Fasi Leopard Gecko - Cosa Sò è Esempii

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 18 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
Fasi Leopard Gecko - Cosa Sò è Esempii - Animali
Fasi Leopard Gecko - Cosa Sò è Esempii - Animali

Cuntenutu

U leopard gecko (Eublepharis macularius) hè una lucertola chì face parte di u gruppu di i gecchi, specificamente di a famiglia Eublepharidae è di u genaru Eublepharis. Provenenu da regioni orientali, avendu ecosistemi deserti, semi-deserti è aridi cum'è habitat naturale in paesi cum'è Afghanistan, Pakistan, Iran, Nepal è parte di l'India. Sò animali chì anu un cumpurtamentu abbastanza docile è a vicinanza di l'omu, chì hà fattu sta spezia esotica spessu vista cum'è un animale domesticu per un bellu pezzu.

Tuttavia, in più di u so comportamentu è di a relativa facilità di alzallu, a caratteristica principale chì attrae a ghjente à avè stu gecko cum'è animale domesticu hè a presenza di una larga varietà di mudelli è culori assai impressiunanti, chì sò stati generati da mutazioni in e spezie o da u cuntrollu di certi fattori ambientali chì ponu influenzà u culore di u corpu. In questu articulu PeritoAnimal, vulemu furnisce infurmazioni detallati nantu à e diverse variazioni o fasi di u gecko leopardu, un aspettu chì li hà datu parechji nomi particulari basati annantu à a so culurazione.


Chì sò e tappe di u gecko leopardo è cumu si producenu?

I sfarenti tippi di gecko leopardu chì pudemu truvà sò cunnisciuti cum'è "fasi". varietà di culori è di mudelli. Ma cumu si facenu ste variazioni?

Hè impurtante menziunà chì certi tippi d'animali, cum'è quelli chì appartenenu à a classa Reptilia, anu diverse tippi di cromatofori o cellule pigmentarie, chì li dà a capacità di sprime sfarenti tippi di culori in u so corpu. Cusì, i xantofori producenu una culurazione gialla; l'eritrofori, rossi è aranci; è i melanofori (equivalenti mammiferi di melanociti) producenu melanina è sò rispunsevuli di i pigmenti neri è marroni. L'iridofori, à u so tornu, ùn producenu micca una pigmentazione specifica, ma anu a pruprietà di riflette a luce, cusì in certi casi hè pussibule visualizà a culurazione verde è turchina.


Scuprite u nostru articulu nantu à l'animali chì cambianu culore.

In u casu di u gecko leopardo, tuttu stu prucessu di spressione di u culore in u corpu hè coordinatu da azzione genetica, vale à dì, determinata da geni specializati in u culore di l'animali. Questa pò accade in dui modi:

mutazioni

Ci hè un prucessu chjamatu mutazione, chì cunsiste in alterazione o mudificazione di materiale geneticu di a spezia. In certi casi, quandu questu accade, cambiamenti visibili ponu apparisce o micca in l'individui. Dunque alcune mutazioni seranu dannose, altre ponu esse benefiche, è altri ùn anu mancu influenzatu a spezia.

In u casu di i gecchi leopardi, a manifestazione di sfarenti mudelli di culore in i so corpi pò ancu accade per via di alcuni mutazioni chì anu modificatu u fenotipu di quella spezia. Un esempiu chjaru hè u casu di animali chì nascenu albinu per via di fiaschi congenitali in a produzzione di un tipu particulare di pigmentu. Tuttavia, grazia à a presenza di parechji tippi di cromatofori in sti animali, l'altri ponu funziunà currettamente, ciò chì dà origine à individui albini, ma cù macchie o strisce culurite.


Stu tipu di mutazione hà fattu nasce trè tippi d'individui, chì in u cummerciu di e spezie sò cunnisciuti cum'è Tremper albino, Rainwater albino è Bell albino. I studii anu rivelatu ancu chì parechje mutazioni di culore è di mudellu in u gecko leopardu sò ereditarii. Tuttavia, hè impurtante nutà chì i nomi citati sò aduprati solu da i criatori commerciali di questu animale. In alcun modu ùn anu alcuna distinzione tassonomica, postu chì a spezia hè sempre Eublepharis macularius.

Sprissioni di u stessu genu

In u casu di u gecko leopardu, ci sò ancu alcuni individui chì si presentanu variazioni in i so culori, pò esse di toni più intensi è altre cumbinazioni sfarenti di quelli di l'individuu nominale, ma chì in nisun casu anu da fà cù e mutazioni, postu chì currispondenu à spressioni sfarenti di u listessu genu.

temperatura ambiente

Ma i geni ùn sò micca l'unichi rispunsevuli di determinà u culore di u corpu di i gecchi leopardi. Se ci sò variazioni di temperatura ambientale quandu l'embrioni si sviluppanu in l'internu di l'ove, questu pò influenzà u pruduzzione di melanina, chì resulterà in una variazione di u culore di l'animali.

Altre varianti, cum'è a temperatura à quale hè l'animali adultu, u sustratu, l'alimentu è u stress ponu ancu influenzà l'intensità di i culori chì questi gechi mostranu in cattività. Questi cambiamenti in l'intensità di u culore, è ancu e variazioni di melanina per via di cambiamenti termichi, ùn sò in alcun modu ereditarii.

Leopard Gecko Phase Calculator

A genetica leopard gecko o a calculatrice di fase hè un strumentu chì hè dispunibule in parechji siti web è hà cum'è scopu principale sapè chì seranu i risultati di a prole quandu si traversa dui individui cù fasi sfarenti o mudelli di culore.

Tuttavia, per aduprà questu strumentu hè necessariu cunnosce alcuni principii basi di genetica è tenite à mente chì a calculatrice genetica serà affidabile solu se i dati sò inseriti cù a cunniscenza curretta.

D'altra parte, a calcolatrice di fase leopardo gecko hè efficace solu per cunnosce i risultati in casu gene unicu o mutazioni di un genu unicu, chì sò basati nantu à e leggi di Mendel.

Tipi di Gecko Leopardu

Ancu s'ellu ci sò parechje fasi o tippi di gecko leopardo, pudemu dì chì i principali o più cunnisciuti sò i seguenti:

  • Nurmale o nominale: ùn mostranu micca mutazioni è ponu sprime parechje variazioni in culurazioni di basa.
  • aberrante: u mudellu di e macchie in sti campioni hè mudificatu, paragunatu à u nominale. Ci hè parechji tippi chì sprimenu diversi mudelli.
  • albinos: anu mutazioni chì impediscenu a produzzione di melanina, risultendu in diverse linee di albini cù diversi schemi.
  • viscotta: in questu casu iè, tutti i cromatofori sò influenzati per via di un fiascu in a furmazione di l'embrione, dunque, l'individui manca completamente di culurazione in a pelle. Tuttavia, perchè i cromatofori in l'ochji si formanu in modu diversu, ùn sò micca influenzati è esprimenu u culore nurmale.
  • senza mutivi: hè una mutazione chì provoca l'assenza di un mudellu in a furmazione di macchie nere caratteristiche di a spezia. Cum'è in i casi precedenti, ci sò parechje varianti.
  • Mack neve: avè una mutazione duminante chì dà una culurazione di fondu biancu è giallu. In variazioni, sta culurazione pò esse puramente bianca.
  • gigante: sta mutazione face nasce assai più grande di l'individui nurmali, da chì un maschju possi pisà sin'à 150 g, mentre chì u pesu di un gecko leopardo nurmale hè trà 80 è 100 g.
  • Eclissi: in questi casi, a mutazione produce ochji cumpletamente neri, ma senza influenzà u schema di u corpu.
  • Puzzle: a mutazione in questu casu dà nascita à macchie circulari in u corpu. Inoltre, l'individui cù stu disordine anu spessu u chjamatu sindrome Enigma, un disordine assuciatu à u genu modificatu.
  • iperu è ipo: questi individui mostranu variazioni in a produzzione di melanina. U primu pò purtà à quantità più alti di i normali di stu pigmentu, chì provoca un'intensificazione di i mudelli di culore in e macchie. U secondu, à u cuntrariu, produce menu di questu compostu, resultendu in l'absenza di macchie nantu à u corpu.

Cum'è simu stati capaci di evidenzia, l'allevu in cattività di u gecko leopardo hà purtatu à a manipulazione di i so geni per urganizà selettivamente o cuntrullata una grande varietà di espressioni fenotipiche. Tuttavia, vale a pena di dumandassi quantu hè desiderabile questu, cum'è u sviluppu naturale di sti organismi hè mudificatu. D'altra parte, ùn si deve micca dimenticà chì u gecko leopardo hè una spezia esotica è stu tippu d'animali sarà sempre megliu in u so habitat naturale, eccu perchè parechje persone consideranu chì sti animali ùn devenu micca esse animali domestici.

Esempii di tappe leopard gecko

Videremu quì sottu alcuni esempi cù foto di e fasi di u gecko leopardo:

leopardo gecko valutatu

U gecko leopardo nominale si riferisce à a fase senza mutazione, ie un gecko leopardo normale o originale. À questu stadiu, hè pussibule apprezzà un mudellu di culore di u corpu chì s'assumiglia à un leopardo, da quì u nome chì riceve sta spezia.

U gecko leopardo nominale hà un culore di fondu giallu chì hè prisente nantu à a testa, a cima di u corpu è e ghjambe, mentre chì tutta a regione ventrale, è ancu a coda, hè bianca. Tuttavia, u mudellu di a tacca nera corre da a testa à a coda, cumprese e zampe. Inoltre, presenta strisce di lavanda d'intensità luminosa chì traversa u corpu è a coda.

tappa di puzzle leopard gecko

A fase di puzzle si riferisce à una mutazione dominante di sta spezia, è l'individui chì l'anu, invece di avè strisce, presenti macchie nere in forma di cerchi nantu à u corpu. U culore di l'ochji hè rame, a coda hè grisgia è u fondu di u corpu hè giallu pastellu.

pò esiste parechje varianti di a fase di puzzle, chì dipenderà da e traversate selettive chì sò fatte, da pudè prisentà altri culori.

Un aspettu di grande impurtanza in l'animali chì anu sta mutazione hè chì soffrenu di un disordine, u chjamatu Sindrome di Enigma, chì li face impussibule di fà muvimenti coordinati, da pudè marchjà in circuli, fighjà senza movesi, avè tremori è ancu incapacità à caccia per l'alimentu.

Fase gialla alta di Leopard gecko

Questa variante di u gecko leopardu nominale hè caratterizata da u so culore giallu assai intensu, chì hà fattu nasce u nome di a fasa. Puderanu prisentà una pigmentazione arancione nantu à a coda, cù peculie macchie nere nant'à u corpu.

Alcuni effetti esterni durante l'incubazione, cum'è a temperatura o u stress, ponu influenzà l'intensità di u culore.

Tappa RAPTOR di u gecko leopardu

Cunnisciutu ancu cum'è gecko leopardu di mandarina. U nome di questu campione vene da l'iniziali di e parolle inglesi Albino à occhi rubini senza trama aranciu, dunque, hè un acronimu è denota e caratteristiche chì anu l'individui in questa fase.

L'ochji sò un tonu intensu rossu o rubinu (Occhi rubini), u culore di u corpu hè una cumbinazione chì vene da u ligna albina tremper (albinu), ùn hà micca i tipichi tippi di corpu o macchie (senza pattern), ma hà un culore aranciu (aranciu).

Avà chì sapete tuttu di e fasi di leopardo gecko, assicuratevi di fighjà questu altru articulu nantu à i tipi di lucertula - esempi è caratteristiche.

Se vulete leghje più articuli simili à Fasi Leopard Gecko - Cosa Sò è Esempii, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Curiosità di u mondu animale.