E malatie più cumune in i cani

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 7 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 26 Ghjugnu 2024
Anonim
PERCHÉ il cane si scrolla? TUTTO su questo comportamento del cane
Video: PERCHÉ il cane si scrolla? TUTTO su questo comportamento del cane

Cuntenutu

Se a vostra intenzione hè di aduttà un novu animali domesticu o se ne avete digià, hè di primura chì site infurmatu nantu à e malatie più cumune chì u vostru cane pò soffre per prevene efficacemente. U metudu più efficace di prevenzione hè di visità regolarmente u veterinariu è avè u vaccinazione di l'animali à ghjornu.

Sottu pudete truvà un elencu cù informazioni basiche nantu à u malatie più cumuni in i cani.

cani parassita

Hè assai impurtante di deworm u vostru cucciolu regularmente per evità prublemi per ellu è a so famiglia sana. Quelli ospiti stanu in u corpu di u cane chì causa, quandu in eccessu, casi gravi. Sì avete un cucciolu, duvete esse cuscenti chì sò più vulnerabili à l'attacchi di parassiti di i cani adulti.


Pò esse divisi in dui gruppi:

  • parassiti esterni: Stu gruppu include basicamente u pulci, zecche è zanzare. A prevenzione più adatta hè di mette un collu in u cane è applica dosi liquide di pipette ogni mese è mezu o ogni trè mesi, secondu a raccomandazione di u fabbricante. Hè cumunu applicà a medicina dopu avè bagnatu u cane. Pipette antiparasitiche è colli ponu esse truvati in i negozii di animali o in u centru medicu di u vostru cucciolu. Per rilevà i parassiti esterni in u cane, basta à fighjà lu è verificà s'ellu ci hè una sgrassatura eccessiva. Un sguardu simplice nantu à a vostra pelliccia hè abbastanza per palisà a presenza di pulci o zecche. Se ùn site micca sicuru, pudete aduprà un pettine simile à quellu adupratu per caccià i pidocchi da l'omu.
  • parassiti interni: Stu gruppu si compone di dui tippi di vermi, di vermi rotuli è di vermi piatti. Per prevene u so aspettu, vi ricumandemu à dà un cumpressu à cane ogni trè mesi (à a dosa indicata di u pruduttu chì cumprate) cum'è cuntrollu di rutina. Truverete questu pruduttu in i negozi di animali è u vostru veterinariu regulare. I sintomi di parassiti gastrointestinali includenu vomitu frequenti, gemiti, è una tendenza à manghjà troppu (ancu se si pò osservà una perdita di pesu improvvisa).

Se ùn sapete micca cumu trattà unu di questi prublemi o se truvate chì a situazione sia seria, portate u cane à u veterinariu subitu.


Malatie parasitiche

In più di i parassiti mintuvati sopra, ci sò altri chì causanu casi veramente gravi:

  • Leishmaniasi: Sò parassiti trasmessi per mezu di e zanzare chì si multiplicheghjanu in i globuli bianchi di u cane. I sintomi includenu perdita di pesu, frebba, anemia, artrite, trà altri. Duvemu esse cuscenti è prevene sta malattia in u nostru animale domesticu! Ùn ci hè micca trattamentu per curà a leishmaniasi, ma cù una rilevazione rapida di a malatia, hè pussibule migliurà a qualità di vita di u cane.
  • Scabbia: A scabbia hè una malatia di a pelle causata da l'acari. Ci hè dui sfarenti tippi di scabbia - scabbia sarcotica è scabia demodettica - si tratta di una malattia parasitaria chì si trasmette assai facilmente, ancu s'ellu hà trattamentu. In certi casi gravi, pò lasciare tracce per u restu di a vita di u cane.
  • toxoplasmosi: Hè un parasite intracellulare chì generalmente porta un picculu risicu, eccettu quandu affetta u fetu femminile. Pò esse identificatu attraversu sintomi neuromusculari, respiratori è gastrointestinali. A maiò parte di i casi si presentanu in cuccioli di menu di un annu. Hà un trattamentu faciule.

malatie virali

Ci sò e malatie chì sò causate da diverse virus, cum'è:


  • Coronavirus: Hè una malatia virale è infettiva chì affetta tutti i tipi di cuccioli, in particulare quelli chì ùn sò micca stati vaccinati. Pò esse rilevatu quandu ci hè una diarrea profusa, vomitu è ​​ancu perdita di pesu in u cane. Ùn ci hè micca vaccinu per questu, serà u veterinariu chì neutralizeghja i sintomi causati da a malatia.
  • Epatite: Affetta principalmente u fegatu è pò avè cause diverse, cume virali. U trattamentu principale si basa annantu à alleviare i sintomi è, s'ellu ùn guarisce micca, pò diventà crònicu è purtà à fallimentu di u fegatu.
  • Distemper: Hè una malattia assai cuntagiosa chì tocca principalmente i giovani cuccioli vaccini o anziani. Ùn ci hè trattamentu, cusì u veterinariu administra una seria di cure à u cane infettatu per neutralizà i sintomi di u distemper. A malatia pò esse identificata da una secrezione nasale in più di altri sintomi cum'è febbre o disidratazione.
  • parvovirus: Hè raru d’affettà i cuccioli adulti vaccinati. Stu virus murtale apparisce soprattuttu in i cuccioli è dura per dece ghjorni. Se u cucciolu ùn hè micca trattatu in questu stadiu, a malattia porta à a morte. Cum'è cù quasi tutte e malatie virali, u parvovirus ùn hà micca un antidotu cuncretu, è u trattamentu hè basatu annantu à pruvà à alleviare i sintomi di l'animali, chì includenu depressione, frebba è disidratazione.
  • Rabbia: Cunnisciuta è temuta, a rabbia hè una malatia tremendamente letale. Si trasmette per mezu di morsi è cuntattu direttu cù e mucose o a saliva. Pò esse identificatu da una viulenza estrema senza alcuna sorte di pruvucazione. Ci hè un vaccinu anti-rabbia chì deve esse amministratu quandu l'animali hè sempre un cucciolu perchè, una volta infettatu, u cane hè cundannatu à morte, è ùn ci hè micca vaccinu per questu.

malatie ereditarie

Sò quelli chì si sviluppanu grazia à u patrimoniu geneticu propiu di u cane:

  • Displasia di l'anca: Si sviluppa cù u tempu, da 4 o 5 mesi, ancu s'ella cumparisce di solitu solu in cuccioli più anziani. Affetta i cani maiò o giganti, pruvucendu una difficultà zoppa o motrice. Ancu se hè un prublema ereditariu è degenerativu, fattori cume una rapida crescita, manghjà eccessivamente o eserciziu ponu aggravà u prublema.
  • Reumatismu: Affetta l'articuli è u so cartilagine, essendu una malattia degenerativa. I sintomi includenu rigidità, infiammazione è dolore. U vostru veterinariu pò prescrive glucosamina, condroitina, è altri trattamenti chì allevanu è miglioranu a vostra situazione.

Scuprite puru u nostru articulu nantu à u cane cù a sindrome di Down esiste?

Malessia mentale

Ancu s'ellu sò menu frequenti, ùn hè micca per quessa chì duvete dimenticà chì ci sò malignità mentale:

  • Epilessia: Hè una scarica elettrochimica di u cervellu chì pò cumparisce in ogni mumentu. E crisi sò ripetute per praticamente tutta a vita di u cane malatu. L'episodi ponu esse cuntrullati cù medicazione prescritta da u veterinariu.

malatie batteriche

Cause da batteri, sti tippi di malatie ponu esse trattate cù l'usu di antibiotici:

  • leptospirosi canina: Si trasmette per via di l'urina è i cani è i topi ponu esse purtatori, immagazzinendu cronicamente i batteri senza sviluppà a malattia. S'ellu ùn hè micca trattatu à tempu, pò tumbà l'animale. Alcuni di i sintomi sò febbre, diarrea, vomitu di sangue è urina scura.
  • Parodontite: Affetta u periodonziu (gengiva, tessutu, ossu è ligamenti) è deriva da a furmazione di tartru è placca, ciò chì rende pussibule a proliferazione di batteri. Pocu à pocu, sti batteri invadenu a cavità induve si trova a radica di i denti è finiscenu per causà infezioni gravi o perdita di denti. U megliu modu per evità sta malatia hè a prevenzione.
  • Pyometra: Hè una infezzione batterica chì hè caratterizata da l'apparizione di pus in a cavità o matrice di l'utru. I sintomi includenu secrezioni di pus in a vagina. Nanzu, u trattamentu era solu chirurgicu, eliminendu l'ovari o l'utru di u cane. Oghje ghjornu, avemu medicazione chì permette di studià u prublema prima di a chirurgia.

Altre malatie cumune in i cani

In più di quelli menzionati sopra, ci sò altre malatie cum'è:

  • torsione gastrica: Hè una malatia acuta cù un pronosticu assai seriu. E cause chì causanu a rotazione di l'intestinu sò scunnisciute. Per impedisce à u vostru cucciolu di soffre di torsione gastrica, evite grandi pasti à a volta, acqua in eccessu, è manghjà prima o dopu l'eserciziu.
  • allergii di a pelle: Cum'è a ghjente, i cani ponu ancu soffre di allergie. Duvete esse attenti è cunsultà u vostru veterinariu se avete chì u vostru cane hè allergicu à qualsiasi sustanza.
  • Diabete: U zuccheru hè nantu à a lista di alimenti proibiti per i cani, micca solu per prumove a cecità, ma ancu per causà diabete. Cunsultate u vostru veterinariu per cunnosce u trattamentu chì u vostru cucciolu hà bisognu se sperimentate sete eccessiva, perdita di pesu, cataratta, aumento di l'appetitu è ​​frequenza urinaria aumentata.
  • criptorchidismu: Cunsiste in discendenza incompleta di unu o dui testiculi. Deve esse diagnosticatu u più prestu pussibule è richiede un interventu chirurgicu. Hà, in certi casi, urigine ereditaria.
  • Otite: Hè l'infiammazione di l'arechja interna, media o esterna. Pò esse causatu da allergie, batteri, parassiti o corpi stranieri. U vostru veterinariu puderà investigà u pruritu, u rossu o l'infezzione chì u vostru cucciolu pò avè, pulendu accuratamente a zona è offre un trattamentu chì varieghja secondu l'agente chì causa u prublema.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.