Cuntenutu
Ci sò assai razze di cani cù morfologie diverse, temperamenti, caratteristiche è cù qualità è peculiarità diverse chì diversificanu ogni razza trà di elli. Se a qualità chì vulemu sapè hè a velocità, senza dubbitu ci riferemu à diverse razze di Greyhounds o Lebréis.
U fattu chì i levri sò dolichocefali (teste strette è allungate), piuttostu ch'è d'esse cum'è altre razze canine, chì sò brachicefaliche (teste corte è larghe), era a razione principale chì i guidava à accelerà. Sta caratteristica craniale li dà visione stereoscopica (visione à alta risoluzione) chì altre razze canine ùn anu micca.
I lupi anu ancu questu straordinariu gradu di visione. Puderemu cunclude chì, se vulete cacciate e prede, duvete vede bè bè induve andate à fà i prossimi passi per ghjunghje più veloce à u vostru scopu.
Allora se vulete sapè i cani i più veloci di u mondu, in PeritoAnimal vi daremu un elencu di tutti.
ghjacaru inglese
O ghjacaru inglese hè cunsideratu u cane u più veloce di u mondu in e corse corte. L'urigine di u Greyhound inglese sò assai imprecise, ma si crede chì attraversu l'allevu hà evolutu in un animale magnificu è atleticu. pò ghjunghje ghjunghje à 72 km / h.
In principiu, i Greyhounds inglesi (cum'è tutte l'altre razze di levrieri) eranu aduprati per a caccia da a reale. Cù u tempu, sti animali sò stati aghjunti à u mondu di e corse di levrieri, chì implica grandi quantità di soldi.
Fortunatamente, hè sempre più cumunu di vede e persone sensibili chì adopranu i levrieri cum'è animali domestici è micca cum'è macchine per guadagnà soldi. I Greyhounds sò cumpagni leali, affettuosi, dolci è ubbidienti. Sò, senza dubbitu, grandi animali domestici.
Lévrier espagnol
O Lévrier espagnol hè una razza pura di a penisula iberica. Hè una razza ancestrale, chì l'esperti dicenu chì hè di i cani di caccia di i tribunali di i faraoni di l'anticu Egittu.
Hè un cane eccezziunale atleticu, capace di corre à 60 km / h. Hè prubabile d'esse u cane u più cunnisciutu in tutta a Spagna, postu chì hè adupratu in varie modalità di caccia è di sport. Sfurtunatamente, in e pupulazioni rurali in Spagna, sti poveri cuccioli sò maltrattati in modu intolerabile.
Fortunatamente ci sò associazioni chì pruteggenu i diritti di l'animali è hè sempre più cumunu di truvà chì ci sò famiglie chì adopranu cani sfruttati in e so case.
Saluki, u levriere ancestrale
O saluki hè un cane cù una grande storia. Sta razza eranu i cani chì i faraoni egiziani usavanu in i so grandi viaghji di caccia. Si sà chì dapoi 2000 anni nanzu à C. ci sò scrizzioni annantu à e tombe di i faraoni chì parlanu di st'antica razza di cani.
I sperti dicenu chì Saluki hè discendente di i lupi di u desertu di Ara. Oghje i Beduini usanu Saluki cum'è un cane per caccià gazelle è ancu cum'è animali chì apprezzanu assai.Hè un antenatu di u Galgo spagnolu.
Segugiu Afganu
O Segugiu Afganu hè u cane capace di corre à e più alte velocità trà e rocce, crepe è ostaculi di e dure muntagne afgane. In più di a so vista straordinaria chì permette una visione chjara di u so ambiente, l'Afghan Galgo hà una caratteristica fisica chì a distingue da l'altri cuccioli: e so rotule.
A struttura di e etichette di Galgo Afgão permette à a parte inferiore di e so gambe forti di girà in modu asimmetricu è individuale. In questu modu, u Segnu Afganu mette ognuna di e so quattru gambe nantu à a strada in a migliore pusizione in terra. Per questa ragione, stu cane pò caccià e capre di muntagna in e colline afgane senza esitazione. Hè un cane di caccia più grande, chì a tendenza in u clima è u terrenu estremi di l'Afghanistan hè assai apprezzata.
In altre parte di u mondu, u Cane di Ghjacumu Afganistanu si considera un "signore", quandu in realtà a so straordinaria bellezza è caratteristiche nascondenu u cacciadore implacabile chì hè veramente.