Perchè u mo cane ùn cresce?

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 17 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Multi-sub历史传奇电视剧【国医传】 36 徐帆嫁入一脉单传国医世家,社会动荡,悬壶济世的陌生面孔留传百世的神奇秘方,一段起死回生的传奇。(《青衣》《结婚十年》徐帆、赵文瑄、王绘春) 中国电视剧
Video: Multi-sub历史传奇电视剧【国医传】 36 徐帆嫁入一脉单传国医世家,社会动荡,悬壶济世的陌生面孔留传百世的神奇秘方,一段起死回生的传奇。(《青衣》《结婚十年》徐帆、赵文瑄、王绘春) 中国电视剧

Cuntenutu

Quandu u cucciolu vene in casa nostra, hè nurmale chiedeci à noi stessi alcune questioni di basa, soprattuttu s'ellu hè u nostru primu cane. Dumande cume quantu ci vulerà à amparà à piscià in u locu ghjustu o quantu ci vulerà à ghjunghje à a vostra taglia adulta sò e più cumune in a clinica veterinaria.

A volte notemu una differenza in a crescita di u nostru cane in relazione à l'altri è dumandemu "Perchè u mo cane ùn cresce?".In st'articulu PeritoAnimal, spiegheremu alcune di e malatie chì ponu impedisce à u vostru cane di sviluppassi nurmalmente.

Errori di alimentazione

In questu campu, includemu tutte e malatie chì noi stessi causemu senza sapemu, chì ponu causà ritardi in a crescita di u cucciolu.


Se vulete offre un dieta casalinga à u vostru cane, risicate ùn calculà micca i bisogni di tutti i nutrienti currettamente (proteine, carboidrati, lipidi ...) è, in un stadiu criticu, cum'è i primi mesi di vita, questu pò purtà à cambiamenti irrecuperabili.

U più cumunu hè u ritardu di crescitacù l'osteodistrofia ipertrofica chì i supplementi di calciu causanu. I "rachitismi", generalmente associati à una mancanza di calciu è di fosforu, ma chì ponu esse causati da una mancanza di Vitamina D (senza ella, un metabolismu di calciu adattu ùn si pò fà) vene in mente.

Indipendentemente da a nostra bona vuluntà, duvemu capisce chì fà manghjà cù amore è cura ùn basta micca. Alcuni nutrienti impediscenu l'assorbimentu di l'altri è l'alimenti cù più proteine ​​ùn sò micca sempre benefiziali (tuttu dipende da u valore biologicu di sta proteina è u rene finisce per pagà l'eccessu). A volte u prublema hè in a relazione curretta di elementi traccia.


Cume per evità carenze nutrizionali in cuccioli?

Se vulemu offre una dieta casalinga à u nostru cucciolu, hè di primura di circà l'aiutu di un nutrizziunistu veterinariu chì preparemu una dieta specifica è adatta per u nostru cane, evitendu i rischi per a so salute menzionati sopra. Tuttavia, l'ideale hè di offre alimentu specificu per cani chì cuntene l'infurmazioni chì hè nutrizionalmente cumpletu.

Duvemu evità di offre supplementi nutrizionali, postu chì tutti i mangimi di qualità media-alta anu un ratio calciu-fosforu adeguatu, è ancu proteine ​​digeribili, percentuale di lipidi, acidi grassi insaturi, ecc.

Vi dumandate un supplementu di crescita di cane? U cucciolu ùn cresce micca più grande o megliu pigliendu supplementi in più. Hè evidenti chì seranu necessarii se optemu per diete casalinghe, ma evitemu di usalli in questu periodu criticu, per i numerosi vantaghji ch'elli ponu offre in u futuru. Se vulete sapè se u vostru cucciolu crescerà assai, leghjite u nostru articulu nantu à questu tema.


Almenu in i primi 12-18 mesi di vita, secondu u tippu di razza canina, duvemu sceglie un dieta cummerciale di qualità, chì hà ancu dettagliatu a quantità quotidiana ch'elli devenu manghjà è cume distribuisce.

ipotiroïdismu congenitu

Se u cucciolu soffre d'ipotiroïdismu congenitu significa chì hè natu cù l'incapacità di pruduce abbastanza ormoni tiroidiali. Questu porta à cambiamenti evidenti:

  • Ritardu di crescita.
  • Apatia, perdita di appetitu, letargia ...
  • Un cane goffu è inattivu.
  • Capelli micca lucenti è qualchì volta alopecia (mancanza di capelli in certe zone)
  • Problemi d'ossificazione in alcune parti di l'osse.

À u primu pensemu chì a so mancanza di coordinazione di u muvimentu è a so sonnolenza costante eranu per u fattu chì era un cucciolu. Quandu u tempu passa, diventa più evidenti. Se cunniscite i so fratelli da a listessa littera, pudete vede chì dopu à qualchì mese, si sviluppanu nurmalmente mentre u vostru ferma chjucu è inattivu.

Diagnosticu

Unu analitiche cumplette, chì determina a produzzione di ormoni tiroidiali è a produzzione di ormoni cume TSH è TRH, guidanu u veterinariu per a patologia.

Trattamentu

A megliu opzione hè l'amministrazione di l'hormone di tiroide (tiroxina) ogni 12 ore. E visite regulare à u veterinariu sò di primura per adattà a dosa, è ancu per fà testi cumpleti per cuntrullà i cambiamenti metabolichi pussibuli.

nanismu pituitaria

Fortunatamente, hè raru, ancu se guasi tutti i veterinarii cù più di una decina d'esperienza anu dighjà avutu unu di sti casi in manu. Hè carenza congenita di ormone di crescita (somatotrofina), chì si produce à u livellu pituitario. Da qui u so nome cumunu "nanu pituitario".

Cum'è a so cundizione congenita indica, hè un'alterazione ereditaria, tipica di certe razze, u Pastore Tedescu essendu di sicuru u più toccu. In una scala assai più chjuca, i casi sò stati discritti in spitz è weimaraner.

segni clinichi

Da dui mesi in avanti, cuminciamu à nutà chì u nostru cucciolu ùn si sviluppa micca cum'è l'altri. Quandu u tempu passa, ci truvemu certi caratteristiche di sta malatia:

  • A persistenza di u pelu di cucciolo è, più tardi, l'alopecia.
  • Pioderma, infezioni cutanee.
  • E proporzioni di u corpu sò mantenute (sò cum'è un adultu, ma chjucu).
  • L'atrofia di e gonadi (i testiculi, in i masci, sò sottusviluppati).
  • E fontanelle, vale à dì, l'unione trà l'osse di u cranu, restanu aperte assai più longu.
  • A dentizione di cuccioli dura assai, ci hè un ritardu assai evidente per passà à protesi permanenti.

Se ùn agemu micca in tempu, dopu un periodu variabile di tempu, l'effetti di a carenza di ormone di a crescita è di mancanza di altri ormoni pituitaria (ipotiroïdismu), qualcosa chì accade spessu dopu à un annu o dui. Cusì, guasi tutti quelli chì soffrenu di nanismu pituitaria sviluppanu l'ipotiroïdismu à a fine di quellu tempu.

  • Ipotiroïdismu: inattività, perdita di appetitu, letargia ...
  • Cambiamenti di rene: danni causati da l'hormone di tiroide tiroxina.

Diagnosticu

L'evoluzione clinica di e visite periodiche di u nostru cane porterà à u suspettu di u veterinariu, chì hà da fà un test di sangue à u IGF-I (Crescita cum'è insulinaFattore) hè qualcosa chì u fegatu sintetizza in ordine direttu di l'ormone di crescita o somatotrofina. Hè più faciule di rilevà stu fattore ch'è l'hormone stessu è cusì hè determinata a so assenza. Tuttavia, alterazioni di un altru tippu, cume a gestione metabolica o cattiva, devenu esse precedentemente scartate prima di determinà un trattamentu.

Trattamentu

Ùn ci hè micca una opzione esclusiva è l'aspettativa di vita di sti cuccioli hè più corta chè quella di un cucciolu nurmale, ma ponu sempre campà uni pochi d'anni cù una bona qualità di vita s'elli sò curati currettamente.

  • Ormone di a crescita (umanu o bovinu). Hè caru è cumplicatu da acquistà, ma applicatu 3 volte à settimana per qualchi mesi pò dà boni risultati.
  • Medroxyprogesterone o Progesterone: Analogi di l'hormone progesterone. Prima di inizià qualsiasi trattamentu di ormoni sessuali, hè necessariu sterilizà masci è femine. Sò largamente aduprati, soprattuttu u primu.
  • Tiroxina: Quandu tutti sviluppanu ipotiroïdismu dopu un paiu d'anni, hè abituale misurà a funzione tiroidea spessu è, quandu si nota una diminuzione di i testi, medicassi per a vita.

Prublemi cardiaci

qualchì volta a flussu di sangue inadeguatu pò causà ritardi in a crescita. Hè cumunu d'osservà in numerose letti qualchì individuale chì cresce menu cà l'altri è chì rileva un mormore di core durante l'auscultazione.

Pò esse un stenosi di a valvula (ùn si apre micca bè), chì significa chì u sangue espulsu da u core à l'organi ùn hè micca listessu. I segni clinichi sò un cane inattivu cù ritardu di crescita. Hè una malatia congenita, ghjè per quessa chì i genitori di stu cucciolu devenu smette di ripruducesi, è ancu i fratelli di sta littera.

Altre volte, simu di fronte à Ductus arteriosus persistente, hè un cunduttu chì hè prisente in u fetu prima di a nascita, attraversu chì u sangue venoso è arteriale (ossigenatu è micca ossigenatu) hè mischju. Nantu à u fetu ùn accade nunda, postu chì a mamma hè incaricata di furnisce l'ossigenu per questu, ma s'ellu ùn s'atrofia prima di nasce cum'ellu ci vole, e cunsequenze seranu:

  • Un cucciolu chì ùn cresce, senza appetitu.
  • Debbulezza, tachipnea.
  • Posizione di testa estesa per pruvà à respirà megliu.
  • Crolli, intolleranza à l'eserciziu tutale.

Diagnosticu di u duttore arteriosu

Sente un rimore continuu à a basa di u core (zona superiore) in un cucciolu chì ùn cresce, cù a debolezza è l'intolleranza à l'eserciziu spessu indicanu sta patologia. Sì, in più, hè di una razza suscettibile (Maltese, Pomeranian, Pastore Tedescu ...) sò forti indicazioni di sta malatia. Saria necessariu eseguisce X-ray, elettrocardiograma, è possibbilmente ultrasound.

Trattamentu

U conduttu hè faciule da riparà attraversu a cirurgia relativamente simplice, ma implica apertura di u pettu. Dopu chì u conduttu hè cunnessu, u core cumincerà à travaglià normalmente. U periodu postoperatoriu hè dulurosu, ma u cucciolu pò cuntinuà à sviluppassi nurmalmente è cresce cum'è qualsiasi altru adultu di a so razza. Tuttu dipende da u statu chì si trova quandu a malattia hè rilevata è i danni precedenti chì u core hà patitu prima di l'intervenzione.

Una stenosi di valvula (aortica, pulmonaria, ecc.) Hè assai più cumplicata è a chirurgia di a valvula cardiaca ùn hè micca sviluppata cum'è in l'omu.

altre patulugie

Ci hè assai prublemi metabolichi o strutturali chì u nostru cucciolu pò nasce cù ciò chì pò purtà à un ritardu di a so crescita. Riassumemu alcuni di elli:

  • Disturbi di u fegatu: U fegatu hè u purificatore di u corpu è u so malfunzionamentu per via di prublemi congenitali o acquistati pò purtà à una crescita anormale.
  • Prublemi intestinali: U calciu hè assurbutu intestinale è u so metabolismu hè direttamente ligatu à i livelli di vitamina D. Ogni fallimentu di enterociti (cellule intestinali) pò alterà l'assorbimentu di calciu.
  • prublemi di reni: Tutta l'omeostasi di calciu è di fosforu dipende da a funzione renale curretta.
  • diabetes mellitus: A pruduzzione insufficiente di insulina à a nascita pò causà una crescita anormale.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.