Allevu mandarinu

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 17 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Nuvembre 2024
Anonim
Allevu mandarinu - Animali
Allevu mandarinu - Animali

Cuntenutu

O diamante mandarinu hè un acellu assai chjucu, docile è attivu. Ci hè parechje persone chì trovanu questu animale un grande animale domesticu, è dinò a pussibilità di crià un acellu in prigiò.

Tendenu à razza parechje volte à l'annu, circa 5 à 7 ova ciascuna, è ùn hè micca difficiule da fà ancu se ùn avete micca sperienza.

Per questa ragione, oghje ghjornu ùn sò micca solu allevatori prufessiunali o amatori chì portanu stu prucessu, postu chì chiunque voglia pò inizià è scopre a meravigliosa esperienza di allevu mandarinu. Amparate tuttu in questu articulu di PeritoAnimal.

u cumpagnu perfettu

Per principià, duvete circà un coppiu di diamanti mandarini. Pudete aduttà à circà campioni in diversi rifugi o sceglie i criatori.


Cerca dui esemplari adulti chì ùn anu micca rapportu trà elle, è se vulete una discindenza variata, pudete selezziunà un grisgiu cumunu è un giallu-marrone per esempiu. Hè ancu ideale per uttene dui esemplari chì anu caratteristiche fisiche diverse in modu chì si compensanu l'unu per l'altru.

Dapoi u principiu, ùn averete micca prublemi di cunvivenza una volta inseme. A stagione di ripruduzzione hè durante a primavera ancu se i mandarini si riproducenu tuttu l'annu.

A gabbia allevatrice di diamanti mandarini

Per cuntrullà è osservà tuttu u prucessu, ricumandemu d'utilizà un gabbia di ripruduzzione, vale à dì una piccula gabbia. Circate un 50 x 45 per esempiu.


A gabbia ùn pò mancà di manghjà in semi di diamanti mandarini, acqua fresca è pulita è l'ossu di a costa. Ùn aduprate micca troppu ghjoculi per ùn riduce eccessivamente u vostru muvimentu in a gabbia. Pudete aghjunghje Tabernil à l'acqua (vitamine) è offre cereali è insectivori in unu di i contenitori alimentari, tuttu què favurisce a salute di u mandarinu è ancu a ripruduzzione.

aghjunghje unu nidu chjosu, chì sò i vostri preferiti, in a parte alta di a gabbia è lasciate à a vostra portata à u sole, chì truverete in vendita in i magazini d'animali. Puderete vede cumu unu di i dui (o tramindui) cumincierà à piglià lu è à mette lu in u nidu.

copulazione è ripruduzzione

Una volta chì u cumpagnu si ritrova in a gabbia cù u nidu sarà cumincià à esce. U maschile hà da cumincià à cantà à a femina per cunquistalla, pò esse chì à l'iniziu a copulazione ùn si faci, siate pazienti.


Puderete vede cumu u maschile hà da cumincià à rimette in cima à a femina mentre ella emette qualchì sonu assai particulare, hè perchè a copulazione si face.

Una volta chì a femina hè fecundata ùn ci vularà tantu à mette l'ove in u nidu digià assemblatu. Hè impurtante chì ùn toccu nunda. Hè assai impurtante chì li dessi spaziu è chì li osserviate da luntanu è cun primura, altrimenti si pò lascià u nidu.

Continuate à offre li cibu in modo chì tuttu accada in e migliori condizioni.

Ripruduzzione, incubazione è nascita

A femina hà da cumincià à pone l'ova, hè impurtante d'esse attenti sì a sentite lampà soni debuli è tristi. Se vedi chì per un ghjornu ùn mette micca ovi è hè assai gonfiu, puderia esse un ovu intrappulatu. Questa succede in i ghjovani esemplari. In questu casu, duvete piglià cù cura è accarezzà u ventre per facilità l'espulsione di l'ovu. S'ella hè sempre incapace di cacciallu è a so cundizione s'aggrava, purtalla immediatamente à u veterinariu.

Una volta messu u quintu ovu, u cumpagnu mandarinu vi aiuterà à incubà li. Hè un mumentu assai particulare postu chì i genitori participanu à stu prucessu inseme. Durante u ghjornu a solenu fà in turni è di notte dormenu tramindui in u nidu.

In un periodu di 13-15 ghjorni i primi pulcini cuminceranu à schiattà. Senterete cumu si sona dumandendu cibu da i so genitori. Hè impurtante chì ùn mancate micca u supplementu di ripruduzzione à questu puntu è chì continuate senza toccalli, hè normale chì ci sianu feci in u nidu, ma ùn li duvite micca pulì.

Crescita di diamanti mandarini

Quand'elli anu 6 anni, hè cunsigliatu di mette anelli nantu à elli, ancu se parechji servitori preferiscenu micca fà lu in quantu ponu ferisce e zampe di l'acelli. Cusì tocca à voi.

I ghjorni passanu è viderete chì i pulcini di diamanti mandarini hà cuminciatu à cresce, e piume cumincianu à esce, passeranu più tempu in ogni dosi, ecc.

Se unu di i pulcini hè espulsu da u nidu, pò esse perchè hè un pulcinu debule o malatu chì i genitori ùn volenu manghjà. In questu casu pudete cumincià à fà lu stessu cù una siringa o lasciate chì a natura pigli u so corsu naturale.

Separazione

si vai nutre un diamante mandarinu, per questu per diventà u vostru amicu fidu, duverete separallu da i so genitori dopu 20 o 25 ghjorni. Hè sempre un criaturu è per questa ragione, per almenu altri 15 o 20 ghjorni, duverete alimentà cum'è i vostri parenti:

  • Fate un silenziu è vi risponderà quandu ellu hà a fame
  • Intruduce l'alimentu pocu à pocu in gola cù una piccula siringa.
  • Tocca a gola è viderete chì hè pienu

Se ùn a fate micca bè, i vostri picculi mandarini puderianu more, allora siate custanti.

S'elli sò, ùn era micca a vostra scelta, lasciate cù i vostri parenti finu à l'età di 35 o 40 ghjorni. A stu puntu u diamante mandarinu duveria digià avè un piccu neru è esse praticamente sviluppatu.

Separateli da i genitori una volta passati sti 35 o 40 ghjorni, sì nò, u maschile hà da cumincià à caccialli perchè puderebbe vulè principià una nova ripruduzzione.

Situazione di novi acelli

Ricumandemu chì siparate i diamanti mandarini per sessu, postu chì cusì eviterete i cunflitti, a gelosia è a cunsanguinità (puderanu pruvà à ripruducesi trà i membri di a famiglia). Pudete cercà una gabbia lunga 1 metru è larga 70 per chì ogni gruppu di acelli sia cunfortu è abbia spaziu per vulà. Se, à u cuntrariu, vulete chì tutti sianu inseme, duvete circà una gabbia cullettiva.

Arricurdatevi chì u elementi basi per a Cage di Diamanti Mandarini sò:

  • cunchiglia di sabbia in terra
  • Branchi è bastoni di legnu
  • acqua fresca è pulita
  • Semi, frutti è ligumi
  • Osso di Siba o calciu

Speremu chì questu articulu sia statu utile per voi, pudete valutallu positivamente o lasciare u vostru cummentariu se vulete.