Quantu cori hà un polpu?

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 5 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
Quantu cori hà un polpu? - Animali
Quantu cori hà un polpu? - Animali

Cuntenutu

In l'oceani, truvemu una vasta è maravigliosa biodiversità chì ùn hè ancu stata studiata. In questa fascinante diversità, truvemu animali di u ordine octopoda, chì a sapemu pupularmente cum'è polpi. Si distinguenu per u so aspettu particulari è anu ispiratu parechje leggende è storie nantu à i mostri marini. D'altra parte, generanu ancu interessu scentificu per e sfarente particularità ch'elli anu.

Frà l'aspetti particulari, truvemu u sistema circulatoriu di i polpi. À a fine, quanti cori hà un polpu? Parechji o solu unu? Continuate à leghje st'articulu PeritoAnimal per risponde à e vostre dumande.

Cumu hè u sistema circulatoriu di i polpi?

I Cefalopodi, chì hè a classa à a quale appartenenu i polpi, sò cunsiderati u gruppu u più cumplessu d'invertebrati, chì ancu s'elli anu caratteristiche cumune cù u restu di i molluschi, presentanu sfarenze significative chì i mettenu in una gamma diversa. U prucessu evolutivu hà furnitu à questi animali caratteristiche particulari chì li rendenu a gruppu altamente cumpetitivu in l'ecosistemi marini.


Malgradu a presenza di un pigmentu chì ùn hè micca assai efficiente per aduprà l'ossigenu, grazia à varie strategie adattative, sò capaci di abità da u fondu marinu à e zone vicine à a superficia. Sò ancu eccellenti bagnanti, pussedendu impurtanti sistemi di difesa è attaccu, ma, in più, sò assai boni cacciadori.

Tutti sti vantaghji ùn puderianu micca esse sviluppati senza a presenza di un sistema circulatoriu dotatu di capacità eccellenti. Quì sottu, spieguemu chì tippu di polpi di u sistema circolatoriu anu:

  • sistema circulatoriu chjosu: U sistema circulatoriu di u polpu hè chjosu, ciò chì significa chì u sangue circulante hè tenutu in l'internu di i vini sanguini.
  • Vasi sanguini elastichi: I vostri vini sanguini anu elasticità, cum'è quelli di i vertebrati, è sò cuntrattili.
  • pressione sanguigna alta: L'impulsi cardiaci generanu impurtanti gradienti di pressione sanguigna, allora questi animali anu pressione sanguigna alta. Questu hè principalmente per u fattu chì anu più di un core - vi spiegheremu quanti cori hà un polpu.
  • Sangue turchinu: U pigmentu respiratoriu incaricatu di u trasportu di l'ossigenu in u sangue hè l'emucianina, chì hè fatta di ramu è dà u sangue di sti animali un culore turchinu. Questu hè dissolutu in u plasma di sangue di i polpi, micca e so cellule.
  • Branchi cun altu cunsumu d'ossigenu: I polpi è i cefalopodi in generale anu una bassa capacità di trasportu di ossigenu, aspettu chì hè statu risoltu cù u sviluppu di branchie cù un elevatu cunsumu d'ossigenu è altri meccanismi per prumove u scambiu di gas.
  • Varieghja u vulume di sangue in e to branchie: anu a capacità di varià u vulume di sangue in e so branchie secondu i so bisogni d'ossigenu in ogni mumentu.
  • sangue viscosu: anu sangue viscuosu, perchè ancu se u cuntenutu in acqua di sangue hè altu, cusì hè u cuntenutu solidu.

Avà chì sapemu di più nantu à u sistema circulatoriu, vedemu quanti cori hà u polpu è e ragioni daretu.


Quantu cori hà un polpu?

U polpu hà 3 cori, essendu una principale è duie secondarie. U principale si chjama u core sistemicu o arteriale è l'altri dui sò i cori branchiali. Spiecemu avà e differenze trà ognuna di elle.

Cori sistemicu o arteriale

Stu core hè cumpostu da un ventriculu, à u quale sò cunnesse l'arterie principali, è dui atri chì ricevenu sangue da e branchie. Stu core pompa u sangue in tuttu u corpu è hè l'urganu chì distribuisce e quantità elevate di tessuti sanguini chì questi animali anu bisognu.

gill cori

I dui cori branchi sò più chjuchi è agiscenu cum'è pompe ausiliarie, mandendu u sangue à e branchie, induve si ferà l'ossigenazione di u sangue da pudè esse distribuitu à u restu di u corpu, ossigenendu lu cumpletamente.


In a prossima maghjina pudemu vede induve sò i 3 cori di u polpu.

Perchè u polpu hà 3 cori?

Malgradu avè parechje caratteristiche chì li rendenu animali assai avanzati, i polpi anu alcune caratteristiche sfavurevoli per a so propria spezia. Tali caratteristiche li anu fattu adattà o evoluzione per ottimisà a so sopravvivenza in u cortu periodu di tempu ch'elli anu generalmente (un polpu campa trà trè è cinque anni in media, secondu a spezia). In queste circustanze, a presenza di i trè cori in u polpu ghjoca un rolu fundamentale. Da una parte, a capacità di aumentà o diminuì u so volume di sangue li aiuta soprattuttu quandu caccia prede o fughje un predatore.

D'altra parte, i polpi preferiscenu generalmente u fondu marinu, chì hè spessu manca d'ossigenu. Tuttavia, e so branchie sò altamente efficienti per assorbe u pocu ossigenu chì ci pò esse, ancu di più di quelli di i pesci, permettenduli l'accessu à e prede chì l'altri animali marini ùn ponu micca ghjunghje.

A tuttu què, duvemu aghjunghje chì l'animali acquatichi sò sottumessi à a pressione più grande cà quelli chì abitanu l'ecosistemi terrestri.

U fattu chì u polpu abbia 3 cori face chì u so corpu si adatti bè à u ecosistema marinu è pò campà cum'è una spezia.

Ancu se i polpi ùn sò micca i soli animali cù più di un core, attiranu l'attenzione per via di a so peculiar anatomia, ma dinò perchè i studii scientifichi mostranu di più in più singularità di st'animali, frà i quali spicca u so intelligenza.

Quantu tentaculi hà un polpu?

Avà chì sapete quanti cori hà un polpu, vi puderete ancu dumandà quanti tentaculi hà un polpu. È a risposta hè chì hà ottu tentaculi.

In questi ottu tentaculi sò ventose putenti è forti, chì sò aduprate per un polpu per appiccicà si à ogni superficia.

Cunnisciamu altre caratteristiche di i polpi:

  • U polpu pò cambià u so aspettu fisicu, cume facenu i camaleonti, è ancu a so struttura, secondu l'ambiente o i predatori prisenti.
  • hè capace di rigenerate i vostri tentaculi s’elli sò amputati.
  • I bracci di u polpu sò estremamente flessibili è anu un muvimentu infinitu. Per assicurà un cuntrollu currettu, si move cù mudelli stereotipati chì riducenu a so libertà è permettenu un cuntrollu più grande di u so corpu.
  • Ogni tentaculu di u polpu hà circa 40 milioni di ricettori chimichi, dunque si pensa chì ogni individuu hè un grande organu sensoriale.
  • Ci hè una relazione trà i recettori olfattivi in ​​u cervellu di polpu è u so sistema riproduttivu. Sò capace d'identificà l'elementi chimichi chì fluttenu in l'acqua di altri polpi, ancu attraversu e so ventose.

È mentre parlemu di i cori è di i tentaculi di u polpu, pudete esse interessatu à stu video nantu à i sette animali marini i più rari in u mondu:

Se vulete leghje più articuli simili à Quantu cori hà un polpu?, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Curiosità di u mondu animale.