Cane Disidratatu - Cause è Cosa da Fà

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 6 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 24 Sittembre 2024
Anonim
Cane Disidratatu - Cause è Cosa da Fà - Animali
Cane Disidratatu - Cause è Cosa da Fà - Animali

Cuntenutu

A disidratazione hè un disordine chì pò influenzà i cani è hè causatu da parechje ragioni. Pò accade in vari gradi è a gravità di a cundizione ne dipenderà. Per queste ragioni, hè impurtante chì tutti i caregivers cunnoscenu i segni di disidratazione in i cani, per dà li a debita attenzione, chì di solitu include trattamentu veterinariu, chì simu di fronte à un sbilanciu putenzialmente murtale.

In questu articulu PeritoAnimal, parleremu di u cane disidratatu - cause è cosa fà. Hè impurtante di sapè cumu identificà i segni di stu prublema per pudè trattà u più prestu pussibule è ristabilisce a salute di u nostru amicu pelutu.


Sintomi di un cane disidratatu

Fondamentalmente, a disidratazione si verifica quandu u cane elimina più fluidu di u so recuperu, chì provoca un squilibriu liquidu, ma dinò di l'elettroliti. Sta situazione tocca à l'organismu sanu è se u gradu di disidratazione hè severu, a vita di u cane hè in periculu.

Chì causa a disidratazione in i cani?

E cause di disidratazione in i cani sò multiple, ma u più spessu sò assuciati à malatie induve perdenu fluidi vomitu è ​​/ o diarrea. Dunque, ogni volta chì u nostru cane presenta stu quadru clinicu, duvemu fà casu à u so statu di disidratazione. Altre patologie, cume malatie renale, pò ancu pruduce stu sbilanciu, è ancu emergenze cume insolazione. Inoltre, a frebba è altre malatie gravi ponu fà chì u cane ùn beie acqua o riduce significativamente a so entrata d'acqua, purtendu à a disidratazione.


Per sapè se un cane hè disidratatu, pudemu fà un cuntrollu simplice chì cunsiste à tirà delicatamente è delicatamente a pelle da a zona di u cane. garrese di u cane (zona chì hè più o menu daretu à u collu è sopra à e spalle) chì a sipara da u corpu di qualchì centimetru. À a liberazione, a pelle di un cane sanu ripiglia istantaneamente a so forma.

In un cane disidratatu, invece, a pelle piglia un bellu pezzu per vultà in a so pusizione, più o menu tempu secondu u gradu di disidratazione, cum'è si viderà. Cusì, sta piega, chì ùn hè più cà un campione di l'elasticità di a pelle, hè unu di i sintomi di disidratazione in i cani, ancu se pudemu truvà altri cum'è i seguenti:

  • gengive secche
  • saliva grossa
  • urina scurita
  • In casi più severi, ochji affundati

Inoltre, hè cumunu per u cane à prisentà letargia (assai stanca o dorme assai) è anorexia.


Tipi è Gradi di Disidratazione in Cani

Ci hè da nutà chì a disidratazione hè un statu chì ùn serà micca invertitu dendu à u cane una ciotola d'acqua, eccettu in u casu di desidratazioni veramente leve, per esempiu, se u nostru cane hà vomitatu parechje volte è ùn hà micca bevutu per qualchì ora o ùn hà micca bevutu abbastanza acqua in una ghjurnata calda.

vomitu è ​​diarrea sò e cause più cumune di disidratazione in i cani postu chì, in questi episodi, hè normale chì u cane fermi di manghjà, ciò chì, cun a perdita di fluidi, produce stu quadru clinicu. Tuttavia, cum'è avemu vistu in a sezione precedente, e malatie gravi ponu ancu sviluppà sta situazione.

Se osservemu segni di disidratazione in u cane, duvemu andà à u veterinariu per stabilisce u diagnosticu esattu è u so trattamentu currispundente, postu chì ùn seria inutile di furnisce cù molta acqua se ùn trattemu micca a causa primaria di disidratazione.

ci sò parechji tippi di disidratazione in cani, chì sò chjamati isotonica, ipertonica è ipotònicu, in funzione di a quantità d'acqua persa in relazione à quella di i soluti (in a disidratazione si produce ancu un squilibriu di elettroliti). Inoltre, secondu a gravità, parechji gradi di disidratazione in i cani si ponu distingue, chì sò i seguenti:

  • Meno di 4% di disidratazione: hè u casu u più leggeru è ùn videremu nisun sintimu.
  • Trà 5-6%: cù questu percentuale vedemu chì, se verificemu a pelle, a piega richiede un pocu di recuperà.
  • Trà 6-8%: in questa situazione hè evidente, chì a piega di a pelle richiede assai tempu per recuperà.
  • Trà 8-10%: in più di u ritardu di a ripresa di a pelle, videremu mucose secche è affundimentu di i globi oculari.
  • Trà 10-12%: in più di i sintomi sopra citati, u cane cumincierà à andà in shock è osserveremu mucose pallite è membri freti, frà altri sintomi.
  • Trà 10-15%: u scossa hè dighjà grave è u cane hè in periculu imminente di morte. Più di 15% di disidratazione hè cunsiderata incompatibile cù a vita.

Sintomi di Disidratazione di Cuccioli

In i cuccioli, ma ancu in i cuccioli chì si trovanu in una situazione vulnerabile, cum'è l'anziani o quelli chì anu qualchì malattia, se si nota qualchì sintimu di disidratazione, duvemu andà d'urgenza à u veterinariu. Più hè chjucu u cucciolu, più grande hè u risicu chì corre s'ellu soffre di disidratazione, cume pò more in una materia di ore. Questu hè specialmente pertinente in i zitelli, chì ponu diventà cusì debuli chì smettenu di allattà, ciò chì peggiorerà a situazione.

I cuccioli disidratati presenteranu u bocca asciutta, chì pudemu rimarcà sè li prupunemu di suchjà un ditu, debbulezza generalizata è a perdita di tonu. Inoltre, se pigliemu una piega di pelle, ùn ritruverà micca a so forma. Dunque, se un cucciolu chì hè sempre allattante presenta una diarrea, una causa cumuna di disidratazione, duvemu cercà assistenza veterinaria immediata.

In questu altru articulu pudete vede cumu cura di un cucciolo.

Cumu trattà un cane disidratatu

Se vedemu segni di disidratazione in u nostru cane è u veterinariu confirma ch'ellu hà stu prublema, u più impurtante hè di determinà a so causa è stabilisce un trattamentu chì ci permetta di riversà sta situazione è, di cunsiguenza, di equilibrà u corpu. Di solitu u prucessu d'idratazione di u cane hè realizatu rimpiazzendu i fluidi per via endovenosa, per i quali u veterinariu mette un cateteru, di solitu in una di e zampe anteriori di u nostru cane, per amministrà u seru di cane chì cuntenenu fluidi è elettroliti.

In casi lievi, u sieru pò esse prescrittu sottucutaneu, per via di iniezioni sottu à a pelle o, in casi più lievi, è se ùn ci hè micca vomitu, pò esse amministratu per via orale, à volte cù una siringa, pocu à pocu, da u latu da a bocca . Quandu l'amministrazione hè intravenosa, u cane averà bisognu sughjornu in ospedale per 24-48 ore.

In cuccioli, in i quali hè difficiule di mette un cateteru, l'amministrazione intraossea di u sieru pò esse necessaria. Hè impurtante chì u veterinariu prescriva a quantità di siero chì u nostru amicu pelutu hà bisognu per ritruvà a so idratazione, postu chì dipenderà da u pesu è a gravità di a disidratazione.

Se, per qualunque ragione, semu in mezu à un'emergenza è ùn avemu micca accessu à un veterinariu, pudemu preparà una soluzione fatta in casa, ancu s'ellu hè di primura andà à u specialistu u più prestu pussibule. Per questu, ricumandemu di cunsultà l'articulu nantu à cumu fà un seru casanu per i cani disidratati.

Cumu idratà un cane

Cumu l'avemu menzionatu, a disidratazione di un cane, eccettu in casi assai miti, ùn serà micca risolta offrendu acqua da beie, ma pudemu seguità una serie di misure per prevene i segni di un cane disidratatu:

  • Assicurà l'approvvigionamentu d'acqua in ogni momentu, è chì hè pulita è fresca. Questu hè specialmente impurtante in i ghjorni più caldi. Se ci andemu, duvemu esse sicuri chì u bacinu ùn si cappiuli, postu chì questu significava chì l'animali ùn averia più acqua.
  • Ùn lasciate mai in una vittura chjusa à u sole, furnite ombra se site à l'aria aperta durante l'ore più calde è evite di esercitassi durante quelle stesse ore, chì queste situazioni predispone à u colpu di calore.
  • Se u nostru cane hà una malattia chì aumenta u so risicu di disidratazione, cume a malattia di i reni, o hè appena passatu per una situazione chì l'ha disidratata, duvemu assicuratevi di beie acqua, per i quali, oltre à avè una o più fontane da bere sempre cù acqua pulita è fresca, vi pudemu incuragisce prupunendu cubi di ghiacciu o brodi. Pudemu ancu cambià a razione per l'alimentu umitu per aumentà l'ingestione di fluidi. Leghjite stu articulu nantu à quantu acqua un cane pò beie ogni ghjornu.
  • Inoltre, se avemu nutatu unu di i sintomi di disidratazione menzionati, duvemu cunsultà u veterinariu, soprattuttu se u nostru cane hè un cucciolu o soffre di alcuni malatia.
  • Infine, cum'è primu aiutu, se truvemu un cane disidratatu, li pudemu offre acqua s'ellu ùn vomita, tenelu à l'ombra s'ellu sospettemu un colpu di calore è andemu immediatamente à u veterinariu.

Acqua di coccu per cane

Avemu amparatu à principiu chì unu di i migliori modi per prumove a nostra idratazione hè di beie acqua di coccu, chì hè ricca in vitamine, fibre è minerali. Ma hè què pudete dà acqua di coccu à un cane?

A verità hè chì questu hè un tema chì suscita parechje dumande. Sicondu a Società Americana per a Prevenzione di a Cruelità à l'Animali (ASPCA u so acronimu in inglese), l'acqua di coccu, ancu s'ellu ùn hè micca cunsiderata tossica, pò causà squilibri in u corpu di cani s'ellu ci hè un eccessu di cunsumu.

Cusì, hè pussibule offre acqua di coccu per i cani, ma cù moderazione. Sapete ancu chì ùn duverebbe micca sustituisce l'acqua minerale fresca per l'acqua di coccu è se avete un casu di cane cù diarrea, ùn hè micca cunsigliatu di offre à u cane senza cunsultà un veterinariu.

Avà chì sapete identificà un cane disidratatu è avete vistu tutti i cunsiglii di idratazione di u cane, puderete esse interessatu à stu video induve spieghemu se un cucciolu pò beie latte:

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.

Se vulete leghje più articuli simili à Cane Disidratatu - Cause è Cosa da Fà, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezzione di Primu Soccorsu.