razze di cani taliani

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 17 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 23 Ghjugnu 2024
Anonim
Cani di razza italiani
Video: Cani di razza italiani

Cuntenutu

L'Italia hè un paese d'interessu per quelli chì volenu capisce a nostra civiltà è a cultura cuntempuranea, in più d'esse abbagliante cù tuttu l'arte è a gastrunumia ch'ella hà. Hè u paese chì hà assistitu à l'apogée è a scunfitta di l'Imperu Rumanu, è ancu sorprendente per u numeru di razze canine d'origine italiana.

Attualmente, u Ente Nazionale della Cinofilia Italiana (Entità Naziunale Italiana di Cinofilia - ENCI) ricunnosce 16 razze di cani taliani. Da un picculu Maltese à un gigantescu mastinu napulitanu, u "paese di u scarpone" hà cani assai speciali è impressiunanti, tantu per a so bellezza è a so persunalità forte quant'è per i so sensi sviluppati è e so capacità rimarchevuli.


Vulete sapè di più nantu à u razze di cani taliani? Cusì, vi invitemu à cuntinuà à leghje st'articulu PeritoAnimal per incuntrà i 10 cani italiani i più pupulari in u mondu!

razze di cani taliani

Queste sò e razze 16 di cane talianu:

  • Mastinu Napulitanu
  • Maltese
  • Cane Corso
  • bracciu talianu
  • levrier italien
  • Bichon bolognese
  • Pastore-Bergamasco
  • Lagotto Romagnolo
  • Pastore Mareman
  • vulpine talianu
  • Cirneco do Etna
  • Spinone talianu
  • segugio talianu cortu
  • cane da caccia italiano
  • Segugio Maremmano
  • Brindisi Fighter

Mastinu Napulitanu

U Mastinu Napulitanu (napoletano mastino) hè un cane maiò cù un corpu robustu, musculi ben sviluppati è mascelle forte. Alcune di e so caratteristiche fisiche più sorprendenti sò numerose rughe è pieghje chì questi cani mostranu nantu à a so testa è e multiple mascelle chì si formanu nantu à u collu.


Hè un cane assai casanu è fidelu à i so caregivers, ma in listessu tempu, rivela un personalità ferma, determinata è indipendente. Malgradu a so presenza impunente, u Mastinu Napulitanu pò esse assai socievuli cù l'altri cani è gode di un'interazzione assai positiva cù i zitelli, basta ch'ellu abbia una educazione curretta è una socializazione precoce.

Ancu s'ellu ùn sò micca particularmente cuccioli attivi, i mastini devenu impegnassi in una bona parte di l'attività fisica cutidiana per mantene un pesu sanu è avè un cumpurtamentu equilibratu. Inoltre, stu grande cane talianu hà bisognu d'attenzione è di sentesi parte di un nucleu di famiglia per gode di una vita felice è ottimisà e so cumpetenze fisiche, cognitive, emotive è suciale. Quandu ùn hà micca a cumpagnia di i so cari o hè solu per parechje ore, pò sviluppà cumpurtamenti distruttivi è sintomi di stress.


Maltese

U Maltese, cunnisciutu ancu cum'è Bichon Maltese, hè un cane di dimensioni ghjuculuggiu chì hè caratterizatu da u so pelliccia longa è setosa Completamente biancu in culore, hà bisognu di spazzolamentu regulare per tenelu libaru di terra è per evità a furmazione di nodi è intricciate. Ancu s'ellu hè statu ricunnisciutu cum'è una razza di cani italiani, l'urighjini maltesi sò assuciati micca solu cù u Italia è l'isula di Malta, ma ancu cù l'isula di Mljet, in Croazia.

Sti picculi pelosi necessitanu una attenzione custante da i so patroni è sò sempre pronti à riceve carezze, spassighjate o ghjucà cù i so ghjoculi preferiti. Ùn li piace micca a solitudine è ponu soffre unepoche di prublemi cumportamentali, cume l'ansietà di separazione, s'elli sò solu in casa per troppu longu. Se cercate un cane più indipendente, hè megliu circà un'altra razza o cunnosce i vantaghji di aduttà un animale incrociatu.

Pastore Mareman

O pastore mareman cunnisciutu ancu cum'è Pastor-Maremano-Abruzês, hè una razza antica di cani taliani chì hè uriginaria di u centru di l'Italia. Hè un cane putente è impunente, di grande taglia, aspettu rusticu è abbundante mantellu biancu. L'aspettu hè assai simile à u cane di muntagna di i Pirenei. Tradizionalmente, eranu abituati guidà è difende e bande da attacchi di lupi è altri predatori.

Ancu s'ellu si pò adattà à a rutina domestica cum'è cane di cumpagnu, u Pastore-Maremano hà bisognu di un largu spaziu sviluppà, sprime è movesi liberamente, è ancu gode di l'aria aperta. Dunque, ùn hè micca una razza adattata per l'appartamentu.

bracciu talianu

O bracciu talianu, cunnisciutu ancu cum'è u puntatore talianu, hè un cane anticu probabilmente uriginatu in u nordu di l'Italia, chì era dighjà ritrattu durante u Medievu. Storicamente, questi pelosi sò stati aduprati per a caccia di l'acelli, prima cù e rete è dopu cù l'arme à focu. Attualmente hè unu di i cani di mostra naziunali di l'Italia, à fiancu à u spinone talianu.

I Bracos taliani sò cani forti, robusti è resistenti, chì a so struttura fisica hè vigorosa senza perde l'armunia di e so caratteristiche. Ancu s'ellu ùn sò micca cusì populari fora di u so paese d'origine, sò cani di cumpagnu eccellenti per via di i so natura dolce, sò predisposti à a furmazione è mostranu un grande affettu per e so famiglie. Devenu esse socializati da i cuccioli è adeguatamente educati per evità un abbaghju eccessivu è facilità a so adattazione à a rutina domestica.

levrier italien

O levrier italien, cunnisciutu ancu cum'è Talianu Galguinho, hè a più chjuca di tutte e razze di levrieri attualmente ricunnisciute. À l'età adulta, sti cani ùn superanu micca 38 centimetri altu à u garrese è anu generalmente un pesu mediu trà 2,5 è 4 chilò. Tuttavia, u so corpu presenta una musculatura ben sviluppata chì li permette di ghjunghje à velocità elevate durante a corsa è hà una resistenza fisica notevole.

Sfurtunatamente, i picculi levrieri italiani anu passatu un prucessu di allevu selettivu di "calata" trà u 19u è u 20u seculu, cù u solu scopu di ottene individui di più in più chjucu chì si puderianu distingue facilmente da u Greyhound Whippet.

ste traversate hà avutu un effettu negativu nantu à a salute è in l'aspettu di u ghjacaru talianu, pruvucendu nanismu, prublemi di ripruduzzione è di fertilità, malformazioni genetiche è sistema immunitariu debule, frà altri. Oghje, parechji allevatori prufessiunali sò dedicati à riversà queste cunsequenze negative è à ristabilisce sta razza di cani italiani à una salute ottimale.

Bichon bolognese

O Bichon bolognese hè un cane talianu di tippu Bichon chì, cum'ellu a dice u nome, hè uriginariu in a periferia di a regione di Bologna. hè un cane di piccula taglia chì si distingue per i so ochji sporgenti è a so pelliccia cumpletamente bianca, voluminosa è lanosa. Mentre ùn sò micca assai populari fora di l'Italia è difficiuli à truvà, sti cani peluti facenu grandi cani di cumpagnu per e persone di tutte l'età.

In u so nucleu di famiglia, Bichon Bolognese hè assai affettuosu è prutettori cù i so amori, li piaci à ghjucà in a so cumpagnia. Quandu sò furmati currettamente è positivamente, sò assai astutu, ubbidiente è dispostu à a furmazione. Tuttavia, tendenu à esse più riservati in presenza di persone è animali strani, chì ponu purtà à un comportamentu eccessivamente latente.Dunque, malgradu a so piccula dimensione è a so docilità in l'affari quotidiani, ùn duvemu micca trascurà a so socializazione.

Pastore-Bergamasco

U Pastore-Bergamasco hè un cane talianu rusticu. taglia media, uriginariu di a regione alpina. Unu di i so aspetti fisichi i più colpenti è caratteristici sò i ciuffetti chì si formanu da u so mantellu longu, abbundante è grossu (popularmente cunnisciutu cum'è "capelli di capra"). L'ochji sò grossi è l'espressione facciale docile è affascinante attira ancu l'attenzione.

Questi cani sò assai dolce, intelligente è predisposti à serve. Per questa ragione, ponu esse addestrati assai facilmente è ponu eseguisce una larga varietà di attività è funzioni à a perfezione, ancu se eccellenu soprattuttu in u pastore. A so popularità cum'è cane di cumpagnu si hè sparta in parechji paesi d'Europa, però, sò sempre abbastanza rari da truvà in u cuntinente americanu.

Lagotto Romagnolo

Lagotto Romagnolo hè un cane d'acqua talianu di dimensione media, chì e so origini è u so nome ripiglianu à a regione Romagna. Storicamente, eranu cacciadori d'acqua in i pantani, cù u tempu, anu sviluppatu altre abilità è sò diventati cunnisciuti per a caccia di tartufi.

L'aspettu fisicu u più caratteristicu hè u tradiziunale mantellu densu, lanosu è ricciulatu di i cani d'acqua. In quantu à u so caratteru, si pò nutà chì u Lagotto Romagnolo hè un cane attivu è attentu, cù sensi ben sviluppati è una vucazione eccellente per u travagliu. Per via di a so grande energia è di una intelligenza rimarchevuli, hà bisognu à esse stimulatu ogni ghjornu, sia fisicamente sia mentalmente, per mantene un cumpurtamentu equilibratu: l'attività di i cani hè una grande opzione per elli di gode di una vita felice.

vulpine talianu

O vulpine talianu Hè un picculu cane di tipu spitz, cù un corpu compattu, musculi ben sviluppati è linee armoniose. Sicondu i registri ENCI, sta razza di cane talianu hè assai vicinu à l'estinzione è, sin'à oghje, i centri ufficiali d'incubazione travaglianu per ricuperà a so populazione.

Fortunatamente, per avè un caratteru scherzosu, vivu è leali, sti cuccioli anu recuperatu a popularità cum'è cani di cumpagnu.

Cane Corso

U Cane Corso, cunnisciutu ancu cum'è Mastinu Talianu, hè unu di i cani taliani i più cunnisciuti in u mondu. Hè un cane mediu-grande, cù un corpu musculatu è assai forte, cù linee ben definite è eleganza rimarchevuli. Questi cuccioli imponenti rivelanu una personalità ben definita è indipendente, mostrendu si abbastanza prutittivu in relazione à u so territoriu è a so famiglia. A socializazione precoce hè essenziale per insegnàvi à cunnosce positivamente à altri cani, persone è u vostru propiu ambiente, oltre à offre a pussibilità di gode di una vita suciale curretta.

Cum'ellu hè un cane assai atleticu è energicu, u mastinu talianu s'adatta di solitu megliu à e persone è famiglie attive chì amanu l'attività à l'aria aperta. Dumandanu ancu pacienza è sperienza in u so prucessu di apprendimentu è hè per quessa chì si raccomanda chì i tutori sperimentati anu u tempu è e cunniscenze necessarie in ubbidienza di basa per furmalli è prumove u so sviluppu cognitivu è emotivu.

Cane talianu: altre razze

Cumu l'avemu menzionatu in l'introduzione, ENCI ricunnosce attualmente 16 razze di cani taliani, trà i quali avemu sceltu i 10 cuccioli taliani i più pupulari da prisentà in st'articulu. Tuttavia, menzioneremu ancu l'altre 6 razze di cani originarii d'Italia chì sò altrettantu interessanti per e so caratteristiche è u temperamentu unicu.

Cusì sò e razze di cani italiani chì sò ancu ricunnisciutu da l'Entità Naziunale Cinofilia:

  • Cirneco do Etna
  • Spinone talianu
  • segugio talianu cortu
  • cane da caccia italiano
  • Segugio Maremmano
  • Brindisi Fighter