cagna castrata entra in calore

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 1 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Il calore del cane. Quanto dura e cosa fare.
Video: Il calore del cane. Quanto dura e cosa fare.

Cuntenutu

Dopu chì a cagna hè sterilizzata, ùn vene più in calore, o piuttostu, ùn deve micca! A volte, alcuni tutori dicenu chì a so puttana hè entruta in calore ancu dopu à esse sterilizzata. Se site ghjuntu in questu articulu perchè sta succede à u vostru cane, duvete leghje st'articulu assai attentamente, perchè u vostru cane pò avè un prublema chjamatu sindrome di u restu di l'ovariu.

Ùn avete micca bisognu di panicu perchè u prublema hè risolvibile. In questu articulu di PeritoAnimal vi spiegheremu perchè u cagna castrata entra in calore. Continuate à leghje!

U cane sterilizatu pò vene in calore?

I metudi più cumuni di sterilizazione di e puttane sò l'ovarioisterektomia è l'ovariectomia. Mentre in a prima prucedura l'ovari è e corne uterine sò rimossi, in a seconda solu l'ovari sò rimossi. I dui metudi sò largamente aduprati in medicina veterinaria è tramindui usanu tecniche semplici cù pochi risichi assuciati. Una volta sterilizzata, a cagna ùn entre più in calore nè pò esse incinta.


Se u vostru cane hè sterilizatu è mostra sintomi di calore, duvete vede un veterinariu per pudè diagnosticà u prublema. Una pussibilità hè chì u vostru cane abbia u chjamatu sindromu di l'ovariu rimanente o sindrome di u restu ovariu, chì spiegheremu più tardi in questu articulu.

cagna castrata cù sanguinante

Prima di tuttu, hè impurtante cunfirmà chì u vostru cane mostra in realtà segni di calore. Ramintemu vi ciò chì sintomi di calore in puttane:

  • Aumenta a dimensione in a vulva
  • attrae i masci
  • purtata sanguinosa
  • tentativi di copulazione
  • Leccatura eccessiva di a vulva
  • Cambiamenti di cumpurtamentu

Se u vostru cane hà unu o più di i sintomi sopra, pò avè u sindromu di u restu ovariu, chì stu sindromu si manifisteghja per i sintomi simuli à l'estru. S'ellu hè solu una cagna castrata cù sanguinamentu, hè impurtante menziunà chì altre malatie ponu causà stu sanguinamentu, cum'è piometru è altri prublemi di u sistema riproduttivu o urinariu. Dunque, hè di primura chì u vostru cane sia vistu da un veterinariu chì possa fà un diagnosticu currettu è definisce un trattamentu adattatu.


Sindrome di u restu ovarianu in cagna

U sindromu di u restu ovarianu hè un prublema chì hè più cumunu in l'omu chè in l'animali. In ogni casu ci sò parechji casi documentati in gatti è puttane[1].

Chjamatu ancu sindrome di u restu ovariu, hè carattarizatu da a presenza di un frammentu di tessutu ovariu in a cavità abdominale di u cane. Hè, ancu se a cagna hè stata sterilizzata, un picculu pezzu di unu di i so ovari hè statu lasciatu. Sta sezzione di l'ovariu si rivascularizeghja è cumencia à funziunà, pruvucendu sintomi simuli à l'estru. Dunque, u sintomi di u sindromu di l'ovariu rimanenti sò i listessi chì osserverete durante l'estru:


  • ingrandimentu di a vulva
  • Cambiamenti di cumpurtamentu
  • tentativi di copulazione
  • interessu in i masci
  • purtata sanguinosa

Tuttavia, micca tutti i sintomi sò sempre presenti. Puderete osservà solu uni pochi d'elli.

U sindromu di l'ovariu rimanente aumenta notevolmente u risicu di tumori è neoplasmi. Hè per quessa chì hè estremamente impurtante chì, se u vostru cane sterilizatu entra in calore, visitate subitu un veterinariu per ch'ellu possa diagnosticà è intervene rapidamente!

Eccu alcuni di i prublemi più cumuni cunsequenze di u sindromu di l'ovariu rimanente:

  • Tumuri di cellule di granulosa
  • Piometra uterina
  • neoplasia di pettu

Diagnosticu di u sindromu di l'ovariu rimanente

U veterinariu pò aduprà vari metudi per ghjunghje à u diagnosticu di stu prublema. Hà bisognu di scartà altre diagnosi pussibuli cù sintomi simuli, cum'è vaginite, piometra, neoplasmi, prublemi ormonali, ecc.

L'usu di farmacologia per trattà l'incontinenza urinaria (medicazione dietilestibestrol) pò causà sintomi simili à sta sindrome, è dinò l'amministrazione di estrogeni esogeni. Dunque, ùn vi scurdate mai di dà tutte l'infurmazioni à u veterinariu nantu à qualsiasi tipu di trattamentu chì u vostru cane hà fattu o hè sottupostu.

U veterinariu, per ghjunghje à un diagnosticu definitivu, face un esame fisicu cumpletu di a puttana, osserva i segni clinichi, chì, cum'è digià citatu, sò simili à quellu di l'estru di a puttana, è face qualchì prova.

I testi diagnostichi più cumuni sò citulugia vaginale (metudu u più adupratu), vaginoscopia, ultrasuoni è qualchì prova ormonale. A scelta di u metudu di diagnosticu pò varià da casu à casu.

Trattamentu di a Sindrome Ovarianu Resta

U trattamentu farmaculogicu ùn hè micca cunsigliatu. Ci vole un interventu chirurgicu affinchì u veterinariu possa caccià a sezzione di l'ovariu chì inghjenna questi sintomi è chì, cum'è avemu digià citatu, hà parechji risichi assuciati.

A cirurgia più cumuna per u sindromu di l'ovariu rimanente hè laparotomia. U vostru veterinariu probabilmente pianificherà a chirurgia per quandu u cane hè in estru o diestrus perchè hè più faciule per visualizà u tessutu chì deve esse rimossu. A maiò parte di u tempu, a sezione ovariana hè in i ligamenti ovariani.

Prevenzione di u sindrome di l'ovariu rimanente in cagne

L'unicu modu per prevene stu sindrome hè attraversu effettuendu una bona tecnica chirurgica sterilizazione, da quì l'importanza di sceglie un bon prufessiunale.

In ogni casu, stu prublema pò nasce ancu se u veterinariu face una tecnica perfetta perchè certe volte, durante u sviluppu embrionale, e cellule chì generanu l'ovari migranu versu altri lochi, luntanu da l'ovari. Queste cellule, quandu a cagna hè adulta, ponu sviluppà è generà stu sindrome. In quessi casi, u veterinariu ùn avia mancu manera di sapè chì ci era una piccula sezione d'ovariu in altrò in u corpu luntanu da l'ovari.

In ogni casu, u più cumunu hè chì era un prublema risultatu da a tecnica chirurgica è chì un pezzu d'ovariu hè statu lasciatu o chì hè cascatu in a cavità addominale. Ancu cusì, hè ingiustu chì culpite u veterinariu per sta sindrome se ùn site micca sicuru di ciò chì hè accadutu.Sempre cunsultate un prufessiunale per sapè esattamente ciò chì succede.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.

Se vulete leghje più articuli simili à cagna castrata entra in calore, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Altri prublemi di salute.