Cuntenutu
- Cumu bagnà una cobaia: primu passu
- Cumu bagnà una cobaia: secondu passu
- Cumu bagnà una cobaia: terzu passu
- Cumu bagnà una cobaia: quartu passu
- Cumu bagnà una cobaia: quintu passu
- Cumu bagnà una cobaia: sestu passu
- Cume cura una cobaia: cunsiglii generali
I cobi, indipendentemente da a razza, sò animali assai puliti è di solitu ùn si imbruttanu micca troppu o ùn sentenu cattivu male, tuttavia, si raccomanda di bagnarli qualchì volta per mantene una igiene perfetta. Una volta ogni trè o quattru mesi basta.
Hè impurtante chì u locu di u bagnu ùn abbia micca brocche, postu chì st'animali sò assai sensibili à u fretu è ponu facilmente ammalassi da ellu. Inoltre, avete bisognu à avè tutti i materiali preparati è à a manu per ùn trascurà micca u vostru piggy in a vasca è impedisce l'accidenti. Continuate à leghje st'articulu PeritoAnimal per amparà çcumu fà u bagnu à un cignale in modu sicuru, faciule è currettu.
Cumu bagnà una cobaia: primu passu
Preparate a tina o u contenitore prufondu in anticipu. I coba ùn sò micca assai amatori di l'acqua, dunque hè preferibile chì u locu di bagnu sia prufondu per chì u porcu ùn possi fughje. empie cù uni pochi centimetri d'acqua calda è, se vulete, mette un asciugamanu o un pannu in fondu dunque u to porcu ùn scivola micca è si face paura.
Cumu bagnà una cobaia: secondu passu
Quandu mettite u to porcu in a vasca da bagno, l'animale è u calmate, pudete ancu nutrisce pezzi di cibu in modo da pudè rilassassi manghjendu. Ùn bagnate micca parechji porchi à tempu, hè megliu bagnassi unu à a volta.
Pianu pianu, mette lu in acqua è tenelu pianu pianu finu à ch'ella si abitui à l'acqua. Per u risciacquu hè cunsigliatu di versà l'acqua cù un picculu cuntainer o cù a manu, invece di accende u rubinettu postu chì hè più piacevule è ci hè menu pussibilità di spaventà u porcu. Lavate u vostru corpu, ma evite sempre di spruzzà l'acqua nantu à a testa.
Cumu bagnà una cobaia: terzu passu
U terzu passu per sapete bagnà currettamente un porcu di Guinea hè di sciappà tuttu u corpu. Hè impurtante d'utilizà a shampoo speciale per cavie o, sè ùn pudete truvà lu, pudete aduprà shampoo specificu per u cunigliulu. Questi animali anu una pelle assai sensibile chì pò diventà irritata quandu si utilizanu prudutti chì ùn sò micca adatti per elli. dopu averete bisognu risciacquare cù molta acqua finu à chì ùn resti più sapone.
Scuprite chì sò e malatie più cumuni in cobaye in questu articulu PeritoAnimal.
Cumu bagnà una cobaia: quartu passu
Quandu avete finitu, duvete avè un asciugamanu à manu cù u quale pudete avvolge u piggy è asciugallu. Puderete rimarcà què u to porcu di Guinea cummencia à trimà, ma ùn v'inchietate, sta reazione hè normale è fermerà quandu hè secca. Pudete ancu piglià stu tempu per pettinallu è annullà qualsiasi nodi chì puderia avè, soprattuttu s'ellu si tratta di un porcu di cobaia à capelli lunghi.
Amparate nantu à e razze di cavie in questu articulu PeritoAnimal.
Cumu bagnà una cobaia: quintu passu
Pulite a faccia di l'animali cù un pannu umitu è cun cura particulari. Duvete pulisce u nasu, l'arechje è e zone di l'ochji, senza pressà forte per ùn fà male. Se ùn site micca sicuru di cume pulisce queste zone, hè raccomandatu di dumandà à un prufessiunale, per esempiu un veterinariu, u megliu modu per fà.
Cumu bagnà una cobaia: sestu passu
Infine, asciugate accuratamente a vostra cobaia. Aduprendu solu u asciugamanu, pò diventà umidu è ammalà, allora pudete aduprà unu asciugatrice a bassa temperatura e potenza minima finu à chì sia completamente seccu.
Cume cura una cobaia: cunsiglii generali
Infine, alcuni cunsiglii generali nantu à a cura di un cavia sò:
- Attenti à qualsiasi segnu di malatia. Se u vostru cavia cambia u so cumpurtamentu, cumencia à piattassi è prisentà un sguardu tristu, hè megliu à circà aiutu da un veterinariu di fiducia chì hè specializatu in animali esotichi.
- Sè avete rimarcatu chì u vostru cobaia presenta unepochiferitaHè impurtante chì sapete chì una infezzione pò sviluppà rapidamente. Pulite a ferita cun betadina diluita è, se hè qualcosa di più seriu, pigliate subitu un prufessiunale.
- Un prublema assai cumunu in i cobaie hè a crescita anormale di i denti. Per evità sta cundizione duvete sempre offre fenu di qualità, i più racumandati sò fenu verde è largu.
- U stress hè ancu un prublema cumunu in i cobaie, per evità lu duvete esse preoccupatu per i rumuri estremi, altri animali domestici aggressivi è una dieta di qualità.
- Una alimentazione curretta di a cobaia impedisce numerose malatie è prublemi di cumpurtamentu. U Scorbutu hè una malatìa chì tocca parechji animali è hè causata da una mancanza di vitamina C.
Avà sapete cumu bagnà un cavia, dunque ùn ci hè scusa per u vostru amicu pelutu chì ùn pare micca perfettu, super pulitu è chì puzza assai.
Scuprite dinò u frutti chì a cobaia pò manghjà nantu à u nostru video YouTube: