Parvovirus Caninu - Sintomi è Trattamentu

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 2 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Maghju 2024
Anonim
Parvovirus Caninu - Sintomi è Trattamentu - Animali
Parvovirus Caninu - Sintomi è Trattamentu - Animali

Cuntenutu

O parvovirus caninu o parvovirus hè una malatia virale chì affetta principalmente i cuccioli, ancu se pò influenzà ogni tippu di cuccioli ancu s'elli sò vaccinati. Ci sò parechji cani chì sò stati vittimi di sta malatia altamente contagiosa è letale.

Spessu, è per via di l'ignuranza, certi tutori cunfondenu i sintomi di u scemu, chì si traduce in un diagnosticu sbagliatu. Per questa ragione, se vive cun un cane, vi ricumandemu di cuntinuà à leghje stu articulu PeritoAnimal per scopre di più parvovirus caninu, i vostri sintomi è rispettivu trattamentu.

Cosa hè u parvovirus caninu

O parvovirus caninu hè statu identificatu in u 1978. Dapoi, a ceppa iniziale hè stata variata geneticamente, pruvucendu diverse manifestazioni di u virus chì rendenu difficiule a so rilevazione.


Hè una malatia chì affetta principalmente l'intestini di tutti i tipi di membri di a famiglia Canidae cum'è cani, lupi, coyotes, ecc. Resistente à i fattori fisichi è chimichi, hà un tassu di sopravvivenza assai altu in l'ambiente. Preferisce installassi in cellule chì si riproducenu veloci cum'è tessuti intestinali, di u sistema immunitariu o tessuti fetali. In i casi più severi, u parvovirus caninu pò attaccà u musculu di u core, causendu a morte subita.

Sintomi di Parvovirus

U Parvovirus hà una preferenza per a mutazione genetica, ma a rilevazione di stu virus hè sempre pussibule per mezu di i sintomi. I primi sintomi di parvovirus sò:


  • Diminuzione di l'appetitu
  • cumpariscenu di solitu vomitu assai seriu
  • U cane pare dorme, inattivu o assai stancu
  • pò soffre di diarrea abbundante è sanguinosa
  • Frebba
  • Disidratazione viloci
  • Debbulezza
  • pò entre scossa per via di a perdita di fluidu
  • O core pò esse affettatu

Di fronte à unu o più di sti sintomi, vi raccomandemu di andà u più prestu pussibule à u vostru vet fiducia per esaminà u vostru animali domestici.

Trasmissione di parvovirus

Hè assai cumunu per u parvovirus caninu à attaccà cuccioli di menu di 6 mesi o adulti chì ùn sò micca stati vaccinati o parassiti. Dunque, enfatizemu l'impurtanza di una visita regulare à u veterinariu.


Ancu s'ellu ci sò razze più vulnerabili à stu tipu di virus, cum'è u Pastore Tedescu, Doberman, Pitbull o Rottweiler, ci sò ancu fattori chì pò fà u vostru cane più vulnerabile à i virus contraenti cum'è u stress, i parassiti intestinali o l'accumulazione di cani in u stessu locu.

U virus evolve à una velocità verticale, è hè generalmente trasmessu à bocca quandu u cane vene in cuntattu cù alimenti infetti, latte maternu, feci o oggetti infettati cum'è scarpi. Alcuni insetti o roditori ponu esse ospiti di u virus parvo.

I cani chì sò dighjà infettati sparghjeranu u virus da trè settimane, ancu prima ch'elli mostrinu i sintomi clinichi di a malatia, è una volta recuperati, continueranu à trasmette u virus per qualchì tempu.

Parvovirus Caninu in l'Umani

Parechji lettori ci dumandanu se u parvovirus cattura in l'omu è a risposta hè innò, u cane ùn trasmette micca u parvovirus caninu à l'omu.

Prevenzione di parvovirus

Se sospettate chì ci sò cani infettati da parvovirus vicinu à induve site è teme per a sicurezza di u vostru cane, vi cunsiglemu di seguità alcuni consigli per prevene:

  • Seguitate strettamente u vaccinazione cunsigliatu da u veterinariu.
  • Parasite u vostru animali cù a rigularità definita.
  • sanità fisicamente u cane.
  • Sanitize tuttu l'ambiente di casa regularmente cù candeggina.
  • mantene l'alimentu in un locu senza roditori.
  • Pulite regularmente l'utensili di u cane, cum'è ghjoculi, contenitori per alimenti è acqua, ...
  • Se u vostru cane ùn hè ancu statu vaccinatu, ùn lasciarelu micca andà fora o esse in cuntattu cù altri cani finu à chì questu sia fattu.
  • Evite u cuntattu cù e feci.

Trattamentu Parvovirus Caninu

Se u vostru cane hè statu infettatu da u virus, purtatelu u più prestu pussibule à u veterinariu per pudè analizà a situazione è diagnosticà a malatia. O trattamentu parvovirus caninu principierà u più prestu pussibule è i so obiettivi principali sò di luttà contr'à i sintomi cum'è a disidratazione, u sbilanciu elettroliticu, u cuntrollu di i vomiti è di a diarrea, ecc.

Ùn ci hè micca un trattamentu efficace à u 100% per luttà contr'à u parvovirus, I veterinari seguitanu una seria di trattamenti chì in certi casi danu boni risultati. Quì sottu sò alcuni di sti passi:

  • Ridratazione di u cane cù l'amministrazione dosata di u sieru. Hè cumunu aduprà Ringer-Lactate per questi casi. Si combina cù i colloidi è hè applicatu per via endovenosa.
  • Per i prublemi di cori o di rene, e dosi seriche devenu esse amministrate cun grande cura chì ùn sò micca sempre tollerate adeguatamente.
  • trasfusione di sangue per cumpensà a perdita di sangue in diarrea.
  • Una volta stabilizatu, u cane cuntinueghja cù a mantenimentu fluidu, cumpostu di zucaroli, basicamente cun clorur di potassiu.
  • In certi casi pò ancu esse necessariu amministrà u potassiu per a vostra recuperazione.
  • Usu di antibiotici è antiemetichi.
  • Usu di Tamiflu: L'usu di sta medicazione diventa più diffusu per via di u so successu in certi casi. Deve esse sempre cumplementatu cù trattamenti precedenti, sempre seguendu l'indicazioni di u veterinariu.

In casu chì ùn vulete micca chì u vostru cane rimanga in ospedale, u vostru veterinariu pò spiegà e dosi adatte è pudete fà cù u Borse IV. Arricurdatevi chì u vostru cucciolu ùn pò micca esse in cuntattu cù altri cuccioli perchè li puderia infettà. Duvete cunsultà u vostru veterinariu per monitorà a progressione è u sviluppu di a malattia di u paziente.

Per eliminazione curretta di a traccia di u virus in l'ambiente, aduprate candeghju è un mischju di ammonia è cloru. Vi raccomandemu di sbarrazzassi di tutti l'utensili cumpresu u lettu, i contenitori di alimenti è i ghjoculi, di rimpiazzalli cù altri novi è di sanificà tuttu l'ambiente cumpresu a casa è a terrazza o u balcone. Questu hè unu di i trattamenti per u parvovirus caninu chì deve esse seguitu senza dubbitu.

Se vulete aduttà un novu membru caninu, aspittà almenu 6 mesi ancu purtà lu in casa. U virus Parvo hè assai resistente è pò durà assai tempu in l'ambiente, ancu dopu avè sanificatu a zona in questione. Durante stu tempu d'attesa, scopri i prudutti chì eliminanu a traccia in i negozii di animali o in a clinica veterinaria. Hè assai impurtante di circà cunsiglii da un prufessiunale prima di cumprende un altru cane in a vostra vita, ricordate chì a vostra salute hè in ghjocu.

Dieta per u cane infettatu da parvovirus

Se u vostru cumpagnu pelutu hè statu diagnosticatu cun parvovirus caninu, hè impurtante chì sapete chì tippu di alimentu hè u più adattu per chì a vostra recuperazione sia più rapida è più comoda, allora eccu alcuni suggerimenti chì certamente funzioneranu cum'è una forma di trattamentu per parvovirus caninu:

  • Idratazione: Una parte chjave di u trattamentu di u parvovirus hè l'amministrazione di u seru per minimizà l'effetti di a diarrea è u vomitu. Bei assai acqua aiutarà in questu prucessu di idratazione. E bevande sportive sò ancu una bona opzione perchè furniscenu i minerali persi. Cambiate l'acqua di u vostru cane almenu duie volte à ghjornu, pulendu è rinfrescendu.
  • evite l'alimentu: Almenu in e prime 24 - 48 ore hè quandu u virus hè specialmente virale. Al massimu, pudete dà li un brodu di pullastru fattu in casa chì hè pienu stintu è senza sale o cundimi.
  • Dieta dolce: À partesi da 48 ore si cunsidereghja chì u cane hà digià passatu a parte a più seria di a malatia, da tandu in poi puderà cumincià à cunsumà una dieta dolce. Ricumandemu cumprende: acqua di risu, brodu di pollu casanu, risu biancu, cunserva dolce. Arricurdatevi què ùn deve staghjunà nunda o aghjunghje sale.

Una volta chì u cucciolu hà recuperatu a salute è ogni volta chì u vostru veterinariu ne indica, pudete tornà à amministrà l'alimentu abituale.

Avà chì sapete tuttu di u parvovirus caninu, i so sintomi è u trattamentu, ùn mancate micca u seguitu video induve vi dicemu cumu curà un cane per ch'ellu campi più:

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.

Se vulete leghje più articuli simili à Parvovirus Caninu - Sintomi è Trattamentu, vi ricumandemu di entre in a nostra sezione nantu à e malatie virali.