Cuntenutu
- 1. U rondinaghju neru
- 2. Cymothoa esatta
- 3. Stargazer di u Nordu
- 4. Squinu tappettu
- 5. Squalu serpu
- 6. Bubblefish
- 7. Dumpu polpu
U mare, infinitu è enigmaticu, hè pienu di misteri è a maiò parte ùn sò ancu stati scuperti. In a prufundità di l'oceanu, non solu ci hè bughju è antichi battelli affundati, ci hè ancu vita.
Ci sò centinaie di creature chì campanu sottu à a superficia, alcune spettaculare è culurite, altri, però, sò dotate di caratteristiche strane è forme assai particulari.
Questi animali sò cusì interessanti chì in Animal Expert vulemu parlà di elli. Continuate à leghje st'articulu è scopre ciò chì sò l'animali marini i più rari di u mondu.
1. U rondinaghju neru
Stu pesciu hè ancu cunnisciutu cum'è "u grande inghjuttinu", hè perchè hà una capacità straordinaria di inghjuttà cumpletamente a so preda. U so stomacu si allunga abbastanza per ch'elli entri. Vive in acque profonde è pò inghjuttà qualsiasi criatura, fintantu chì misura finu à u massimu. duie volte a vostra taglia è dece volte a so massa. Ùn vi lasci micca ingannà da a so dimensione, perchè ancu s'ellu hè chjucu, hè cunsideratu unu di i pesci i più temibili di l'oceanu.
2. Cymothoa esatta
Cymothoa esatta, cunnisciutu ancu cum'è "pesciu chì manghja a lingua" hè un animale assai stranu chì ama campà in a bocca di un altru pesciu. Hè un pidochju parasitu chì travaglia duramente per atrofià, disintegrà è distrugge cumpletamente a lingua di u so òspite. Ié, si tratta di una criatura veramente degna di ricerca, chì invece di un artropode, hà sempre vulsutu esse una lingua.
3. Stargazer di u Nordu
U Stargazer pare una scultura di sabbia nantu à a spiaggia. Sta criatura cava in a rena mentre aspetta cun pazienza u mumentu per imbuscate a vostra preda. Amanu i picculi pesci, i granchi è i crustacei. I Stargazers di u Nordu anu un organu in capu chì pò liberà una carica elettrica chì disorienta è cunfonde e so prede è li aiuta ancu à difende da i predatori.
4. Squinu tappettu
Senza dubbitu, hè unu di i squali i più rari di u mondu. Fisicamente ùn hè micca cusì paurosu cum'è i so fratelli. Tuttavia, ùn duvemu micca sottestimà u so corpu pianu, chì sta spezia di squalu hè ugualmente un predatore è un bon cacciatore cum'è i so altri parenti. Deve esse ricunnisciutu chì u vostru capacità à imità cù l'ambiente hè un grande vantaghju per elli è una strategia eccellente.
5. Squalu serpu
Parlendu di squali, avemu u squalo serpente, cunnisciutu ancu cum'è u squalu anguilla, tutalmente diversu da u squalu tappettu ma altrettantu unicu è raru. Ùn hè micca stupente sta copia, estremamente vechju, abitanu e prufundità di l'oceani Atlanticu è Pacificu. Ancu se hè un squalu, u so modu di manghjà e so prede hè listessu chì quellu di certi serpi: pieganu u so corpu è si lampanu in avanti mentre si inghjuttenu tutta a so vittima.
6. Bubblefish
a forma di u Psychrolutes marcidus hè veramente stranu è sfarente di l'altri pesci in l'oceanu. Questu hè perchè abita in l'acqui profonde fora di l'Australia è di a Nova Zelanda à prufundità di più di 1.200 metri, induve a pressione hè parechje decine di volte più alta quellu à a superficia è di conseguenza rende u vostru corpu una massa gelatinosa. Hè affascinante di vede cumu e cundizioni in ogni ambiente influenzanu e creature chì campanu in ellu.
7. Dumpu polpu
U polpu-dumbo riceve u so nome da u famosu elefante animatu. Ancu s'ellu ùn hè micca terrificante cum'è i so altri cumpagni nantu à a lista, hè unu di l'animali marini i più rari in u mondu. Hè un picculu animale chì misura sin'à 20 cm è appartene à un sottugenaru di polpi chì gode di a vita in u bughju, chì flotta trà i 3.000 è 5.000 m di prufundità. Sò stati visti in lochi cum'è Filippine, Papua, Nova Zelanda è Australia.