Cumu sbulicà u cane da a cagna

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 16 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 23 Ghjugnu 2024
Anonim
Cumu sbulicà u cane da a cagna - Animali
Cumu sbulicà u cane da a cagna - Animali

Cuntenutu

Quandu dui cani sò attaccati inseme durante a traversata a ragione hè simplice, hè per via di l'anatomia di u sistema riproduttivu di u cane, a separazione di l'animali per forza ùn puderebbe causà danni gravi à tramindui. A femina puderebbe soffre una lacrima vaginale o prolapsu, mentre chì u maschile puderia ancu soffre una ferita à u so pene. Dunque, se vulete evità a sofferenza di a cagna durante stu prucessu, a cosa più saggia hè di ùn lascià accadere l'accoppiamento. Tuttavia, hè pussibule chì questu accada senza chì vi rendiate contu è dopu ùn sapiate cumu agisce. Dunque, in questu articulu PeritoAnimal, parleremu cumu sbulicà u cane da a cagna è spiega perchè accade questu.


Perchè i cani si attaccanu quandu si riproducenu

U sistema riproduttivu di u cane maschile hè cumpostu di parechje parti: scrotum, testiculi, epididimi, vas deferenti, prostata, uretra, prepuciu è pene. Tuttavia, per capisce perchè ùn li duvemu micca separà, fighjemu solu nantu à a parte implicata, u pene. Quandu u cane hè in un statu di riposu, u pene hè in u prepuziu (a parte visibile), dunque in u statu nurmale ùn pudemu micca vedelu. Una volta chì u cane si sveglia per qualsiasi ragione o riceve un'erezione quandu sente una puttana in calore, u pene esce da u prepuziu è hè quandu vedemu chì u cane hà u "fischju" cum'è certi tutori dicenu. Si presenta cum'è un organu rosa, dunque ùn hè micca surprisante chì i pruprietarii, in particulare i principianti, si sorprendenu quandu u vedenu per a prima volta è credenu ancu chì qualcosa di male possa accade à u so cane. Questu hè normale, allora ùn vi preoccupate micca.


U pene di u cane hè furmatu da l'ossu di u pene è da i capelli. bulbu di u pene. Durante a penetrazione, u maschile ejacula in trè fasi o frazzioni, è in ognuna di esse espelle più o menu sperma. In a seconda fase, in u risultatu di a cumpressione venosa chì u pene subisce è, dunque, l'aumentu di a concentrazione di sangue, u bulbu penile aumenta considerevolmente a so dimensione è hè cumpletamente attaccatu à u vestibule vaginale, dendu origine à u chjamatu buttone. A stu mumentu, u maschile si volta senza rimuovere u pene di a femina è tramindui sò intrappulati, di solitu da daretu, affinchì l'ejaculazione possi finisce è a femina diventi incinta. Hè un prucessu naturale chì u corpu di u cane hà sviluppatu per assicurà a sopravvivenza di e spezie senza mette in periculu a vita di i futuri genitori, chì in tuttu stu prucessu l'animali sò cumpletamente esposti è, quandu sò girati, anu a pussibilità di cuntrullà u so circondu.


Un cane piglia assai più tempu per eiaculà di l'altri animali è, prima chì u bulbu sia cumpletamente rilassatu (è dunque sgonfiatu), i cani ùn si staccanu. Cusì, i cani ùn sò micca intrappulati perchè u sperma chì u cane caccia hè troppu grossu, cum'è parechje persone credenu, ma perchè u tempu pigliatu per compie l'ejaculazione, chì face chì u bulbu cresce di dimensioni.

Per saperne di più infurmazioni, ùn esitate micca à cunsultà u nostru articulu nantu à: Perchè i cani si attaccanu quandu si riproducenu?

Incrociu di cani: perchè micca separassi

Siccomu u bulbu hè cresciutu è attaccatu à u vestibulu vaginale di a femina, se i cani sò separati per forza, ponu soffre i seguenti danni:

  • Rottura vaginale;
  • Prolapse vaginale;
  • Sanguinamentu;
  • Rupture of the penis;
  • Frattura di u pene;
  • Inghjulia internu.

Tuttu què face assai dulore in i cani per via di ferite causate à i genitali, cusì ùn duverete MAI separà dui cani inseme. Allora cumu sbulicà u cane da a cagna? S'ellu hè statu incruciutu, ùn ci hè altra scelta chè d'aspittà chì i cani si separinu. À questu puntu, i dui leccanu e so parti intime, u pene di u maschju rientrerà in u prepuziu è tuttu tornerà à a normalità.

Vede ancu: Pene di Cane - Anatomia è Malatie Più Comune

Quantu dura l'allevu di cani

In generale, attraversà i cani di solitu dura circa 30 minuti, ancu se certi cani finiscenu in 20 è altri ponu piglià finu à 60. In questu modu, se i cani si tenenu inseme per un pezzu è ùn si separanu, ùn duvite micca esse allarmati, perchè cumu l'avemu dettu, i cani ejaculanu lentamente è duverebbe lascià chì a natura abbia a so strada.

Cumu sbulicà dui cani: chì fà

Assolu nunda. A separazione di i cani durante a ripruduzzione averà solu cunsequenze pessime per a so salute, allora l'unicu ciò chì si pò fà hè se assicuratevi di avè un ambiente tranquillu è tranquillu.. Ùn ci hè manera di sbulicà u cane da a cagna senza pruvucà i dui animali à soffre. Durante questu prucessu induve u maschile hè giratu è chì i dui cani sò nantu à e spalle, hè pussibule osservà chì a femina diventa agitata, nervosa, lacrimosa è ancu cerca di separassi. Queste sò attitudini normali, ancu se per alcuni questu pò sembrà un pocu scomudu. Per questa ragione, l'ultima cosa chì duvemu fà hè di incuraghjà u so statu nervosu, perchè puderia involontariamente causà gravi danni à u maschile o à u so propiu sistema riproduttivu. Cusì, duvemu impedisce à altri animali o persone di avvicinassi à a coppia è pruvà offre li a privacy cusì ponu compie u prucessu senza prublemi.

Una volta separati da soli, a gravidanza di a femina deve esse monitorata da un veterinariu per preparà l'arrivu di i cuccioli. Per questu, pudete cunsultà u nostru articulu nantu à: A gravidanza di u cane settimana per settimana.

Incrociu di cani: cumu evità

U megliu modu per impedisce à dui cani di traversà hè per sterilizazione. Sì a puttana ùn vene micca in calore, nisun maschju ùn vulerà accuppià si cun ella. Avà, se hè u maschju chì intendemu castrà, hè impurtante ricurdà chì questu ùn l'impedisce micca di accuppià si cù una femina, ma solu assicura ch'ellu ùn serà micca in gradu di fecundalla. In questu modu, un masciu sterilizatu pò esse altrettantu attrattu da una femina in calore è s'accoppia cun ella, cù u cunsiguente buttunamentu, affinchì i dui cuccioli ùn sianu separati ancu quandu u maschile hè sterilizatu.

Se a sterilizazione ùn hè micca una opzione fattibile, eccu alcuni consiglii per impedisce à dui cani di accuppiassi:

  • Evite ogni cuntattu da e femine in calore à i masci, è vice versa;
  • Durante e spassighjate, cuntrollate i cani in ogni momentu è impedite u corteggiamentu, prima di u cruciamentu;
  • Se u corteggiamentu si face, u l'attenzione di i cani deve esse catturata per distraeli l'uni da l'altri è evità di crucià. Questu pò esse fattu per mezu di soni forti, una semplice chjamata, ghjocu, cibu, ecc;
  • Per cagna in calore, hè cunsigliatu marchjà cù u guinzaglio finu à chì u caldu hè finitu.

Vede più raccomandazioni à: Cumu alluntanà un cane da una puttana in calore

Se vulete leghje più articuli simili à Cumu sbulicà u cane da a cagna, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Curiosità di u mondu animale.