cumu cumunicanu l'animali

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 3 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Maghju 2024
Anonim
Learning a language? Speak it like you’re playing a video game | Marianna Pascal | TEDxPenangRoad
Video: Learning a language? Speak it like you’re playing a video game | Marianna Pascal | TEDxPenangRoad

Cuntenutu

Quandu si parla cumunicazione trà animali, si riferisce à a trasmissione di informazioni da un animale à l'altru, causendu un'azione o cambiamentu in u destinatariu di l'infurmazioni. Sta cumunicazione varieghja da interazzione assai sèmplice trà l'individui à rete suciale cumplesse.

Cumu vedemu, in parechji casi l'esperienza è l'apprendimentu svolgenu un rolu fundamentale in a cumunicazione. Questu implica chì alcuni animali anu una grande capacità di memoria. Vulete sapè di più? In questu articulu di PeritoAnimal, mostremu esempi curiosi di sfarenti tippi di cumunicazione trà elli.

cumu cumunicanu l'animali

A volte si pone a seguente dumanda: l'animali cumunicanu trà di elli? A risposta à sta quistione, cume si vede quì sottu, hè sì. Ci sò sfarenti tippi di cumunicazione trà animali secondu u tippu di signale chì si trasmette. Pò esse visivi, chimichi (ormonali), tattili, uditivi (soni animali) o ancu elettrichi. Videmu quì sottu alcuni di i principali tippi di cumunicazione animale:


Cumunicazione visuale trà animali

A cumunicazione visuale hè assai cumuna in u mondu di l'acelli. I masci anu generalmente un culurante più impressiunante cà e femine, chì serve per attirà a so attenzione durante u rituale di accoppiamento. In parechje occasioni, stu rituale si basa nantu à un ballu elaboratu, attraversu u quale mostranu à a femina a so bona salute è u so impegnu per a prole. Un esempiu sò i masci di a spezia Ceratopipra mentalis, chì impressionanu e so femine grazia à un passu di ballu assai simile à u "Moonwalk" di Michael Jackson.

Alcuni insetti, cum'è e farfalle monarchi, anu un culore assai impressiunante. I vostri mudelli di disegni è culori indicà à i predatori ch'elli ùn sò micca boni cibi, vale à dì, sò tossichi o gustanu assai male. A ranochja di focu (Bombina orientalis) adopra dinò sta tecnica. Cum'è u nome indica, a panza di sta rana hè rossa. Quandu un predatore s'avvicina, mostra u so addome è prevene i predatori chì ci seranu rapprese se decidenu manghjà.


Cumu l'animali cumunicanu chimicamente

A cumunicazione chimica hè una di e più scunnisciute, ma hè assai impurtante in u regnu animale. L'esempii i più curiosi si trovanu in u gruppu di insetti suciali. Per esempiu, a cumunicazione di l'ape si basa annantu à secreti parechji sustanzi chimichi cunnisciuti cum'è feromoni. Grazie à elli, riescenu à informà u restu di u bugnu nantu à a presenza di un periculu o nantu à i fiori da i quali anu estrattu u nettaru.

L'ape regina cuntrolla ancu i travagliadori grazia à a secrezione di un feromone speciale chì li impedisce di ripruducesi. Hè per quessa chì a regina hè l'unica ape capace di pone ovi. Esattamente a stessa cosa accade in e furmicule, chì usanu i feromoni per dì à u restu di a culunia chì modu andà per ghjunghje à l'alimentu. Hè per quessa chì i vedemu sempre marchjà in fila.


cumunicazione tattile trà animali

In quantu à a cumunicazione tattile, pò esse facilmente osservata in scimmie cum'è i scimpanzè. Questi animali puliti l'unu da l'altru, eliminendu i so parassiti. Stu cumpurtamentu li permette di rinfurzà a so rilazione. Puderete ancu avè rimarcatu chì i cani mostranu u so amore attraversu leccate, cum'è pudete vede in st'altru articulu nantu à perchè i cani leccanu ?, è dumandaci cù e so zampe manifestazioni d'affettu.

soni animali

In relazione à soni animali, questu hè un mondu assai cumplessu. In parechji casi, hè statu dichjaratu chì a lingua ùn hè micca caratteristica di l'omi umani, è chì pudemu ancu parlà di l'esistenza di lingua animale. Tuttavia, ci hè assai dibattitu nantu à questu. Cusì pudete furmà a vostra propria opinione, fighjemu alcuni esempi.

chjami di sveglia

Un tipu di cumunicazione assai studiatu trà l'animali hè a chjama di sveglia. Sò i soni di l'animali chì indicanu a presenza di un predatore. Di conseguenza, u gruppu pò stà sicuru. In parechje spezie, a chjama di sveglia hè sfarente secondu u predatore. Per esempiu, u Cercopithecus aethiops hè una scimmia chì presenta sfarente chjame di sveglia per indicà a presenza di ghepardi, acule o serpi.

D’altronde, unu di l’animali i più surpresi, capace à emette soni sfarenti d’alarma o di periculu, hè u misgiu. Scopre in st'altru articulu, l'11 soni di i misgi è u so significatu.

avvisu alimentariu

L'animali chì campanu in un gruppu prevenenu ancu l'altri quand'elli trovanu da manghjà. Identificanu i soni di l'animali è si precipitanu à a festa. Tuttavia, certi animali ùn chjamanu micca u restu di u gruppu finu à avè manghjatu abbastanza. Questu accade, per esempiu, in u casu di a scimmia cappuccina (Cebus sp.).

Soni Animali in Rituali di Accoppiamento

Durante u rituale di accoppiamentu, in più di ballà, parechji acelli cantanu. I so canti sò assai elaborati, è ancu se in a listessa spezia sò assai simili, ci sò spessu differenze trà l'individui. Hè cusì, hè cumunu per l'uccelli à amparà note novi è persunalizà e to canzone.

Un casu assai curiosu hè quellu di l'uccellu di lira superba (Menura novaehollandiae) chì imita u sonu di altre spezie d'acelli è ancu altri soni prisenti in natura, cum'è una motosega. Inoltre, durante u rituale di accoppiamentu, u maschile culpisce i rami di e piante cù a so ghjamba, è cusì, mette u ritimu di a so musica è di u ballu eccentricu cù u quale impressiona e femine.

Cumu l'animali cumunicanu in l'acqua

In acqua, i tippi di cumunicazione più frequenti trà l'animali sò signali sonori è chimichi.

cumu cumunicanu i pesci

I pesci cumunicanu, fundamentalmente, grazie à u ormoni prisenti in a to urina. Tuttavia, alcuni di elli sò capaci di cumunicà cù signali elettrichi. Questi pesci anu mudificatu i sistemi motori chì, invece di generà muvimentu, producenu picculi scosse elettriche. Un esempiu hè a morenita (Brachyhypopomus pinnicaudatus), assai cumunu in i fiumi di l'America suttana.

Ùn mancanu ancu micca i segni visivi (creste, mudelli di culore, ecc.) Cù i quali i pesci attiranu individui di u sessu oppostu. Un altru segnu visuale assai famosu hè a bioluminescenza, vale à dì u capacità di certi animali di pruduce luce. The Black Devilfish (Melanocetus johnsonii) hà una spezia di "canna da pesca" nantu à a quale campanu assai batteri bioluminescenti. I pesci più chjuchi sò attratti da a luce pensendu chì hè alimentu. Tuttavia, sò quelli chì sò.

cumu cumunicanu i delfini

I soni animali più cumplessi si trovanu senza dubbitu in a cumunicazione di delfini. Sti mammiferi campanu in sucietà assai cumplesse è emettenu un ripertoriu tamantu di soni. si crede chì elli pò scambià infurmazioni in modu simile à l'omi umani. è ch'elli anu ancu i so nomi. Hè, senza dubbitu, qualcosa di simile à una forma di lingua. Tuttavia, hè sempre un prublema assai scunnisciutu è cuntruversu, è parechje persone sustenenu chì ùn pudemu micca dì chì ci sia una lingua di l'animali.

Se vulete leghje più articuli simili à cumu cumunicanu l'animali, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Curiosità di u mondu animale.