Emorroidi in Cani - Sintomi è Trattamenti

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 16 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 23 Ghjugnu 2024
Anonim
Emorroidi in Cani - Sintomi è Trattamenti - Animali
Emorroidi in Cani - Sintomi è Trattamenti - Animali

Cuntenutu

Sè avete rimarcatu chì l'anu di u vostru cane hè rossu o infiaratu, puderete pensà chì soffre di emorroidi. Tuttavia, eccettu in casi eccezziunali, i cani ùn anu emorroidi.

In questu articulu di PeritoAnimal spiegheremu i disordini chì ponu esse confusi cun emorroidi in i cani è, benintesa, cumu pudemu evità è trattà. Hè impurtante d'andà à u veterinariu appena u primu sintomu apparisce, altrimenti a cundizione s'aggraverà è serà più difficiule di risolve lu.

I cani anu emorroidi?

Innò, in generale, ùn pudemu micca dì chì ci sò emorroidi in i cani. L'emorroidi, cunnisciute ancu cum'è "almorreimas", sò vene chì s'infiammanu in u rettu o l'anu. sò prudutti da sforzi per defecà, pressione sanguigna aumentata durante a gravidanza o pò cumparisce senza esse identificata una ragione specifica. Si trovanu in l'omu favuriti da a cunfurmazione anatomica.


I corpi di i cani, invece, sò cumpletamente diversi. Diciamu chì u vostru layout hè orizzontale, mentre u nostru hè verticale. Hè per quessa, i cani ùn soffrenu micca di emorroidi.

U solu casu in u quale pudemu sapè cumu sò l'emorroidi in i cani seria in u casu di certi tumori chì crescenu in a zona anorettale è riescenu à mudificà, aumentanu a pressione, infiammà è prolapsà tutta a cunformazione anale (prolapse rectale in cani). Sti tumori cumpariscenu di solitu nantu à u latu di l'annu, è sò più propensi à causà queste emorroidi se lascemu evoluzione senza trattamentu, o se coincidenu cù altri fattori, cum'è stinzia o a presenza di parassiti.

U mo cane hà un annu infiaratu

Dunque, se u vostru cane hà infiammazione, rossu, fastidiu o sforzu quandu si defeca, ùn duvete micca pensà, cum'è prima opzione, chì si tratta di un cane emorroidi. À u cuntrariu, hè più cumunu per voi d'avè prublemi in u glànduli anali o prolapse rectale, chì tratteremu in e prossime sezzioni.


Inoltre, se ciò chì osservate hè u anus irritatu in i cani, deve cunsiderà a pussibule presenza di parassiti intestinali. Questi vermi, quandu sò in quantità elevate, ponu causà diarrea. A frequenza aumentata di defecazione irrita l'anu, è ancu e prurigine causate da alcuni di sti parassiti, chì feranu chì u cane trascinessi u so culossu longu à a terra o si lecchi ellu stessu, pruvendu à eliminà u disagiu.

U seguitu di u calendariu di desparasita pò prevene stu disordine. Ogni volta chì adoprate un cane, duvete purtalla à u veterinariu per esse esaminatu è per riceve u protocolu di deworming u più adattu. Benintesa, qualsiasi sintomi di discomfort in a zona, sia in cuccioli sia in cani adulti, sò mutivu di cunsultazione veterinaria.

Prublemi in i glànduli anali di i cani

I glànduli anali sò picculi sacchi chì sò situati à ogni latu di l'annu. A so funzione hè di pruduce un liquidu chì aiuta lubricate e feces, hè eliminatu cun elli è dà à u cane u so prufumu individuale. Occasionalmente, quandu sta secrezione hè troppu densa, quandu e feci ùn cumpressenu micca abbastanza e ghiandole, o quandu si verifica qualchì altra circustanza chì impedisce à stu fluidu di esce, si accumula in e ghiandole è dà i seguenti prublemi chì ponu esse cunfusu cù emorroidi in i cani:


  • Impattu: u fluidu ùn pò lascià e ghiandole è fermanu pieni. U veterinariu duverà sviutalli manualmente. Se u cane soffre di stu prublema spessu, u svuotamentu deve esse periodicu. Hè cunsigliatu una dieta ricca di fibre.
  • Infezzione o sacculite: l'impattu di e glàndule pò esse cumplicatu da una infizzione, postu chì hè una zona "brutta" per via di l'elevata presenza di batteri, chì face una infiammazione dulurosa. In questu casu, in più di sviutà e ghiandole, serà necessariu applicà antibiotici per via topica è disinfettà.
  • Abscesu: In questu casu, si verifica ancu una infezzione, cù frebba è infiammazione rossa o purpura. U pus s'accumula è, s'ellu si apre à l'esternu, forma u fistule anali in i cani, rispunsevule di una secrezione puzzolente è chì richiede chirurgia. L'ascessi chì fermanu chjusi devenu esse aperti per a pulizia, è duveranu esse disinfettati è datu antibiotici orali. Se u cane soffre di sti episodi spessu, hè raccomandata a rimozione di e ghiandole.

Prolapse Rettale in Cani

Hè assai faciule di pensà à l'emorroidi in i cani quandu osservemu chì una massa rossa o rosulata esce da l'anu. In fatti, hè un frammentu di rettu chì esce attraversu l'annu, chjamatu prolapse rectale, produttu da un sforzu eccessivu quandu si defeca, friddi severi o, à u cuntrariu, diarrea, ostruzzioni in a zona, parto, ecc.

Ancu s'ellu ci sò diversi livelli di gravità, u prolapse rectale in i cani hè una emergenza veterinaria, chì questu tessulu espostu corre longu a superficia. risicu di necrosi, vene à dì chì e cellule esposte morenu. In quellu casu, serà necessariu di rimuoverla chirurgicamente è riparà l'intestinu.

Ancu se a necrosi ùn si faci micca, se u prolapse rectale hè cumpletu hè ridutta cun sutura. In casi più lenti, u veterinariu cercarà a causa di u prolapsu, postu chì u trattamentu pò esse abbastanza per risolve lu. Intantu, sò amministrati prudutti di ammollimentu di e feci è una dieta adatta per u prolapse rectale in i cani.

Cume trattà emorroidi in cani?

Ancu se ùn parlemu micca, in generale, di emorroidi di cani, di e situazioni di prolapsu rettale in cani o d'infezzione chì descrivemu è chì ponu assomiglia à emorroidi in cani è duverebbenu riceve assistenza veterinaria immediata, altrimente, u ritrattu s'aggraverà.

Dunque, ancu s'ellu hè una droga cunnisciuta chì si pò truvà in parechje case, ùn duveriamu mai sustituisce una visita à u veterinariu per l'applicazione di unguentu per i cani.

Cum'è l'avemu digià vistu, u vostru veterinariu pò cunsiglià un trattamentu tematicu. Qualchese di e creme canine per "emorroidi" deve esse prescritta da stu prufessiunale, perchè per sceglie u pruduttu u più adattu, hè necessariu valutà a situazione. Per esempiu, quandu si applica una crema nantu à un prolapse rettale, non solu u prublema ùn serà micca risoltu, ma dinò, per mancanza di trattamentu, u tessutu finisce per necrosà. Se ci hè una infezzione è usemu unguentu invece di un antibioticu, a cundizione pò diventà una fistula. Dunque, insistemu nantu à a necessità di andà à u veterinariu.

Per prevenzione, hè impurtante chì u cane seguita una dieta adatta, tenendu contu ancu di l'idratazione curretta. Hè necessariu cuntrullà e glàndule anali è vermiculare di modu regulare u cane per evità i parassiti interni. Cù tutte ste misure, impedirete, quant'è pussibule, l'apparizione di i fattori più cumuni chì ponu causà u erroneamente chjamati "emorroidi" in cane.

Leghjite puru: U mo Cane Scrubba u Culu nantu à u Pavimentu - Cause è Cunsiglii

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.