Cumu cura di un gattu anzianu

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 6 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Come capire che un gatto sta per morire – 5 sintomi evidenti
Video: Come capire che un gatto sta per morire – 5 sintomi evidenti

Cuntenutu

U misgiu chì sapiamu cum'è un gattinu hà invechjatu, è avà hè a nostra rispunsabilità di curà lu per chì u nostru misgiu invechjatu continuessi à gode di una bona qualità di vita malgradu u passu di u tempu.

Deve sapè què un ghjattu hè cunsideratu anzianu da 8 anni, ma ùn v'inchietate, hà ancu parechji anni da campà, pò campà finu à i 18 anni o ancu i 20. Se avete bè cura di u vostru misgiu, aumentate assai e probabilità chì invechja in bona salute.

In questu articulu di PeritoAnimal vi spiegheremu cunsiglii utili è trucchi per chì sapete cumu curà un vechju misgiu, cuntinuà à leghje.

Una attività fisica regulare

Se u vostru misgiu hà più di 8 anni hè assai impurtante ch'ellu fermi attivu, ancu s'ellu hè nurmale chì cù l'età li piaci à dorme di più in più.


Ghjucate cù u vostru misgiu 15 minuti à ghjornu hè una ottima opzione per tenervi attivi, per stimularvi fisicamente è mentalmente. L'eserciziu attiva a circulazione di sangue di u vostru misgiu, rinforza e so articulazione è cunserva i so musculi.

Ùn fà eserciziu ùn pò mai risultatu in un prublema di obesità seriu, qualcosa chì accurtà a vostra speranza di vita. S'ellu hè u vostru casu, PeritoAnimal vi mostra alcuni esercizii per i misgi obesi.

vi dà tranquillità

Ancu s'ellu hè assai impurtante per esercitallu un pocu, a verità hè chì a tranquillità hè ancu assai impurtante. Bisognu lascia riposà u ghjattu quandu dorme è ùn vi disturbanu micca.


Se avete difficoltà à cullà e scale, duvete aiutallu è ripiglià lu, mette qualchì cuscinu vicinu à i radiatori di calore per pudè fà un sonnu quì. Tuttu ciò chì pudemu fà per simplificà è simplificà a vita di u vechju misgiu hè bonu.

Monitorate u vostru statu di salute

Quandu u nostru misgiu invechja, duvemu esse più attenti à a so salute è cuntrullallu cù visite à u ghjattu. veterinariu ogni 6 mesi. Trà appuntamenti, simu noi chì duvemu usservavvi, sente cumu site è capite se avete qualchì prublema.

Duvete avvisà u vostru veterinariu di qualsiasi cambiamentu di comportamentu cum'è mancanza d'appetitu, salute aumentata, aggressività anormale o se u vostru misgiu pare depressu.

A depressione o a prostrazione ponu esse segni di malattia è duvemu tene contu di questu. A mancanza di appetitu è ​​a sete eccessiva ponu esse segni di vari disordini: prublemi di rene, prublemi di fegatu, gastrite. Questi prublemi sò più cumuni quandu u ghjattu invechja, dunque hè raccomandatu di fà analisi di sangue regolarmente da 8-10 anni. uttene à fà ne unu diagnosticu precoce hè a chjave per u successu trattamentu di i prublemi di i misgi anziani.


curà a to bocca

U mancanza d'appetitu pò esse duvuta à a furmazione di placca dentale chì provoca una gingivitis dulurosa in u misgiu è li impedisce di masticà a so croccia. E malatie di i denti sò cumuni in i vechji misgi è sò generalmente accumpagnati da u cattivu rispiru.

Scuprite ancu in PeritoCunsiglii d'animali per caccià u tartru in i misgi. Tuttavia, in casi severi u vostru misgiu anzianu pò avè bisognu di un interventu veterinariu, è per questu avete bisognu di analisi di sangue perchè richiede anestesia generale, qualcosa chì hè incompatibile cù alti livelli di urea o creatinina.

Una dieta adatta à l'età

À l'alimenti industriali sò più equilibrati chì una dieta fatta in casa è dà à u nostru misgiu a taurina necessaria per u bon funziunamentu di i so organi. E razioni secche permettenu di frotte i denti è di limità a furmazione di a placca dentale.

Sceglie una gamma di alimenti adattati per i misgi anziani hè assai impurtante per mantene a so salute equilibrata. Per un gattu anzianu chì pò soffre di insufficienza renale, duvemu evità e razioni bovine è preferisce u pullastru.

Hè ancu impurtante chì u nostru ghjattu hà sempre acqua fresca à a vostra dispusizione è duveriamu cambialu regolarmente per ch'ellu u beva è rimanga idratatu. Se truvate chì ùn beite micca, pudete di tantu in tantu dà li manghjà umidi postu chì cuntene una alta percentuale d'acqua.

attenti è caccia

Bisognu brush regularmente i capelli per caccià i capelli morti chì pudete ingerisce quandu si pulisce. Durante stu rituale pudemu prufittà di l'occasione di cuntrullà a cundizione di a so pelle, a so pelle è ancu di sparte una bona stonda cun ellu. Hè ancu cunsigliatu ochji è arechje pulitis di modu regulare, cù una carta dolce imbruttata in acqua o in garza sterile.

Cù l'età, u ghjattu anzianu hè menu attivu è e so unghje si usanu menu è diventanu più fragili. A suluzione hè di taglià e unghie, prufittendu di l'occasione per pruvà chì i cuscini di u nostru misgiu sò in bon statu.

À tuttu què ci vole à aghjunghje u ciarbeddu è l'affettu: dà attenzione è affettu per u nostru ghjattu hè assai bonu per ellu. I misgi amanu cuddling è esse coccurati, è chì rende u so invecchiamentu più felice!