Cuntenutu
- alimentazione d'elefanti
- Chì manghjanu l'elefanti in cattività
- Chì manghjanu l'elefanti salvatichi
- U fustu di l'elefante in a so alimentazione
L'elefante hè unu di i cinque grandi in Africa, vale à dì, hè unu di i cinque animali putenti di stu cuntinente. Ùn hè micca casu chì hè u più grande erbivore di u mondu.
Tuttavia, l'elefanti si ponu truvà ancu in Asia. Sì sì un elefante africanu o asiaticu, avete certamente pensatu à quantu è chì elefanti manghjanu per esse cusì grandi.
Ùn v'inchietate, in questu articulu Espertu Animale spieguemu tuttu alimentazione d'elefanti.
alimentazione d'elefanti
l'elefanti sò animali erbivori, vale à dì, manghjanu solu piante. Stu fattu chjama l'attenzione di parechje persone, postu chì pare stranu chì un animale di l'ala di l'elefante manghjessi solu erbe è verdure.
Ma una cosa duvemu piglià in contu hè chì un elefante manghja circa 200 chilò di cibu per ghjornu. Ci sò alcune persone chì credenu chì l'elefanti ponu cunsumà a vegetazione di una regione intera per via di e quantità elevate di alimenti ch'elli anu bisognu.
Malgradu què, l'elefanti si movenu in continuu, permettendu cusì à a vegetazione di rigenerassi in continuu.
Unu di i prublemi chì sti mammiferi anu hè quellu digeriscenu solu u 40% di ciò chì manghjanu. Oghje, u mutivu di sta situazione hè sempre scunnisciutu. In più, sò custretti à beie assai acqua, qualcosa chì facenu cù l'aiutu di u so fustu. Hanu bisognu di beie un pocu di ghjornu 130 litri d'acqua.
L'elefanti utilizanu e so corne per scavà in fondu à a terra in a so ricerca implacabile per l'acqua. D’altronde, manghjanu ancu e radiche da chì ponu assorbe un pocu d’acqua.
Chì manghjanu l'elefanti in cattività
L'allevanti di l'elefanti ponu dà:
- u cavulu
- lettuce
- Canna da zucchero
- Mele
- banane
- ligumi
- Fenu
- foglia d'acacia
Arricurdatevi chì un elefante prigiuneru hè un animale stressatu è furzatu è travaglierà secondu a vulintà di l'omu. Qualcosa chì l'elefante ùn merita definitivamente. Parechje di e pratiche chì sò aduprate sò veramente crudeli. aiutalli è ùn incuraghjite micca l'usu di l'animali cum'è strumenti di travagliu.
Chì manghjanu l'elefanti salvatichi
L'elefanti salvatichi manghjanu i seguenti:
- Foglie di l'arburu
- Erba
- Fiori
- Frutti salvatichi
- rami
- machja
- Bambù
U fustu di l'elefante in a so alimentazione
U fustu di l'elefante ùn hè micca solu per beie l'acqua. In fattu, sta parte di u corpu di l'elefante hè assai impurtante per ellu uttene u so alimentu.
A so grande impronta è musculatura u permettenu aduprà u fustu cum'è una manu è in questu modu pigliate e foglie è i frutti da i più alti rami di l'arburi. Si hè sempre dettu chì l'elefanti sò assai intelligenti è u so modu d'utilizà u so troncu ne hè una bona dimustrazione.
Se ùn sò micca capaci di ghjunghje à alcuni rami, ponu scuzzulà l'arburi in modu chì e so foglie è i so frutti cadinu in terra. In questu modu facenu ancu più faciule d'ottene cibu per i so discendenti. Ùn ci scurdemu chì l'elefanti viaghjanu sempre in una banda.
S'ellu ùn fussi micca abbastanza, l'elefanti sò capaci di taglià un arburu per manghjà e so foglie. Infine, ponu ancu manghjà a corteccia di a parte a più legnosa di certe piante s'elle anu fame è ùn ponu truvà altri alimenti.
Sè site un appassiunatu di elefanti, vi cunsigliemu di leghje l'articuli seguenti:
- quantu pesa un elefante
- quantu vive un elefante
- Quantu dura a gestazione di un elefante