Cunsiglii per taglià e unghie di un cane in casa

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 15 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Nuvembre 2024
Anonim
Come rendere felice un cane - 10 trucchi
Video: Come rendere felice un cane - 10 trucchi

Cuntenutu

mantene u unghie di cane in perfette condizioni va al di là di l'estetica, hè un prublema di salute chì pò impedisce l'apparizione di piaghe nantu à e vostre zampe è altri prublemi derivanti da una lunghezza eccessiva. Se usamu l'attrezzi adatti, pudemu fà u compitu di taglialli noi stessi, in u cunfortu di a casa, per risparmià un pocu di soldi è salvà l'animali da a temuta visita di u veterinariu. Ma hè impurtante chì u cane andessi à e visite periodiche ubligatorie, per stà sanu è forte per parechji anni.

In PeritoAnimal vulemu aiutà à curà e unghie di u vostru cane per mezu di cunsiglii simplici, cusì in questu articulu vi spiegheremu cumu si taglia unghie di cane in casa.


Perchè duvete taglià e unghje di u vostru cane?

Se avete dighjà verificatu e zampe di u vostru cucciolu, duvete avè rimarcatu chì e piante di e zampe anu cuscinetti nantu à i quali sustene tuttu u so pesu quandu si cammina. E unghie di u cane ùn devenu mai andà al di là di sti pads, perchè quandu u facenu, l'impediscenu di marchjà currettamente, pruvucendu e dite à torcassi per pruvà à sustene i pads in terra. Inoltre, à pocu à pocu adopranu posture strane chì ponu sviluppà prublemi serii in e vostre zampe.

Oltre à causà prublemi di salute per ùn esse capaci di sustene e zampe currettamente, u fattu di ùn taglià micca e unghje di un cane pò ancu cunduce à l'apparizione di ferite à u quintu ditu, postu chì quand'ellu cresce finirà per penetrà in a pelle. Dunque, taglià e unghie di un cane di modu regulare raprisenta una di e primure di primura.

À chì età ponu esse tagliate e unghje di un cane?

Parechji sò quelli chì si dumandanu quandu ponu cumincià à taglià e unghje di u so cucciolu, è a risposta hè abbastanza semplice: u più prestu pussibule. Ùn ci hè micca un'età specifica per fà questu, pudete cumincià à fà quandu vedi e unghie di u vostru cucciolu attraversà a soglia è cumincianu à ostaculà i so movimenti. In fatti, hè assai benefiziu per cumincià à taglià e unghie di u cucciolu perchè ci aiuta à nurmalizà l'attività, uttenelu ad abituassi è vedelu cum'è parte di a so rutina. Durante a tappa di cucciolu duvete aduprà un tippu di forbici adattatu à u to unghje, chì ùn puderete forse micca aduprà una volta ghjunti à l'adultu. In questu sensu, ricumandemu di cunsultà u veterinariu per fà i primi tagli.


Quante volte si deve taglià e unghie?

Una volta chì sapete l'impurtanza di mantene e unghie sane è quandu sapete quandu cumincià, vi puderete dumandà quantu volte tagliate e unghie per impedisce chì i prublemi sopra apparisce in u vostru cucciolu. Ma a verità hè chì ùn ci hè micca un periodu specificu, chì ogni razza di cani hà un ritmu di crescita specificu. Inoltre, secondu u tippu di eserciziu chì u cucciolu face, e unghie sò naturalmente limate è, dunque, ùn anu micca bisognu di esse tagliate cusì regolarmente.

In generale, e razze di ghjoculi è di cani chjuchi anu un ritmu di crescita assai più altu ch'è e razze di cani di medie, grandi è giganti. Se u vostru cumpagnu pelutu hè un Chihuahua o un Yorkshire, per esempiu, hè prubabile chì duvete taglià e unghie ogni duie o trè settimane apprussimatamente, mentre godite di a cumpagnia di un Boxer una volta à u mese basterà. Ciò chì deve esse chjaru hè chì i chiodi di cane ùn piantanu mai di cresce è dunque duverebbe rivedeli ogni settimana è taglialli quandu vedi chì hè ghjuntu u mumentu di fà lu.


Chì devu taglià e unghje di u mo cane?

Da pudè tagliate e unghje di un cane in casa senza dalli male, hè di primura aduprà l'utensili adatti. Dunque, vi raccomandemu di ùn schisà nant'à questu aspettu è evità prudutti di bassa qualità, ricordate chì a salute di u vostru cumpagnu pelutu hè in ghjocu.

Ci hè una larga varietà di forbici per taglià e unghje di u vostru cucciolu, in diverse forme è dimensioni. Tuttavia, i più aduprati sò i seguenti:

forbici cumuni

Stu tipu di forbici per taglià e unghie di i cani hà una forma simile à e forbici per l'omu, ma adattendu e lame à e unghie di sti animali. Inoltre, alcuni mudelli incorporanu un picculu spaziu per facilità u muvimentu. Per utilizalli, basta à tene u unghje in a zona curretta è esercite a forza necessaria per tagliallu rapidamente è pulitu.

Quandu sceglite stu tippu di forbici, duvete cuntrollà a so dimensione è sceglie quella chì più si adatta à a taglia di u vostru cucciolu. Ancu se pudete ottene per tutte e razze, e forbici cumuni sò di solitu più cunsigliatu per ghjoculi o cuccioli chjuchi, postu chì ùn hè micca necessariu esercità un altu gradu di forza quandu si taglianu e unghje di u cane.

forbici à ghigliottina

Stu tippu di forbici di cane hà un foru per facilità u compitu di taglià e unghie di u cane. Per aduprà, duvete inserisce u chiovu in u foru è mette e forbici à l'altura curretta da taglià. U vantaghju di sta forbice paragunatu à u precedente hè chì ci permette di esercità un più grande gradu di forza quandu si taglia senza alcun tippu di difficoltà. Questu modu hè più cunsigliatu per taglià e unghie di i cani grossi, o cù unghie più spesse.

Tagliate e unghje di u mo cane à pocu à pocu

Avà chì cunniscite e forbici chì duvete aduprà per taglià e unghie di un cane, vedemu cumu duvete fà. Ma prima di què, hè di primura di chjarificà ciò chì pare u chiovu di u cane, perchè in ellu hè tissutu vivu chì ùn duviamu micca taglià se ùn vulemu micca fà male à u nostru cumpagnu pelutu. Dunque, u primu cunsigliu chì vi demu hè di esaminà e unghie di u to cucciolu è identificà stu tissutu, chì si presenterà cum'è una linea rosa in l'internu. Una volta truvatu, duvete fà i seguenti passi:

  1. Crea un ambiente rilassatu è, sopratuttu, calma per l'animali. In questu sensu, vi raccomandemu di uttene u vostru cucciolu abituatu à sta pratica da chjucu per esse normale è parte di a so rutina. Per questu, in più di taglià e unghie regolarmente, toccate e vostre zampe è unghie cù delicatezza ogni ghjornu. Ancu se pò sembrà insignificante per voi, questu aiuterà u cucciolu à ùn avè paura o allarmu quandu avemu bisognu di taglià e unghie o i capelli chì sò trà i cuscini.
  2. Stand u vostru cane per fighjà u pezzu restante di unghie è sapete esattamente induve tagliallu. Arricurdatevi chì a misura ideale hè quella chì si trova à u livellu di u terrenu, ma ùn la tocca.
  3. Poi pigliate una di e vostre zampe è, se hè a prima volta chì andate à taglià e unghie di u vostru cane, passate e forbici attraversu elli è premialu cun un trattatu per associà u strumentu cù un stimulu pusitivu. Ripetite stu passu finu à vede chì u vostru cucciolo hè calmu cumpletu.
  4. Per taglià u unghje, basta à mette e forbici à l'altura ghjusta è esercite a pressione necessaria per fà un tagliu rapidu è pulitu. A pusizione curretta hè quella chì mostra a tagliatu drittu o ligeramente falatu. In questu modu, evitate di taglià e unghie di u vostru cucciolu in una manera diagonalmente ascendente. Verificate l'imaghjina
  5. Quandu avete tagliatu i chiodi di a prima zampa, felicitallu è offre li una delizia prima di passà à a prossima.

Cumu taglià e unghje nere di un cane

Quandu e unghje di un cane sò trasparenti, o semi-trasparenti, hè faciule d'identificà a parte restante è di taglià senza toccà u tessutu vivu. Tuttavia, quandu e unghie sò cumpletamente nere, hè impussibile identificà stu tissutu. Cusì, per evità di tagliallu è di ferisce l'animali, avete duie opzioni:

  1. Tagliate u chjodu pocu à pocu. Cuminciate tagliendu solu a punta di u chiovu di u vostru cucciolu è fighjate u so internu, se hè cumpletamente biancu, pudete taglià uni pochi di millimetri in più, mentre se vedi un puntu neru, si deve piantà perchè u tessutu si trova subitu dopu.
  2. Tagliate u unghje à u nivellu di a terra. Cù u cucciolu in pusizione, pusizziunati in modu da pudè taglià u unghje senza avè da alzà a zampa. In questu modu, puderete osservà a parte restante chì deve esse tagliata è procedere cù u tagliu.

Tagliate più di ciò chì deve, chì fà?

Calchì volta pò accade chì u vostru cucciolu si move ancu quandu si face u tagliu, o perchè u vostru unghje hè neru, avemu tagliatu più di ciò chì duverebbe è hà cuminciatu à sanguinà. S'ellu accade, a prima cosa chì duvete fà hè stà calma. Dopu, u più veloce è u più efficace hè di piglià una garza pulita, inumiditelu cù perossu d'idrogenu è pulite u unghje, sia per disinfettà a ferita è smette di sanguinà. Se avete u gluconatu di clorexidina in casa, hè megliu à sceglie di aduprà perchè pò disinfettà senza irrità a pelle di l'animali.

L'ideale hè di avè i prudutti disinfettanti à a manu prima di cumincià à taglià e unghie di u cane da pudè agisce u più prestu pussibule in casu di accidente. Pudete ancu andà à u veterinariu prima è dumandà polvere antisetticu speciale per i cani, postu chì hè assai più efficace di u perossu di l'idrogenu per piantà u sangu.

È s'ellu hè impussibile per voi di taglià e unghje di u vostru cane, cunsultate u vostru veterinariu o parrucchiere caninu per esse un espertu in a realizazione di questu compitu. Soprattuttu quelli cani aduttati cum'è adulti presentanu prublemi quandu si svolgenu attività cume taglià e unghie, perchè anu dighjà una serie di abitudini acquistate è, trà di elli, questu ùn si trova, o perchè e sperienze vissute sò state cusì traumatiche chì ùn ponu micca evità a paura nè si sentenu insicuri.