Cumu cura di i pesci neon

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 7 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 26 Ghjugnu 2024
Anonim
NEON - Paracheirodon innesi 🐟 Scheda Tecnica
Video: NEON - Paracheirodon innesi 🐟 Scheda Tecnica

Cuntenutu

O Melanotaenia boesamani, cunnisciutu cum'è pesciu arcubalenu, hè un picculu pesciu di culori viventi chì vene da i lati di l'Indonesia è di a Nova Guinea ma hè attualmente distribuitu in tuttu u mondu in cattività. À Culori vivi di sta spezia, chì mischjanu turchinu, viulettu, giallu, rossu è biancu, anu cunvertitu questu pesciu in unu di i preferiti per l'acquari di casa, induve si distinguenu per a so bellezza è i so movimenti rapidi di natazione.

Se state pensendu à aduttà unu o più di questi esemplari, avete bisognu di sapè tuttu ciò chì hà da fà cù e cundizioni in cui duverete alloghju. Per questa ragione, l'Espertu Animale hà scrittu questu articulu cumu cura di i pesci neon, più specificamente, di pesci arcubalenu.


Alimentazione di i pesci Rainbow Neon

L'arcubalenu hè onnivuru è assai ingordu. Circà l'alimentu ùn hè micca un prublema per ellu. U più raccomandatu hè cibu seccu fattu apposta per elli. Inoltre. certi sperti sustenenu in favore di l'usu di piccule prede vive cume e larve.

Sti pesci ùn si pascenu di nunda chì sia cascatu in fondu à u lavu. Per questa ragione, ùn manghjaranu ancu nunda chì cade in u fondu di l'acquariu. Duvete moderà a quantità è adattassi secondu a quantità di individui chì si trovanu in l'acquariu. ùn v'inchietate micca assai veloce è vorace, dunque, se li date a quantità adatta, si alimenteranu bè.

L'acquariu ideale

Malgradu a so piccula dimensione, l'arcubalenu hè un gran nuvatore, li piaci à viaghjà longu distanzi è hè un attillu eccellente. Per questa ragione, cun un numeru menu o uguale à 5 di questi pesci, a acquariu di almenu 200 litri. Sè pussibule, cumprà una ancu più grande. Deve esse altu almenu 1 metru. Più ci hè stanza per nuà, megliu serà.


Dentru à l'acquariu, si consiglia di aduprà un sustratu scuru è una grande varietà di piante acquatiche, situatu per ùn esse un ostaculu per a mobilità di i pesci. Una peculiarità di sti pesci hè chì quandu sò depressi o fastidiati, ùn anu micca cusì culori brillanti.

In listessu modu, si consiglia di avè assai luminosità, bona ossigenazione è installendu un filtru chì hè capace di generà currenti suttili chì simulanu l'ambiente naturale di sta spezia.

Acquariu d'acqua

E caratteristiche di l'acqua sò di primura per assicurà a qualità di vita di i pesci. L'aspettativa media di vita di i pesci arcubalenu hè di 5 anni.

Per questa ragione, duvete tene un temperature mite, micca inferiore à 23 gradi Celsius nè superiore à 27 gradi. U PH deve esse bassu è di durezza moderata. U igiene di l'acquariu hè estremamente impurtante. Per questa ragione, duverete cambià l'acqua spessu, soprattuttu se vedite frammenti alimentari in fondu.


Relazione cù altri pesci

U pesciu arcubalenu pò cunvivisce cù altre spezie, ma hè necessariu selezziunà e spezie assai bè per ùn influenzà e cundizioni di l'acquariu è assicurà a tranquillità di tutti i pesci.

Per i pesci di listessa spezia, si raccomanda di acquistà una scola di 5/7 pesci, chì ponu tene cumpagnia è bagnà inseme. Per sceglie cumpagni di altre spezie, hè necessariu piglià in contu u caratteru rapidu di l'arcubalenu è a personalità nervosa, è dinò a passione per a natazione è u cumpurtamentu rapidu à u mumentu di manghjà. In questu sensu, ùn hè micca cunsigliatu per piazzà e razze chì sò troppu calme o lente in u listessu acquariu, chì ponu esse disturbati da u cumpurtamentu di stu nuvatore naturale.

cichlidi è i barbelli sò e migliori opzioni per sparte l'acquariu cù questi pesci. Tuttavia, devi sempre esse cusciente di u cumpurtamentu di e diverse spezie è assicurà chì ùn ci sia micca prublemi cù a coesistenza. L'arcubalenu, ben chì sia un pocu iperattivu, hè assai pacificu, ciò chì a rende facilmente adattabile à l'altri pesci.

Sè site solu un principiante in passatempi di l'aquarium, vedi chì pesci sò ideali per i principianti.