà in e fureste trupicali di l'America Centrale è di u Sudu. I masci ponu ghjunghje à 17 cm di lunghezza per via di a so misura. corne putenti, chì pò esse ancu più grande di u corpu di u scarabeu. U so nome ùn hè micca per casu: hè capace di elevà finu à 850 volte u so pesu è parechji u consideranu l'animali u più forte di u mondu. E femine di stu scarabeci ùn anu micca e corne è sò assai più chjuche di i masci.

In questu altru articulu, truverete quale sò l'insetti i più velenosi in Brasile.

Mantide religiosa gigante di l'Asia

Mantide Religiosa Gigante di l'Asia (Hierodula a membrana) hè a più grande mantide pregante di u mondu. Questu insettu gigante hè diventatu un animale domesticu per parechje persone grazia à a so enorma facilità di mantenimentu è a so ferocità spettaculare. E mantide preghje ùn uccidenu micca e so prede mentre li intrappulanu è cumincianu à divuralli finu à a fine.

Ortopteri è Emipteri

weta gigante

U weta gigante (deinacrida fallai) hè un insettu ortopteru (di a famiglia di i grilli è di i cavalletti) chì pò misurà sin'à 20 cm. Hè uriginariu di a Nova Zelanda è, malgradu e so dimensioni, hè un insettu dolce.

Blatta d'acqua gigante

Stu scarafaghju gigante (Lethocerus indicus), hè u più grande insettu emipteru acquaticu. In Vietnam è Tailanda, face parte di a dieta di parechje persone cun d'altri insetti più chjuchi. Sta spezia hà grande mascelle cù e quali pò tumbà pesci, ranochje è altri insetti. Pò ghjunghje à 12 cm di lunghezza.

Blatidi è Lepidotteri

Blatta Madagascar

U scarafaghju di Madagascar (Portentosa Gromphadorhina), hè un scarafaghju gigante è inquiet nativu di Madagascar. Sti insetti ùn sò nè pungenti nè morsi è ponu ghjunghje sin'à 8 cm di lunghezza. In cattività ponu campà cinque anni. Una curiosità interessante hè chì sti scarafaghji giganti sò capaci di fischi.

Atlas moth

Questa falena gigante (Attacus atlas) hè u più grande lepidotteru di u mondu, cù una superficia di l'ale di 400 centimetri quadrati. E femine sò più grande chè i masci. Sti insetti giganti abitanu e fureste trupicale è subtropicali di l'Asia sudorientale, in particulare in Cina, Malesia, Tailanda è Indonesia. In India, queste chì sò cunsiderate una di e più grandi falene in u mondu sò cultivate per a so capacità à pruduzzione di seta.

Falena imperatore

U famosu (Thysania agrippina) pò ancu esse chjamatu diavulu biancu o farfalla fantasma. Pò misurà 30 cm da una punta di l'ala à l'altra è hè cunsideratu a più grande falena di u mondu. Tipicu di l'Amazonia brasiliana, hè statu ancu vistu in Messicu.

Megaloptera è Odonatos

Dobsongly-giant

U dobsonfly gigante hè un megalotteru gigante cù una apertura alare di 21 cm. Questu insettu vive in stagni è acque basse in Vietnam è in Cina, finu à queste l'acque sò pulite da inquinanti. Sembra una libellula gigante cù mascelle troppu sviluppate. In a foto sottu, ci hè un ovu per dimustrà a dimensione di questu insettu gigante.

Magrelopepus caerulatus

Questa libellula gigante (Magrelopepus caerulatus) hè una bella zigomatica chì combina bellezza cù grande dimensione. A so apertura alare ghjunghje à 19 cm, cun ale chì parenu fatte di vetru è un addome assai finu. Stu tipu di libellula gigante abita e fureste trupicali in l'America Centrale è di u Sudu. Da adulte, si pò nutrisce di ragni.

Avà chì sapete un pocu di più nantu à u insetti giganti, puderebbe esse interessatu à st'articulu nantu à i dece animali più grandi di u mondu.

Se vulete leghje più articuli simili à Insetti Gianti - Caratteristiche, Specie è Immagini, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Curiosità di u mondu animale.