Cuntenutu
- Educà cani o addestrà cani?
- Temi frequenti in educazione di cani
- Cose da cunsiderà quandu educate i cuccioli
educà i cani hè un compitu simplice quandu si sà fà è quandu ùn hè micca assai avanzatu. Tuttavia, educà un cane pò sembra un travagliu impossibile se seguite i cunsigli sbagliati.
Ci sò attualmente duie linee principali di educazione di cani, furmazione tradiziunale è furmazione cù rinfurzamentu pusitivu. Ancu se questi termini sò qualchì volta aduprati in modu disprezzativu, in questu articulu PeritoAnimali sò simpliciamente usati per indicà e differenze trà queste linee di pensamentu in quantu à l'educazione di i cuccioli.
L'addestramentu tradiziunale di i cani hè basatu principalmente nantu à u rinforzu negativu è a punizione. Tuttavia, questu ùn significa micca chì i furmatori tradiziunali dannu i cuccioli, se esse effettuati currettamente, significa chì in questu tippu d'educazione di cani predominanu e correzioni quandu u cucciolu ùn risponde micca in u modu previstu. L'addestramentu pusitivu di i cani, invece, hè basatu principalmente nantu à un rinforzu pusitivu per educà i cuccioli, ancu se altri metudi ponu ancu esse aduprati per correggere comportamenti inappropriati.
A furmazione tradiziunale hè di solitu più dura è più coercitiva di a furmazione positiva, dunque ùn vi cunsigliemu micca di aduprà stu metudu se ùn site micca prufessiunale. Continuate à leghje è scopre i nostri cunsiglii per allevà i cani.
Educà cani o addestrà cani?
Se avete lettu un libru di furmazione tradiziunale, pudete avè trovu a dicotomia trà educà i cani è furmà i cani. Storicamente, in a furmazione tradiziunale, l'educazione di u cane era separata da a furmazione formale di cani ghjovani è adulti. Sicondu sta differenziazione, l'educazione di u cane deve esse fatta in modu diversu da a furmazione di u cane adultu.
Sta dicotomia hè basata annantu à dui fattori:
- I cuccioli ùn anu micca a stessa attenzione cum'è un cane adultu.
- Strumenti di furmazione tradiziunali (collu strangulatu) ponu ferisce assai facilmente u collu di un cane.
Tuttavia, in u a furmazione pusitiva ùn face micca sta distinzione, postu chì i metudi aduprati sò efficaci per educà cuccioli di ogni età. Inoltre, ùn sò micca usati collari di strangulazione, cusì l'utensili aduprati ùn ponu micca dannà i cani. Malgradu questu, l'attenzione limitata di i cuccioli hè ricunnisciuta è ùn anu micca i stessi requisiti cum'è in i cani adulti. D'altra parte, raccomandemu sempre l'usu di una furmazione cun rinfurzamentu pusitivu, cume cun ellu utteneremu risultati efficaci senza a necessità di ferisce l'animale o di sottumettelu à situazioni spiacevoli.
Temi frequenti in educazione di cani
Ancu se pudete insegnà à i vostri cuccioli parechje cose, ci sò temi frequenti in l'educazione di qualsiasi cane. Questi temi includenu i boni modi di un cane cumpagnu è l'ubbidienza di basa chì ogni cane deve avè.
E bona manere canine sò necessarie per ogni cane è capiscenu ciò chì pò esse chjamatu addestramentu caninu di basa. In regula generale include:
- socializazione di cani
- L'inibizione di u morsu
- Educate u cane per andà in "bagnu"
- Educate u cane per aduprà a gabbia di viaghju
- Educà u cane per salutà cun educazione a ghjente
- Educate u cane per aduprà u collu è guidà
- insegnà à u cane à fà casu
- Insegnate à u cane à piantà durante a spassighjata
- Educate u cane per andà in vittura
- Educate u cane per ignurà l'uggetti
- Educate u cane per cuntrullà l'abbaghji
- Insegnate à u cane à ùn muzzicà i mobuli
L'ubbidienza canina competitiva, invece, ùn hè micca veramente necessaria per un cane cumpagnu, ma pò esse di grande benefiziu. In fatti, qualchissia chì hà avutu un cane addestratu à l'ubbidienza ùn pò cuncepisce l'idea di avè un altru cane senza stu tipu di furmazione. L'ubbidienza canina di basa comprende i seguenti esercizii:
- ubbidite à a chjamata
- posa
- Si chjina
- Eppuru
- inseme
Cose da cunsiderà quandu educate i cuccioli
Se u scopu di a vostra ricerca hè di diventà una persona addestrata canina prufessiunale, hè raccomandatu di cunsultà e scole chì offrenu corsi di furmazione è d'istruzione di cani in modu da pudè informassi megliu è uttene u titulu necessariu per dedicà vi à questa attività in un bonu modu. prufessiunale. Sì, à u cuntrariu, avete bisognu cunsiglii per allevà i cani perchè ne avete appena aduttatu unu è cercate una piccula guida, i sughjetti sopra ponu aiutà à sapè da induve cumincià è da chì circà. Inoltre, duvete cunsiderà i seguenti suggerimenti per uttene i migliori risultati:
- Esse pazienti, allevà un cane piglia tempu. Cum'è cù u prucessu d'apprendimentu in l'omu, ci vole u tempu per uttene l'animali per internalizà cumandamenti o curregge u cattivu comportamentu.
- esse custanti. Per boni risultati, a pazienza deve esse à portata di mano cun costanza. Se ùn realizate micca e sessioni di furmazione spessu è fendu appuntamenti, u vostru cane ùn hà mai internalizatu cumandamenti è ordini. Per questu ùn vulemu micca dì chì duvete mette pressione annantu à l'animali o chì duvete fà sessioni eccessivamente lunghe, in realtà, entrambe queste cose sò contraproduenti. Duvemu fà sessioni di 10 minuti à u più è ripeteli regolarmente ogni ghjornu.
- Pone e regule da u principiu. Una volta stabilite e regule di educazione di i cani, ùn li cambiate micca. Se site cun più persone, serà di primura chì li rendiate participativi è li informiate nantu à e regule definite in modu chì tutti educanu l'animali di listessa manera. Un esempiu simplice: sè educate u cane per amparà à pusà per mezu di u cumandimu "pusà" è qualchissia altru usa a parolla "Pusà", u cane ùn amparerà mai.
- aduprà rinforzu pusitivu. Un cane allevatu cù amore, chì riceve felicitazioni è premii per un bon cumpurtamentu, amparerà sempre assai più veloce.
- passate bè cù u vostru cane. Indubbiamente, un'altra chjave per educà efficacemente i cuccioli hè di divertisce cun elli mentre li educa. Se u cane nota chì ci annoiamu o trasformemu e sessioni di furmazione in una rutina chì ùn ci interessa micca, si n'avverà è adoptarà a stessa attitudine. Fate parechji ghjochi è ghjochi cù u cane per ch'ellu