Cumu sviutà a glàndula adanal in i misgi

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 24 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 29 Ghjugnu 2024
Anonim
Cumu sviutà a glàndula adanal in i misgi - Animali
Cumu sviutà a glàndula adanal in i misgi - Animali

Cuntenutu

Ghiandole anales o solu ghiandole anali funzionanu cum'è a mezi di cumunicazione trà i misgi, postu chì u prufumu caratteristicu chì secretanu li informa di a so propria identità. Nurmalmentu, i misgi, sia masci chè femine, viotanu a secrezione produtta da ste ghiandole quandu si defecanu, chì finisce per lubrificà l'anu. In altre situazioni, cume quandu anu paura o stressu, danu ancu questu odore caratteristicu.

In questu articulu da Espertu Animale, avemu da amparà annantu à l'anatomia è u sviutamentu di ste piccule ghiandole, qualcosa di assai impurtante per i cumpagni umani per prevene cumplicazioni in issi animali. Scuprite quì sottu cumu sviutà a glàndula anale in i misgi.


Chì ghjè a glàndula adanal

Tutti i misgi anu duie strutture chjamate sac anal, simile à un saccu. In ognuna di queste tasche ci hè una ghiandula chjamata glándula adanal, glàndula sacale anale o simplicemente glàndula anale.

Queste ghiandole sò situate da i dui lati di l'annu (trà quattru è cinque, è sette è ottu in sensu urariu) è cumunicanu cù u rettu. attraversu cundutti.

Ogni glannula analesica di i misgi produce un liquidu-giallu-marrone è una secrezione grassa, cù un odore pessimu, chì e so funzioni principali sò l'identificazione è a difesa suciale. Ogni volta chì u ghjattu defeca, e ghiandole anali sò sviutate da a pressione esercitata da e feci chì passanu per u conduttu. A secrezione hè ancu liberata per marcà u territoriu o cum'è miccanisimu di difesa contru à altri animali.


Sì avete rimarcatu chì u misgiu trascina u so culo in terra ripetutamente, unu di i motivi di questu puderia esse impattu, chì hè un bloccu di a glàndula adanal di u ghjattu. È se ùn u portate micca à u veterinariu prestu, u cuntenutu pò fistulizà (un novu tubu hè creatu attraversu u quale u cuntenutu accumulatu hè espulsu) o a ascessu in u saccu, pruvucendu à u misgiu ancu più dulore.

In questu casu, u veterinariu hà da inizià un trattamentu cù antibiotici è antiinflamatori, è deve eseguisce un sac curettage anale (sottu sedazione), lascialu guarì per seconda intenzione. A volte una sacculectomia (escisione di i sacchi anali) pò esse necessaria.

Ci sò ancu tumori benigni di cellule epatoidi, dunque hè necessariu un diagnosticu differenziale currettu. Hè attualmente pussibule di aduprà u terapia laser cun risultati soddisfacenti in u trattamentu di a sacculite, grazie à e so proprietà antiinfiammatorie è antimicrobiche.


Cunnisciamu avà alcuni sintomi è scopre metudi per prevene i prublemi relativi à a glàndula adanal in i misgi.

Prevenzione è cura di e ghiandole analesiche di i misgi

Ci sò certi segni chì indicanu chì e glàndule analesiche di i misgi mostranu cambiamenti cum'è impattu, sacculite o fistule. È duvete fà casu à questu per piglià e misure necessarie cù u vostru veterinariu. Alcuni di i segni principali sò:

  • U misgiu frotta l'anus energicamente nantu à u pavimentu
  • liccà l’anu
  • Cattivu odore
  • Guarda u terzu posteriore è gemisce di dolore
  • Presenta infjammazione è ancu erusione è contusioni intornu à l'annu
  • Espulsione di u fluidu purulente attraversu una fistula
  • stinimentu per via di u dulore

Se osservate una di queste circustanze, ripetemu chì hè necessariu purtà l'animali à u veterinariu u più prestu pussibule, chì u misgiu pò soffre u dulore cù intensità sfarente causate da ste patulugie.

Cura per prevene i disordini di a glàndula anale in i misgi

Ci hè qualchì precauzione chì pudete piglià cun u vostru cumpagnu felinu per prevene i disordini di a glàndula anale. Eccu alcuni di elli:

  • A dieta di u vostru misgiu duveria esse equilibrata, adattata à e spezie feline è senza l'aggiunta di resti di cibu umanu.
  • Pò esse supplementatu cù preparazioni di fibre commerciali. Un volume adeguatu di feci mette pressione nantu à e ghiandole, stimulendu u so svuotamentu.
  • Aghjurnà i ghjorni ghjusti a parassita, sia interna sia esterna. Cause di malatie primarie, cume atopia o allergie alimentarie, devenu esse diagnosticati è trattati currettamente.
  • Hè impurtante evità l'obesità è mantene una igiene curretta di i felini.

Stu video nantu à 10 malatie cumuni in i misgi è i so sintomi differenti puderanu interessà:

Cume trattà l'inflammazione di a ghiandola Adana

Dopu à u diagnosticu fattu da u veterinariu, è quandu si verifica chì l'infiammazione di a glàndula analesica hè causata da una produzzione sopra a normale di u fluidu giallu-marrone, serà necessariu di rimuovere l'eccessu secrezione prodotta. In i casi cronichi, a cirurgia per rimuovere e ghiandole analesiche pò esse raccomandata.

Cumu sviutà a glàndula adanal in i misgi

Per fà un svuotamentu currettu, duvete piglià l'animale à u veterinariu affinchì ellu possi fà è, cusì, possa insegnàvi u metudu esattu per voi di fà un trattamentu casanu. Si deve esse pigliatu in contu chì u svuotamentu di e ghiandole anali hè un attu fisiologicu di u ghjattu, dunque ùn hè micca cunveniente di furzallu, eccettu quandu hè strettamente necessariu.

Ci sò i misgi chì, per via di a so struttura anatomica o di a pruduzzione aumentata di secrezioni, sò più propensi à l'ostruzzione di i sacchettiannali è cusì anu bisognu d'aiutu manuale. Quì separemu un passu simplice per passu di cumu si svolge a procedura.

Istruzioni passo-passo per svuotà e ghiandole anali di i misgi

  1. Hè cunsigliatu di dumandà aiutu à un'altra persona per tene u felinu
  2. Alzate a coda di u ghjattu cù una manu, è cù l'altra, pigliate un pezzu di garza.
  3. Pone a gasa davanti à l'anu di u ghjattu.
  4. Se a regione hà digià secrezioni secche, aduprate l'acqua per risciacquà è pulisce
  5. Identificate i sacchetti induve sò indicati (trà quattru è cinque, è sette è ottu in sensu urariu) è appiccate i vostri ditte in è in su pianu, aumentendu gradualmente a pressione è senza ferisce u vostru gattu.
  6. Attenti à ùn imbruttassi, chì u liquidu esce cù assai pressione.
  7. Se sente un odore pessimu, significa chì a procedura hè curretta
  8. Se u pus o sangue esce, significa chì site infettatu è duvete vede subitu un veterinariu.
  9. Dopu avè finitu u prucedimentu, pulite a zona cun acqua è gasa è, se necessariu, disinfettate a zona.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.