E malatie più cumune in i misgi

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 12 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
E malatie più cumune in i misgi - Animali
E malatie più cumune in i misgi - Animali

Cuntenutu

Se avete un gattu o pensate à accoglie unu in a vostra famiglia, duvete esse cuscenti di parechje cose chì sò impurtanti per a vostra cura. Frà e cose più impurtanti chì duvete sapè per aiutà u vostru felinu currettamente ci sò e malatie da chì pò soffre.

In questu novu articulu di PeritoAnimal, indicemu quale sò i malatie più cumuni in i misgi. Vi ramintemu chì u megliu modu per prevene una di queste malatie hè di visità regularmente u veterinariu è d'avè e vostre vaccinazioni à ghjornu.

E malatie gravi più frequenti in i misgi

Cum'è qualsiasi cosa viva, i felini ponu ancu soffre di una varietà di malatie, alcune più gravi cà altre. In u casu di i misgi, a grande maggioranza di queste malattie sò causate da diversi tipi di virus.. Fortunatamente, cù una prevenzione curretta hè pussibule di evità parechji per i quali esistenu dighjà vaccini.


Sottu truverete infurmazione nantu à e malatie gravi più frequenti in i misgi:

  • Leucemia felina: Hè una malattia virale di i misgi prodotta da un oncovirus, vale à dì, hè un tipu di cancheru trasmessu da u cuntattu cù i fluidi corporei. Per esempiu, e lotte di i misgi ponu causà una ferita chì sanguina quandu si puliscenu è si leccanu è venenu in cuntattu cù a saliva di l'altri misgi. S'elli spartenu una scatula di littera, ponu ancu entre in cuntattu cù l'urina è e feces d'altri misgi. Una mamma infettata pò passà u virus attraversu u so latte quandu allatta a so discindenza, frà parechje altre forme di trasmissione per cuntattu fluidu. Sta malattia affetta di solitu i cuccioli è i ghjovani gattini è hè cumuna in grandi gruppi cum'è splutazioni è culunie stray. Hè una di e malatie e più gravi per via di a facilità di trasmissione è di a misura di i danni chì cagiona, cumprese a morte. Provoca tumori in diversi organi di u corpu di u misgiu affettu, infiammazione di i nodi linfatichi, anoressia, perdita di pesu, anemia è depressione. U megliu modu per prevene sta malatia hè di vaccinà è impedisce chì u vostru gattinu entre in cuntattu cù altri animali chì sò dighjà malati.
  • Panleucopenia felina: Sta malatia hè causata da un parvovirus chì hè in qualchì modu ligatu à u parvovirus caninu. Hè ancu cunnisciutu cum'è distemper felinu, enterite o gastroenterite infettiva. L'infezzione si face per u cuntattu cù i fluidi corporei da un fattu infettu. I sintomi cumuni includenu febbre è dopu ipotermia, vomitu, diarrea, depressione, debolezza, disidratazione è anorexia. Eseguendu analisi di sangue, hè pussibule di vede una calata significativa di globuli bianchi è / o di globuli bianchi.Sta malatia virale affetta più severamente i cuccioli è i gattini. U trattamentu si compone di idratazione intravenosa è antibiotici, frà altre cose chì dipendenu da u prugressu di a malatia è di u statu di u misgiu malatu. Sta malatia hè murtale, dunque ogni misgiu malatu deve esse separatu da l'altri chì ponu stà sani. A prevenzione consiste in vaccinà è evità u cuntattu di u to animale cù altri misgi chì sò dighjà malati.
  • Rinotracheite felina: In questu casu, u virus chì causa a malattia hè un herpesvirus. U virus rimane in e vie aeree, causendu infezioni di e vie respiratorie. Trà 45 è 50% di e malatie respiratorie in i misgi sò causati da stu virus. Affetta in particulare i misgi giovani micca vaccinati. I sintomi includenu frebba, starnutimentu, nasu chì cola, cunghjuntivite, strappi è ancu ulceri corneali. Hè infettatu per cuntattu cù fluidi cum'è secrezioni nasali è saliva. Sta malattia pò esse prevenuta cù una vaccinazione curretta. Ùn ci hè micca trattamentu specificu per a malatia, i sintomi sò trattati. I misgi guariti diventanu purtatori una volta ch'elli ùn mostranu più sintomi, ma continuanu à portà u virus è ponu infettà altri individui. L'ideale hè a prevenzione per via di a vaccinazione.
  • Calicivirus o Calicivirus Felinu: Sta malatia virale felina hè causata da un picornavirus. I sintomi includenu starnuti, frebba, assai salivazione è ancu ulcere è vesciche in bocca è lingua. Hè una malattia diffusa cù alta mortalità. Riprisenta trà 30 è 40% di i casi d'infezioni respiratorii in i misgi. L'animale toccu chì riesce à superà a malattia diventa purtatore è pò trasmette a malatia.
  • Pneumonite Felina: Sta malattia produce un microorganismu cunnisciutu cum'è Chlamydia psittaci chì pruduce una seria d'infezioni chjamate chlamydia chì sò carattarizati da rinite è cunghjuntivite in i misgi. Questi microorganismi sò parassiti intracellulari chì si infettanu per via di u cuntattu direttu cù i fluidi è e secrezioni corporee. Ùn hè micca una malattia fatale in sè, ma per evità complicazioni chì puderebbenu causà a morte di u gattu, duvete vede u vostru veterinariu u più prestu pussibule per cumincià u trattamentu. A pneumonite felina, cù a rinotracheite felina è u calicivirus, eranu u cumplessu respiratoriu felinu ben cunnisciutu. I sintomi di a pneumonite felina includenu strappi eccessivi, cungiuntivite, palpebre ferite è arrossate, abbondante secrezione oculare chì pò esse giallastra o verdastra, starnuti, frebba, tosse, nasu seccu, è mancanza di appetitu, trà altri. U trattamentu deve esse basatu annantu à antibiotici in più di lavati d'ochji cù gocce speciali, riposu, una dieta ricca di carboidrati è, se necessariu, terapia fluida cun siero. Cum'è cù a maiò parte di e malatie, a megliu prevenzione hè d'avè a vaccinazione à ghjornu è evità u cuntattu cù i misgi chì ponu avè sta malatia è trasmette la.
  • Immunodeficienza Felina: U virus chì causa sta malattia hè u lentivirus. Hè cunnisciutu cum'è aiuti felini o aiuti à i misgi. A so trasmissione accade di solitu in e lotte è durante a ripruduzzione, postu chì hè trasmessa per mezu di u morsu di un gattu malatu à l'altru. Affetta assai i misgi adulti sterilizzati. I sintomi chì rendenu i guardiani suspettosi di sta malattia includenu una depressione completa di u sistema immunitariu è malatie secondarie opportuniste. Queste malatie secondarie sò di solitu quelle chì causanu a morte di u ghjattu malatu. I sperti ùn anu ancu trovu una vaccina efficace, ma ci sò certi misgi chì sviluppanu resistenza à sta malatia da esse in cuntattu cù i misgi chì sò dighjà malati.
  • Peritonite infettiva: In questu casu, u virus chì provoca a malatia hè un coronavirus chì affetta più gatti ghjovani è di tantu in tantu anziani. Si trasmette principalmente per e feci di i misgi infettati quandu un ghjattu sanu li sente è u virus entra in e vie aeree. Hè più cumunu in e zone cù assai misgi cume i siti di ripruduzzione, e culunie vagabonde è altri lochi duve coesistenu parechji misgi. i sintomi più notevuli includenu frebba, anoressia, gonfiore in l'addome è l'accumulazione di fluidu in l'addome. Hè perchè u virus attacca i globuli bianchi, causendu infiammazione di e membrane in u pettu è in e cavità addominali. S'ellu si verifica in a pleura, produce pleurite, è se affetta u peritoneu, provoca peritonite. Ci hè a vaccinazione contr'à sta malatia, ma una volta cuntratta ùn ci hè micca rimediu, essendu murtale. Dunque, hè megliu à seguità i protocolli di vaccinazione è impedisce à u vostru misgiu di cuntrae a malatia. Solu u trattamentu sintomaticu di sustegnu pò esse datu per alleviare u dolore è l'inconfortu di u misgiu. A megliu prevenzione hè di avè a vaccinazione à ghjornu, evità situazioni chì indebuliscenu l'animali è causanu stress, è evitate di avè relazioni cù i misgi malati.

  • Rabbia: Sta malatia causata da un virus hè sparta in tuttu u mondu. Si trasmette trà e diverse spezie di mammiferi, cumpresi l'omi, chì ne facenu una zoonosi. Si trasmette per via di a saliva inoculata cù un morsu da un animale infettu à l'altru. Fortunatamente, hè stata eradicata o almenu cuntrullata in parechje zone di u mondu attraversu una vaccinazione affidabile è hè obbligatoria in parechji paesi.

Altri prublemi di salute cumuni in i misgi domestichi

In a sezione precedente, avemu parlatu di e malatie principali più gravi. Tuttavia, hè ancu impurtante menzionà altri prublemi di salute è malatie cumuni ancu è cose impurtanti chì ponu influenzà i misgi:


  • Allergii. Cum'è cun noi, i misgi soffrenu ancu d'allergii da urigine assai diverse. Pudete cunsultà questu articulu PeritoAnimal per amparà di più nantu à l'allergie à i misgi, i so sintomi è u trattamentu.
  • Cunghjuntivitis. I misgi anu una salute dilicata di l'ochji, cusì piglianu cungiuntivitis facilmente. Amparate tuttu nantu à a cungiuntivitis in i misgi entrendu in u nostru articulu.
  • Malatia parodontale. Sta malatia chì tocca a bocca di u vostru felinu hè cumuna, in particulare in i misgi anziani. Pò esse fatale s'ellu ùn hè trattatu à tempu. Pudete ancu vede cunsiglii per caccià u tartru di i misgi in u nostru articulu.
  • Otite. L'Otitis ùn hè micca solu cumuna in i cani, hè unu di i prublemi di salute i più cumuni, faciuli à risolve in i misgi. Pudete cunsultà st'articulu per sapè tuttu nantu à l'otite di u ghjattu.
  • Obesità è pesu eccessivu. L'obesità hè un prublema assai cumunu in i misgi domestichi oghje. Vede tuttu nantu à cumu prevene l'obesità in i misgi in u nostru articulu.
  • Friddi. U fretu cumunu hè cumunu trà i misgi. Ancu s'ellu hè causatu da un prugettu, hè assai cumunu in questi picculi pelosi. In questu articulu, pudete truvà rimedii casani per a gripe in i misgi.

  • Avvelenamentu. L'avvelenamentu in i misgi hè più frequente di ciò chì puderia sembrà. Hè un prublema assai seriu per a salute di u vostru felinu. Quì pudete truvà tuttu nantu à l'avvelenamentu di i misgi, i sintomi è i primi aiuti.

Prevenzione generale di e malatie feline

Cum'è l'accennatu à l'iniziu di st'articulu, a cosa più impurtante per impedisce à u vostru misgiu di soffre di qualsiasi di ste malatie hè a prevenzione regulare di l'agenti chì li ponu causà. Deve vede u veterinariu periodicamente è ogni volta chì rilevate sintomi o anomalie chì ùn sò micca normali in u cumpurtamentu di u vostru misgiu.


Rispettate u calendariu di vaccinazione, postu chì hè di primura chì u vostru misgiu sia vaccinatu postu chì i vaccini amministrati servenu precisamente per prevene alcune malatie cumune è assai gravi.

Hè di primura chì teniate un sia a vermiculazione interna sia esterna. In casu di parassita interna, ci sò prudutti cum'è pasticchi, pasticchi è altri masticabili cun dosi di antiparassiti adatti per i misgi. Per a deworming esterna, ci sò spray, pipette o colli. Ùn aduprà mai alcunu di sti prudutti chì ùn sò micca specificamente destinati à i misgi. Puderete pensà chì dà à u vostru misgiu una dosi più bassa per i cuccioli và bè, ma hè abbastanza prubabile chì intusichiate involuntariamente u vostru misgiu.

Infine, duverebbe evità di cuntattà u vostru felinu cù l'altri chì u so statu di salute hè scunnisciutu, soprattuttu se a so apparizione vi face suspettà alcuni sintomi di prublemi o malatie pussibuli.

Scuprite puru u nostru articulu nantu à u cat cù a sindrome di Down esiste?

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.