Alimentazione di donnola

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 4 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
La donnola e le galline
Video: La donnola e le galline

Cuntenutu

A donnola, chì hà u so nome scientificu mustela nivalis, appartene à u gruppu di mammiferi mustelidi, chì accoglie circa 60 spezie, trà e quali pudemu truvà dinò l'erminu, u tassone o u furettu.

Hè u più chjucu mammiferu mustelidu è si move in salti, tuttavia, malgradu e so limitazioni anatomiche hè un cacciadore assai efficace è capace di tumbà e prede chì superanu e so dimensioni.

Se vulete scopre di più nantu à questu animale, in questu articulu Expert Animal vi dicemu tuttu l'allevu di a donnola.

U trattu digestivu di a donnola

Per ingerisce e so prede è digerisce è assorbe tutti i nutrienti chì ottiene per mezu di elle, a donnola hà una caratteristica impurtante, un mascella bassa furmatu solu da un ossu è qualchì pezzu dentale altamente specializatu (ci sò 34 in tuttu).


A donnola hà un trattu digestivu furmatu da a bocca, esofago, stomacu è intestini, longu à stu cunduttu, scorrenu parechje ghiandole chì cumpienu diverse funzioni, tutte ligate à a nutrizione, cum'è e glàndule salivari, gastriche, intestinali, pancreatiche è epatiche.

Alimentazione di donnola

L'alimentazione di furetti hè una dieta carnivora, questi mustelidi inghjestanu principalmente topi, ancu se ponu manghjà ancu ova d'uccelli è in una misura minore alcuni insetti, rettili, acelli, cunigliuli, pesci è anfibi.

Cumu vedemu dopu, a donnola hè un cacciatore eccezziunale cum'è l'erminiu, è pò esse nutritu in vari modi grazia à a so capacità, ingerendu facilmente una larga varietà di alimenti.


Cumu caccia a donnola?

Cum'è l'avemu dettu prima, a donnola hè a più chjuca spezia di mammiferi mustelidi chì esiste, soprattuttu se guardemu e femine, chì u so pesu hè menu di i masci. In questu casu, entrenu in tutti i roditori è li sorprendenu, riescendu cusì à caccia topi è topi. I masci, invece, caccianu cunigliuli è lepri.

L'acelli chì facenu u nidu in terra sò ancu preda da e belette, chì non solu sò conformi à a caccia di l'acelli ma ancu saccheghjanu tutti i nidi pussibuli ch'elli ponu truvà.

E donutelle anu una grande capacità postu ch'elli ponu scalà, entre in picculi buchi, currere è ancu immersi, dunque ùn hè micca surprisante chì si manghjinu ancu di serpenti, crustacei è molluschi.


Tutte e caratteristiche chì facenu di a donnola un grande cacciadore sò assolutamente necessarie, postu chì st'animali hà un altu metabolismu è bisognu à esse assai di a vostra caccia di ghjornu.

Nutre una donnola in cattività

Fortunatamente, a donnola ùn hè micca cunsiderata cum'è una spezia minacciata, tuttavia, a spezia Mustela nivalis face parte di a fauna endemica di certi paesi è per quessa hè pruibita a so cattura è u so mantenimentu in cattività in questi stessi paesi.

Se ti piace questu animale cum'è animale domesticu, sceglite mammiferi mustelidi simili chì anu pussessu di lascita, cum'è u casu di u furettu cum'è animali domestici.