U bagnu di una cagna in calore hè male?

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 7 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
U bagnu di una cagna in calore hè male? - Animali
U bagnu di una cagna in calore hè male? - Animali

Cuntenutu

Ozia, a gravidanza è a consegna di un cane femina sò fasi di a so vita chì richiedenu assai più cura da parte di i so cumpagni umani. U PeritoAnimal sà chì durante u periodu di u calore di u vostru cane, pudete avè dubbi nantu à cumu procedere, ciò chì hè megliu per ella o se hè pussibule di fà e stesse attività di sempre, cumprese quelle più semplici, cume dà li un bagnu.

Sì avete mai dumandatu sì hè male di bagnà una puttana in calore, allora chiaremu sta dumanda per voi.

u calore in a cagna

L'apparizione di u primu calore in e puttane varieghja un pocu da una razza à l'altra, ma di solitu si verifica trà 6 è 8 mesi di età. Tuttavia, questu ùn significa micca chì a cagna hè pronta per esse mamma, cusì parechji veterinari raccomandanu di ùn cruciàla durante stu primu calore è d'aspittà chì l'animale abbia dui anni, quandu u vostru animale domesticu hà ghjuntu à u so pienu sviluppu fisicu è mentale .


Ci hè unu o dui calori à l'annu à u massimu, durante i quali a vostra puttana serà in u mumentu ideale per razza, cusì pruverà d'attirà l'attenzione di i masci intornu à ella quantunque. Se ùn vulete micca chì sia incinta, duvete radduppià a vostra vigilanza.

O u calore hè accumpagnatu da certi sintomi, cume manifestazioni eccessive di affettu, gonfiore di a vulva, sanguinamenti minori è igiene più durabile di a zona genitale. Stu cumpurtamentu hè nurmale è deve esse pigliatu cù pazienza da a famiglia.

U bagnu durante u caldu di a cagna

Quandu stu cumpurtamentu hè sfarente di u normale, parechje persone facenu cunghjetture nantu à ciò chì serà u megliu per a cagna, cume chì tippu di cibu hè megliu à dà li o s'ellu hè pussibile dà un bagnu, per esempiu. À propositu di st'ultima situazione, di ùn pudè bagnà u vostru cane durante u calore, sappiate chì hè solu un mitu. Ùn ci hè micca prublema sè bagnate un cane in calore, soprattuttu sì l'animale hè bruttu o chì u sanguinamentu hè statu abbundante. Duvete semplicemente esse assai più attenti à ùn stressà micca a cagna inutilmente, postu chì hè assai più sensibile.


Quandu bagnate u vostru cane in calore, pudete aduprà u solitu shampoo è condizionatore. In questu modu, ùn avete micca bisognu di novi prudutti, postu chì, cum'è avemu digià menzionatu, u calore ùn impedisce micca u vostru bagnu o pruvucà ogni tipu di alterazione à avè da aduprà novi prudutti. Se u vostru cane tende à esse più alteratu durante u calore è ancu un pocu aggressivu, prima create un ambiente rilassatu per stà u più calmu pussibule è ricumpensalla quandu pudete assucià u bagnu cù un stimulu pusitivu. D’altronde, quandu l’asciucate, tenite à mente chì per via di un sanguinamentu, macchierà u asciugamanu chì avete da aduprà. Cusì utilizate un asciugamanu chì solu ella aduprà.

Dopu un bonu bagnu, pudete spazzulalla cum'è di solitu è ​​mette un pannolinu di cane annantu à ella, cusì eviterete di macchiare di sangue a casa. Ùn vi scurdate di piglià lu quandu avete bisognu.

Più raccomandazioni

Una volta chì i dubbi nantu à se bagnà una cagna in calore hè male o micca hè male, vi ricumandemu chì, se ùn vulete micca avè cuccioli, sterilizalla quandu u veterinariu a ritrova adatta. In questu modu, non solu eviterete u nervosità per voi stessi è a puttana è u stress chì i periodi di calore causanu, ma a prutegerete ancu da future malattie, gravidanze psiculugiche è evitendu una lettiera indesiderata.